Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o problema la opel insignia 2.0 cdti, s-a oprit in mers si nu mai porneste, cand dau la automat nu invarte deloc si se stinge tot bordul complet si se reaprinde. Am in bord aprins ESP dar cred ca e aprins din momentul in care am virat fortat directia electrica sa scot masina de pe drum ( nu stiu sigur cauza )
Am schimbat electromotorul dupa ce pe cel vechi l-a verificat un electrician "priceput" si problema persista.
Am inlocuit senzor turatie impulsuri situate pe volanta, cand s-a oprit masina acest senzor a oprit-o subturand-o.
Ca si simtome ar mai fi faptul ca inainte sa se opreasca cand eram pe la 2k ture si acceleram dupa ce luam piciorul de pe pedala masina marca continua cca.1 sec sa se accelereze, aceasta simptoma nu era prezenta mereu.

Scuze, sper ca am postat unde trebuie.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Diagnoza ai facut? Ce coduri de eroare are?
  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Da, a fost stacat doar codul de la senzorul de turatie.
Se poate sa fie defecta o piesa mecanica care sa ne dea eroare?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu cred ca daca este aprins un martor in bord trebuie sa fie si o eroare prezenta.
Skip ads

  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
O sa chem alt mecanic sau electrician sa faca inca o diagnoza.
A zis cel care a facut prima diagnoza ca becul ESP nu e ceva relevant la problema asta.
Inca un factor am vazut ca am pierdut antigelul din recipient de cand masina stationeaza, daca ma gandesc bine completasem in ultimele saptamani nivelul inainte sa se defecteze.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cauta pe cineva cu op com pentru diagnoza, este posibil ca eroarea de la esp sa nu aiba legatura cu pornirea, dar poate sunt si alte erori pe care nu le citeste testerul lui.
  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
E gripat motorul, nu da nici o eroare pe tester. ESP a disparut din bord cand am indreptat rotile.
O sa vedem care e natura problemei cand o sa il desfacem.
Ma gandesc sa nu ma dau batut.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ungere deficitara la vilbrochen.
S-au topit cuzinetii si s-au lipit de fusurile paliere sau manetoane.
Ce ulei ai folosit si cati km ai mers cu el?
In ce regim (urban x%, extraurban y%)?
E valabil si pentru schimburile de ulei anterioare.....
Sau ai ramas fara presiune de ulei datorita faptului ca a cedat pompa de ulei sau celebrul o-ring?!🤔
Skip ads

  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Deci nu stiu cum s-au putut suda in timpul mersului, am folosit uleiul scris in carte schimbat la 10k km. Saptamana viitoare o sa il desfacem, eu zic ca de la volanta o sa fie blocajul
  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Deci problema este motor gripat, totul a inceput de la pompa de ulei defecta.
S-au dus cuzineti de la palier daca zic bine, chiuloasa, si blocul afectat.
Rezolvarea o sa fie alt motor la schimb.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ce are blocul motor?
Dar chiuloasa?
Ai uzuri la lagarele axelor cu came?
  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Da, si la ax sunt probleme. E mai rentabil alt motor, am gasit la 1000 e. De pe un vauxhall cu 100k km. Motorul e încã pe masina respectiva, dupã un tester il cumpãr
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Inseamna ca ai mers o perioada buna cu presiune insuficienta, pana a cedat de tot....
Nu ai fost avertizat?
  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
A apãrut acum vreo 2 ani jumate mesaj cu presiune scãzutã, am fost la un mecanic si a zis ca din cauza ca e iarna si dupa ce o sa fie cald nu o sa mai apara, nu am realizat gravitatea fiind prima mea masina.. zis si facut de atunci am tinut masina in garaj si nu a mai apãrut.. se pare ca toata aceasta uzura a condus la moartea motorului.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Acela nu e mecanic!
Cand e rece, uleiul are cea mai mare presiune in circuit, chiar prea mare, motiv pentru care pompa de ulei are o supapa de suprapresiune care deschide si lasa sa iasa ulei pentru a nu deteriora filtrul de ulei....
Si filtrul sau carcasa in care este montat are o supapa care deschide si lasa sa treaca uleiul cand este infundat sau cand uleiul are presiune mare.
Pe ger, la ralanti, uleiul are presiune mai mare decat atunci cand motorul este incins si turat!


Ultima modificare facuta de Tai-Pan la Sam 22 Sep, 2018 3:08 pm
  • FlorinCrs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
O sa am grija cu viitorul motor si o sa caut meseriași adevãrați, sunt pline service -urile autorizate de mecanici care înafarã de plãcute nu stiu sa faca nimic. Dovada si acest motor..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR