Irynel
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2017
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
@Irynel
Atunci verifica si tu filtrul de ulei cum a spus colegul mai sus si da-i bice baiete, nu o menaja. A mea ia 11,5 in Bucuresti, dar ma doare in cot la cei 800-1000 km lunar care ii fac, schimb la 2500-3000, chiar si la 4500 cand ma dau la ea. Stai mereu pe consum intstantaneu, cand la ralanti sare de 1 litru (ajunge chiar la 2) si turometrul sta la 1000 (vezi intai sa nu ai AC-ul pornit), da-i forja si nu intrerupe motorul ca a intrat in regenerare. Tine-o si daca esti oprit la semafor in minim 2500 de ture si te va multumi masinuta.
Atunci verifica si tu filtrul de ulei cum a spus colegul mai sus si da-i bice baiete, nu o menaja. A mea ia 11,5 in Bucuresti, dar ma doare in cot la cei 800-1000 km lunar care ii fac, schimb la 2500-3000, chiar si la 4500 cand ma dau la ea. Stai mereu pe consum intstantaneu, cand la ralanti sare de 1 litru (ajunge chiar la 2) si turometrul sta la 1000 (vezi intai sa nu ai AC-ul pornit), da-i forja si nu intrerupe motorul ca a intrat in regenerare. Tine-o si daca esti oprit la semafor in minim 2500 de ture si te va multumi masinuta.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Irynel a scris:Revin: are 29500 de km de cand a fost schimbat.
Eu l-am schimbat in 2014 si am facut 40.000 km de atunci, dar schimbul a fost pur preventiv. Presiunea la ulei era foarte ok. Am avut rechemare in service pentru resoftare. Mi-a dat eroarea de presiune scazuta si de asta m-am panicat, insa a fost eroare de soft. A fost un lot care dadeau eroare de soft cu mesajul STOP ENGINE. Am fost mai norocos poate, asa am ajuns sa "albesc" aici pe forum acum 4-5 ani dupa ce am cumparat-o. Atunci nu se stia inca nimic de oring, clapete etc. Poveste lunga dar cu final fericit la mine, dupa resoftare la reprezentanta nu am mai avut nicio eroare nici pana am schimbat oringul si nici dupa. Eram in stare sa masor presiunea la ulei in fiecare saptamana
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
matei niculae a scris:Presiune de ulei poate fi bunã și cu cuzineti gripați Petru cã acea distanțã de zecimii de MM dinte cuzineti și vibrochen sa micșorat și sa opturat orificiul de ungere pompa împinge dar nu ajunge ulei . probã fãcutã cu monometru pe chiuloasã la esirea furtunului flexibil care unge turbina
Si din ce cauza se intampla asta? Hai ca mai aflam lucruri noi, mai bine stateam linistit si nu intram in discutia asta.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
eddy andrei a scris:@Irynel
Atunci verifica si tu filtrul de ulei cum a spus colegul mai sus si da-i bice baiete, nu o menaja. A mea ia 11,5 in Bucuresti, dar ma doare in cot la cei 800-1000 km lunar care ii fac, schimb la 2500-3000, chiar si la 4500 cand ma dau la ea. Stai mereu pe consum intstantaneu, cand la ralanti sare de 1 litru (ajunge chiar la 2) si turometrul sta la 1000 (vezi intai sa nu ai AC-ul pornit), da-i forja si nu intrerupe motorul ca a intrat in regenerare. Tine-o si daca esti oprit la semafor in minim 2500 de ture si te va multumi masinuta.
a mea nu mai face regenerãri e modificata a avut 131 cai acum are.cam 170 schimb uleiul la 25.000 km. Oricum diselul are zilele numãrate trag de ia așa cît pot știu foarte bine ce motor am sub capotã .dar cu modificarea fãcutã stau foarte atent cu pedala de ambreiaj și accelerație ca de nu schimbi volanta la fiecare 25.000-30.000km sau pui o volantã plinã
Atunci verifica si tu filtrul de ulei cum a spus colegul mai sus si da-i bice baiete, nu o menaja. A mea ia 11,5 in Bucuresti, dar ma doare in cot la cei 800-1000 km lunar care ii fac, schimb la 2500-3000, chiar si la 4500 cand ma dau la ea. Stai mereu pe consum intstantaneu, cand la ralanti sare de 1 litru (ajunge chiar la 2) si turometrul sta la 1000 (vezi intai sa nu ai AC-ul pornit), da-i forja si nu intrerupe motorul ca a intrat in regenerare. Tine-o si daca esti oprit la semafor in minim 2500 de ture si te va multumi masinuta.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
eddy andrei a scris:
Si din ce cauza se intampla asta? Hai ca mai aflam lucruri noi, mai bine stateam linistit si nu intram in discutia asta.
filtrul fap e poziționat prost cînd face regenerarea ajungea la aproape 800 grade și transmite cãldurã la blocul motor și aceasta la uleiul care se încinge ff mult de dilatã cuzineti și nu mai intervine pelicula de ulei și de aici griparea . Peugeot și Citroen cu motoare de 2.0 CC au filtru montate sub pedaliera nu transmite cãldurã la motor
matei niculae a scris:Presiune de ulei poate fi bunã și cu cuzineti gripați Petru cã acea distanțã de zecimii de MM dinte cuzineti și vibrochen sa micșorat și sa opturat orificiul de ungere pompa împinge dar nu ajunge ulei . probã fãcutã cu monometru pe chiuloasã la esirea furtunului flexibil care unge turbina
Si din ce cauza se intampla asta? Hai ca mai aflam lucruri noi, mai bine stateam linistit si nu intram in discutia asta.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
eddy andrei a scris:
Si din ce cauza se intampla asta? Hai ca mai aflam lucruri noi, mai bine stateam linistit si nu intram in discutia asta.
filtrul fap e poziționat prost cînd face regenerarea ajungea la aproape 800 grade și transmite cãldurã la blocul motor și aceasta la uleiul care se încinge ff mult de dilatã cuzineti și nu mai intervine pelicula de ulei și de aici griparea . Peugeot și Citroen cu motoare de 2.0 CC au filtru montate sub pedaliera nu transmite cãldurã la motor
matei niculae a scris:Presiune de ulei poate fi bunã și cu cuzineti gripați Petru cã acea distanțã de zecimii de MM dinte cuzineti și vibrochen sa micșorat și sa opturat orificiul de ungere pompa împinge dar nu ajunge ulei . probã fãcutã cu monometru pe chiuloasã la esirea furtunului flexibil care unge turbina
Si din ce cauza se intampla asta? Hai ca mai aflam lucruri noi, mai bine stateam linistit si nu intram in discutia asta.
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sa inteleg ca zdreanta de senzor de presiune ulei tipa ca nu e presiune da de fapt cuzinetii s-au expandat si rup filmul de ulei care de fapt nu era acolo de ceva vreme.Explicatia nu este rea deloc, trebuie doar sa lamurim de ce se aprinde becul sau apare mesajul infiorator in bord ....
Ultima modificare făcută de mecaNIK la Mar 04 Sep, 2018 11:58 pm
Ultima modificare făcută de mecaNIK la Mar 04 Sep, 2018 11:58 pm
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
@matei niculae
Inteleg si stiu despre ce vorbesti, dar totusi cred ca din cauza temperaturii mai repede cedeaza oringul de cauciuc decat cuzinetii, deci intai ramai fara presiune la ulei. Nu-s mecanic ci economist, dar parca e un pic trasa de par...nu imposibila. Iar grupul PSA care a inventat acest FAP, din cate stiu, are un principiu diferit, cu uree.
Inteleg si stiu despre ce vorbesti, dar totusi cred ca din cauza temperaturii mai repede cedeaza oringul de cauciuc decat cuzinetii, deci intai ramai fara presiune la ulei. Nu-s mecanic ci economist, dar parca e un pic trasa de par...nu imposibila. Iar grupul PSA care a inventat acest FAP, din cate stiu, are un principiu diferit, cu uree.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Un lucru este cert, la cate Opel Insignia circula pe strazi, procentul e infim de motoare picate. Exact ca la BMW cu celebrul motor N47. Cine e prevazator si are grija de masina lui, il va duce unde are nevoie... Si culmea ironiei ca oscilez ca viitoarea masina sa fie una dintre Insignia 2017 si BMW serie 3 GT sau Seria 4 cu celebrul N47.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Cînd uleiul din baie și inginge prea tare pelicula de ulei se rupe Petru cã uleiul pierde din proprietãți și acel senzorul care este montat pe rãcitorul. de ulei nu mai simte presiune buna cã uleiul e încins și sub 0.75 bari îți dã acel mesaj presiune mica sau service imediat sa opriți motorul.dar dupã acel mesaj nu rãmîne în centralina la un eventual diagnostic deci sub 0.75 bari presiune apare mesajul ptr puțin timp
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
matei niculae a scris:Dacã scoți papucul adicã mufa de la senzorul de ulei care se aflã pe rãcitorul de ulei și pornești motorul ai sã vezi ca becul de ulei din bord se stinge dar în schimb îți spune asistența prima posibile becul nu rãmîne aprins.Eu am manometru de presiune ulei și temperatura .cînd uleiul este la 110 grade presiunea de ulei la relanty este la 1.8- 2 bari cam la limitã. în turație sta cam la 3.5-4.dar am ulei bardahal 5-40 .cu Castrol 5-30 cu motorul cald la relanty ajungea și la 0.8 . Folosesc numai ulei Bardahal 5-40 și varã și iarna dar sint mulțumit
1,8-2 bari la ralanti am avut cu toate cele 4 tipuri de ulei folosit pana acum GM, Mobil 1, Castrol si Valvoline. Mi-e tare greu sa cred ca ai cum sa ai cu un ulei 0,8 bari si cu altul 2 bari la ralanti. Sincer, parere de neavizat.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
eddy andrei a scris:Un lucru este cert, la cate Opel Insignia circula pe strazi, procentul e infim de motoare picate. Exact ca la BMW cu celebrul motor N47. Cine e prevazator si are grija de masina lui, il va duce unde are nevoie... Si culmea ironiei ca oscilez ca viitoarea masina sa fie una dintre Insignia 2017 si BMW serie 3 GT sau Seria 4 cu celebrul N47.
eu oscileze la ceva benzinã .pina acum am avut numai brec adicã sw.vroiam spațiu prt bagaje și curese lungi Italia Romania in fiecare an mã gândesc pe viitor la o berlinã de 1.6 benzinã .dar mai am timp cam 5-6 ani cînd diselul va dispãrea . reparațiile cum puteți
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
matei niculae a scris:Cînd uleiul din baie și inginge prea tare pelicula de ulei se rupe Petru cã uleiul pierde din proprietãți și acel senzorul care este montat pe rãcitorul. de ulei nu mai simte presiune buna cã uleiul e încins și sub 0.75 bari îți dã acel mesaj presiune mica sau service imediat sa opriți motorul.dar dupã acel mesaj nu rãmîne în centralina la un eventual diagnostic deci sub 0.75 bari presiune apare mesajul ptr puțin timp
Am inteles, dar un ulei bun schimbat la maxim 1 an sau maxim 10.000 km nu previne problema asta? Exact ce ziceai si tu in postarile anterioare...ulei de calitate schimbat des nu la 30.000 ca afara sau uneori mai uita, ca si ei sunt oameni, si ajung la 35-40 mii km cu un ulei. Esential e sa iei o masina cu km reali, sa stii ce cumperi, de aici pleaca toate problemele.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
matei niculae a scris:
eddy andrei a scris:Un lucru este cert, la cate Opel Insignia circula pe strazi, procentul e infim de motoare picate. Exact ca la BMW cu celebrul motor N47. Cine e prevazator si are grija de masina lui, il va duce unde are nevoie... Si culmea ironiei ca oscilez ca viitoarea masina sa fie una dintre Insignia 2017 si BMW serie 3 GT sau Seria 4 cu celebrul N47.
