Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • kiketigara

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salut colegi,

Detin un astra j 1.7 dtr 125 2010 cu echiparea flexride.

Am 95k km si masina este din 2010. De la 70k de la km se pare ca amortizoarele ids au inceput sa cedeze . Zgonote si la puntea fata cat si puntea spate. La orice denivelare se aude. Asta probabil stiti ca sa mai discutat pe forum.

Am vazut ca la opel astra h cu echiparea flexride se pot pune amortizoare normale si se anuleaza functia cdc cu opcom sau tech 2 . Eroarea apare la diagnoza dar nu mai apare pe ceasuri.

Intrebari:
1. Se poate face aceeasi lucrare si pe astra j ?
2. Daca calculatorul masinii are aceasta eroare exista posibilitatea ca Acesta sa se strice in timp ?
3. In caz ca nu se poate la J anula eroare din tester , se poate pacali cumva Calculatorul ?

Am verificat si schimbat bucsi si flanse amortizoare dar aceeasi problema. Pe spate e mai rau ca pe fata.

O seara buna si astept raspunsuri Very Happy
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
O solutie poate fi reconditionarea.

https://www.clubopel.com/vie...p=1455576#1455576
  • kiketigara

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am citit si despre asta dar mai bine scap de flexride. Si asa nu prea folosesc .... si mi se pare foarte mult 10-15 mil un anortizor care pica destul de repede
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Eu, in locul tau, as incerca sa pastrez flex ride.
As face o reconditionare undeva unde se face bine.
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut pachet ids+ pe astra h, si cand am vandut masina la peste 180.000km amortizoarele erau inca in parametrii de functionare, fara pb... asa repede sa se duca amortizoarele cu flexride pe Astra J? Nu stii ce marca sunt? Tot Sachs?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Amortizoarele adaptive de pe J sunt Sachs.
Eu am aproape 150.000 km (majoritatea pe drumurile tarii) si nu am avut probleme cu amortizoarele, doar un cablaj la roata stg fata am schimbat deoarece in anumite pozitii ale rotii intrerupea si imi aparea SSS (service suspension system). Iar in momentul cand ai eroare pe suspensie amortizoarele raman in pozitia "sport".. care e setarea default.
O foarte usora troncaneala am si eu pe fata cateodata, dar banuiesc ca flansele ar fi de vina.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Acest sistem de amortizoare cu flanse si spatiu de 2-3 mm intre acestea si caroserie conduce, inevitabil, la aparitia unor troncaneli la trecerea peste denivelari, linii de tramvai etc.
Mai bine era daca amortizorul era fixat de caroserie.
  • kiketigara

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce amortizoare am pe masina. Pe fata sa zic ca e ok dar pe spate la denivelari si gropi /tramvai zici ca e masina din 1995
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pe spate, da amortizorul jos si verifica daca ai joc in tija, in bucsa de jos de pe punte sau in cea de pe suportul de sus care vine pe caroserie (poz 8 )