eu oscileze la ceva benzinã .pina acum am avut numai brec adicã sw.vroiam spațiu prt bagaje și curese lungi Italia Romania in fiecare an mã gândesc pe viitor la o berlinã de 1.6 benzinã .dar mai am timp cam 5-6 ani cînd diselul va dispãrea . reparațiile cum putețiDieselul va disparea cand nu va mai fi cerere in Germania si nu numai, de diesel, nu in 5-6 ani. Nu va mai lasati influentati de stiri facute pentru audienta. In Germania nu va mai fi cerere de diesel cand benzinarele vor avea acelasi cuplu si consum si cilindree ca motorina (niciodata probabil) astfel incat sa poata fi puse pe orice SUV sau cand masinile electrice vor fi la fel de ieftine si autonome ca cele diesel, ca de putere nu e cazul aici sa vorbim, fiind peste orice motor termic. Iar in acest caz nu exista interese economice sa se intample asta. Daca dispare sau se reduce drastic cererea de petrol, criza mondiala creata se va lasa cu multe razboaie "necesare" pentru a recladi si reorganiza economia mondiala. Dar s-ar putea sa ramanem putini pe aici dupa aceea. Nu sunt deloc fan diesel dar cuplul de la diesel imi place la nebunie, mai ales ca nu ma arde la buzunar ca benzina.
Presedintele VW ce a zis deunazi? Diesel-ul are viitor! Oare a zis la plesneala? Nu cred!
Scuze de
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Irynel a scris:Doar ce am zis sa schimb acel oring pt linistea mea...
Astazi dupa ce am pornit masina mi-a aparut pt o secunda mesajul "low pres. oil-stop engine" dupa care a disparut singur, fara sa ii dau eu ok.Am oprit masina si am repornit-o si nu a mai aparut.Oring-ul a fost schimbat la 165000 de km de fostul proprietar.Am factura.Acum masina are 195000 de km.
Sa il schimb iar?Vreun sfat?
Multumesc.
Astazi dupa ce am pornit masina mi-a aparut pt o secunda mesajul "low pres. oil-stop engine" dupa care a disparut singur, fara sa ii dau eu ok.Am oprit masina si am repornit-o si nu a mai aparut.Oring-ul a fost schimbat la 165000 de km de fostul proprietar.Am factura.Acum masina are 195000 de km.
Sa il schimb iar?Vreun sfat?
Multumesc.
Verifica la reprezentanta sau on line sa nu ai rechemare pentru resoftare, au fost loturi la care acest mesaj a aparut dintr-o eroare de soft. La mine a fost asa, am facut resoftare si de atunci am mers 40.000 km cu oring schimbat preventiv. Nu exista nicio uzura la niciun cuzinet si presiunea la ulei a fost mereu in parametrii normali si inainte si dupa schimbarea oringului. Am facut resoftarea gratuit la Radacini in Vitan.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
livcro a scris:Eu am schimbat oringul in octombrie. In ianuarie, încercând sa parchez in rampa, cu spatele, pe gheata..am innecat motorul. La repornire mi-a apãrut scurt mesajul cu oil... Am oprit motorul, am repornit..si de atunci am mai parcurs mai mult de 10000km, fãrã probleme..sa imi fac griji? Mecanicul a zis ca nu.
Verifica on line pe site-ul Opel sa nu ai rechemare in service pentru resoftare. Acel mesaj la unii l-a dat dintr-o eroare de soft.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Faceti regenerarile corespunzator, adica la o viteza cat mai mare, la o turatie cat mai constanta, pentru a permite aerului sa mentina cat de cat temperatura ansamblului motor/DPF/etc in limite normale, si sa aibe parte de racire corespunzatoare.
Faptul ca multi fac regenerarile prin oras, sau pe unii i-am vazut ca le fac pe loc, tinand motorul la 2500-3000rpm, timp de 10-15min, va puteti imagina cat de mult dauneaza motorului.
Totodata, multe masini sunt aduse de afara ( manarite sau nu ) cu km reali ( sau nu ), dar afara aia baga km la greu si dupa 3-4ani le vand. Revizii la 30k ( sau chiar mai mult ! ) si posirca de GM 0W30, sa fie cat mai ieftina intretinerea, pentru ca nu le tin o vesnicie. Acolo nu cred ca se pune pb de regenerari, la cata autostrada vad aia, da uleiul ala care-i apa la 10k, va dati seama cum e la 30k.
Deci, atentie la regenerari, bagati ulei bun, si schimbati-l des. Daca mergeti mult prin oras, porniri opriri dese, trafic aglomerat, etc, schimbati uleiul pana in 10k, maxim! Daca mergeti mult pe afara (extraurban), cred ca se poate merge si pana la 15.000km.
Faptul ca multi fac regenerarile prin oras, sau pe unii i-am vazut ca le fac pe loc, tinand motorul la 2500-3000rpm, timp de 10-15min, va puteti imagina cat de mult dauneaza motorului.
Totodata, multe masini sunt aduse de afara ( manarite sau nu ) cu km reali ( sau nu ), dar afara aia baga km la greu si dupa 3-4ani le vand. Revizii la 30k ( sau chiar mai mult ! ) si posirca de GM 0W30, sa fie cat mai ieftina intretinerea, pentru ca nu le tin o vesnicie. Acolo nu cred ca se pune pb de regenerari, la cata autostrada vad aia, da uleiul ala care-i apa la 10k, va dati seama cum e la 30k.
Deci, atentie la regenerari, bagati ulei bun, si schimbati-l des. Daca mergeti mult prin oras, porniri opriri dese, trafic aglomerat, etc, schimbati uleiul pana in 10k, maxim! Daca mergeti mult pe afara (extraurban), cred ca se poate merge si pana la 15.000km.
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Probleme cu uzura la cuzineti au si altii. Stiu un samsar care vinde multe masini si mi-a spus ca a avut vreo 2 Passaturi la care a avut astfel de probleme. Am mai spus, probleme sunt la toti producatorii, dar la Insignia s-a dus vestea ca e cea mai proasta. Unii au pretentia de la masina asta ca de la una de lux. Eu am fost multumit de Insignia A din 2010 pe care am luat-o la 200 de mii si am dat-o la 360 de mii dupa 4 ani. Am mers pe noua Insignia B20DTH. Am fost si la Skoda pentru Superb, dar ca sa am dotarile de pe Insignia era mult mai scumpa. Asta e cand iei un sh iti asumi niste riscuri si trebuie sa mai ai niste bani pentru eventuale neplaceri. Acum eu zic ca nu e dracul chiar asa de negru. Sa refaci motorul la Insignia cu 6500- 7000 de lei nu e exagerat. Am un prieten care a dat pentru un S clase din 2009 -8000 de lei pentru o planetara, si masina are vreo 250 de mii. Daca iei noua cum am luat eu sunt reviziile mai scumpe. Pe mine ma va costa mai mult, caci dupa fiecare revizie, cand ies din reprezentanta ma opresc direct la serviceul unde merg de obicei si dau uleiul si filtrul de ulei jos si pun uleiul pe care vreau, cred ca Liquy Moli top tec 4600 cu dexos 2 pe care l-am folosit la ultimele doua schimburi la vechea Insignia.