  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu recomand reconditionarea amortizoarelor de tip FlexRide la noi in Romania deoarece nu stiu oamenii ce trebuie sa le faca si mai rau le strica, vorbesc din experienta pentru ca in decembrie 2017, m-am dus si eu la reconditionat la un nene prin Rosu (Bucuresti) si m-a terminat cu totul si psihic si de bani, plus ca am stricat si flansele si cateva bucse pe acolo. Omu nu face altceva decat sa iti umple amortizoarele cu ulei si atat. Cand am plecat de la el si am mers 100 metri erau asa de tari incat am zis ca imi sar telescoapele prin capota, l-am sunat si i-am explicat la care omu a zis ca domnule trebuie sa mergi oleaca cu ele ca se lasa, zic bine ma nene pana la mine acasa sunt 280km daca nu vad nici o modificare te sun si te anunt. Va spun cu jale ca tot drumul a fost un cosmar, la modul ca masina mea era o caruta efectiv. Am revenit peste o saptamana cu amortizoarele in portbagaj pentru ca le-am inlocuit cu unele normale sa pot merge cu masina, mai aveam cateva secunde pana sa i l-e pun omului in cap. Dupa toata tevatura si dupa doua drumuri de Bucuresti (cheltuit numai pe motorina 550 lei) omu a zis ca imi da banii inapoi, respectiv 800 ron (cat a costat asa zis reconditionarea). Deci nu va duce-ti in ROSU sa reconditionati amortizoare nici daca sunt ele de DACIE. Pentru reconditionare profesionala recomand: http://www.nagengast.pl/index-en.html sunt foarte profesionali, au scule, lucreaza dupa fisa tehnica a tipului de amortizor, le testeaza pe banc de probe inainte de finalizarea reconditionarii.
Sa vorbim un pic si de aspectul inlocuirii lor cu unele normale. Da se pot inlocui cu orice model de amortizor normal fara nici un fel de modificare si fara teama ca masina sare de pe drum sau mai stiu eu ce idei le trec la unii prin cap. Singura diferenta este ca va aparea un mesaj in bord doar la pornire "Service Suspension System" (practic eroare se refera la faptul ca sistemul nu mai vede amortizoarele FlexRide), care nu afecteaza cu nimic bunul mers al masini, programele SPORT si TOUR functioneaza in continuare la aceiasi parametri.
Acum sa va spun unele pareri personale din experianta mea. Eu am schimbat amortizoarele FlexRide l a 170 000 km cu unele normale (marca Blistein). Este diferenta de la cer la pamant intre amortizoarele FlexRide si cele Normale (fie ele si cele mai bune marci la preturi mai ridicate), amortizoarele FlexRide sunt extraordinare in orice conditie. Daca aveti intrebari legate de amortizoarele FlexRide, in limita cunostintelor mele va ajut cu mare placere.
  • CElena985

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsul detaliat. Dacã dorești sa îmi lași nr tãu de telefon.. As dori sa iti adresez câteva întrebãri. O seara buna
  • kiketigara

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsul detaliat. Dacã dorești sa îmi lași nr tãu de telefon.. As dori sa iti adresez câteva întrebãri. O seara buna

PS: ignora mesajul de mai sus m am logat din greșealã cu alt account
Skip ads

  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
#kiketigara Ti-am dat PM
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi Opelisti. Saptamana aceasta mi-au venit amortizoarele IDS+ de la reconditionat din Polonia. Tin sa mentionez ca toata operatiunea si-a meritat banii, suspensia se comporta ca una noua sau in proportie de 95% cel putin. Baietii au facut treaba buna, au inlocuit supapele cu unele noi OEM, au inlocuit tijele, au inlocuit semeringurile de sus de la etansarea amortizorului. Pe langa uleiurile care se folosesc OEM ei au incarcat amotrizoarele si cu gaz (nitrogen) astfel ca “rebond”-ul amortizoarelor este identic cu cel de la un amortizor OEM. La finalul reconditionarii se testeaza pe un banc special pentru testari amortizoare asistate electronic. Per total sunt multumit de reconditionarea facuta. Daca are cineva intrebari le astept cu drag. Toata operatiunea pana acum m-a costat 600 euro cu tot cu montaj. Toate cele bune va doresc si drumuri fara evenimente.
  • baard

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Eu am facut deja 200.000 si amortizoarele se comporta impecabil. Doar de curiozitate, din ce am mai cautat pe net nu prea am gasit exact pretul amortizoarelor, si le-a mai schimbat cineva recent? Daca da, de unde si cat au costat?
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Setul de amortizoare noi este undeva pe la 1200 €
  • baard

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Setul pe o punte, sau pe ambele?
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Toate cele 4 amortizoare costa 1200 €.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut Vlad.Cum se prezinta amortizoarele dupa un an si cati kilometrii?
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Amortizoarele sunt in stare excelenta. Eu am mai avut probleme si cu un senzor de accelerare verticala, dupa ce am inlocuit senzorul abia atunci mi-am dat seama ca amortizoarele reconditionate in Polonia sunt ca si cele de fabrica , adica acelasi comfort, aceeiasi stabilitate pe SPORT. Recomand cu incredere, si pot spune ca nu imi pare rau de banii cheltuiti (600Euro). Pana acum am parcurs vreo 41 000 km si sunt multumit. Momentan eu am vandut masina si am trecut la Opel Grandland X dar tin legatura cu actualul propietar. Pe viitor o sa il mai intreb cum este si va anunt. Toate cele bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR