- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Day
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2014 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2014
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Day
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2014 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2014
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.
Enachedc
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2018
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
adi.jurubita a scris:Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.
Salut,recent am refacut si eu motorul la insignia mea tot la Andrei din Cluj si iti garantez ca omul stie ce face si merita trimis motorul la el, cu siguranta vei fi multumit.
Luni imi monteaza mecanicul motorul iar marti ma duc sa ii dau cheie si sa fac o tura sa vedem cum se comporta...,deja imi este dor de masinuta de cand sta pe dreapta.
Poti sa trimiti doar motorul tau la el prin curier si rezolvi problema,sau poti sa-l inlocuiesti cu unul gata reconditionat tot de la el daca nu vrei sa astepti maxim 2 saptamani dupa al tau pana este gata,eu am optat sa-l reconditionez pe al meu...,daca ai nevoie de numarul lui de telefon da un semn.
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
adi.jurubita a scris:Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.
Poti merge si la baietii de la Dnc service( www.dncservice.ro), sunt multi care au reconditionat motorul la ei si unii au peste 100 000 km fara probleme. Baietii reconditioneaza aproximativ 3 motoare ' decedate ' /luna.
Eu personal acolo mi-am facut servisarile dupa ce astrah ha si prezenta insignia au iesit din garantie si sunt pe deplin multumit.
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Problema este de proiectare si probabil si de minim bunsimt tehnic, odata celebru O-ring care lasa motorul fara ungere,o ungere care si in parametrii considerati optimi e tot proasta adica 1 bar la relantiu si 4 la 4000 rot . Era greu sa fi pus pompa de ulei in baie cum are orice motor cat de cat studiat si renuntat la mizeriile de pompe cocotate cat mai sus si montate in capace de distributie sa demontezi tot motoru sa o schimbi.Si la modelul astea daca se schimba Oringul se mareste presiunea si se modifica putin sorbul pentru ca si debitul asigurat este insuficient creste mult durata de viata.Eu unu n-as astepta sa inceapa cu mesaje ca atunci este mult prea tarziu, gasit un atelier dispus sa rezolve cele 3 lucruri dintr-o singura demontare de baie si la un pret decent si scapat de stresu' asta.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Problema este de proiectare si probabil si de minim bunsimt tehnic, odata celebru O-ring care lasa motorul fara ungere,o ungere care si in parametrii considerati optimi e tot proasta adica 1 bar la relantiu si 4 la 4000 rot . Era greu sa fi pus pompa de ulei in baie cum are orice motor cat de cat studiat si renuntat la mizeriile de pompe cocotate cat mai sus si montate in capace de distributie sa demontezi tot motoru sa o schimbi.Si la modelul astea daca se schimba Oringul se mareste presiunea si se modifica putin sorbul pentru ca si debitul asigurat este insuficient creste mult durata de viata.Eu unu n-as astepta sa inceapa cu mesaje ca atunci este mult prea tarziu, gasit un atelier dispus sa rezolve cele 3 lucruri dintr-o singura demontare de baie si la un pret decent si scapat de stresu' asta.
4000 de turati și presiunea de ulei la 4 bari .eu nu am mai mers in regim cuntiniu cu 4000de turati pe minute nici în autostrada la 150 km . sãu crezi cã pompa e facuta sa aibã 1 bar la 1000 turati 2 la 2000 și 3 la 4000.sint pompe ff bune cauza este alta . Toate motoarele de Insignia in jur la 180.000-2000km cel mult sau gripat .dar atenție grupeazã numai cuzineti de la palier .De ce
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Eu prefer sa rezolv o problema pe care sincer nici macar Dacia 1410 nu o avea dupa schimbarea pompei originale de 1300 cu cea cu debit marit, la aia marita presiunea avea 1,5 -2.0 in relatiu si sarea direct in 6-8 asta la 87 de grade cand atingeai pedala de acceleratie ,le schimb Oringurile,le rezolv presiunea si le derestrictionez sorbul...dupa care se poate indoi blocu ca are motive da vad ca nu o face.
Sa nu supar Opelistii prea mult sa stiti ca si Ford are o serie de motoare probabil proiectate de aceeasi mameluci ,se gasesc si pe Mazda aceeasi problema ,pompa pusa sus,aici mai e si subdimensionata fara probleme de Oringuri pur si simplu e anemica,se fac aceleasi modificari merg motoarele de rup dupa aia. Da de VM ati auzit astia sunt si mai plezniti in cascada de roti dintate din distributie au nimerit pompa pe la mijlocul motorului , se stinge becu de ulei dupa 10 min de la pornire cateodata. E la moda o 'scapare' care face motoarele sa nu mai depaseasca 100.000 de km ...apropos Daciile alea se duceau in 170.000 -200.000 doar cu o segmentare si mancau jar ca erau de firma.
M-am indragostit si eu de Insignia si cand am auzit zgomotul de tractor neuns am mers cu ea doua luni si am dat-o pentru un Ford Mondeo cu motor PSA macar aia au stiut unde se pune pompa,unde se pune catalizatoru si nu se indoaie motoarele de la jumate 130 cp nu e nici mai mult decat ala mai fortos imi ajunge si atat. Eu chiar sunt nerecunoscator ca baietii aia de la proiectare au lasat o paine de mancat pentru toti ,e veselie mare turbine grupa mare ,cuzineti si vibrochene la greu ....asa merge economia nu facand lucruri de calitate.
Sa nu supar Opelistii prea mult sa stiti ca si Ford are o serie de motoare probabil proiectate de aceeasi mameluci ,se gasesc si pe Mazda aceeasi problema ,pompa pusa sus,aici mai e si subdimensionata fara probleme de Oringuri pur si simplu e anemica,se fac aceleasi modificari merg motoarele de rup dupa aia. Da de VM ati auzit astia sunt si mai plezniti in cascada de roti dintate din distributie au nimerit pompa pe la mijlocul motorului , se stinge becu de ulei dupa 10 min de la pornire cateodata. E la moda o 'scapare' care face motoarele sa nu mai depaseasca 100.000 de km ...apropos Daciile alea se duceau in 170.000 -200.000 doar cu o segmentare si mancau jar ca erau de firma.
M-am indragostit si eu de Insignia si cand am auzit zgomotul de tractor neuns am mers cu ea doua luni si am dat-o pentru un Ford Mondeo cu motor PSA macar aia au stiut unde se pune pompa,unde se pune catalizatoru si nu se indoaie motoarele de la jumate 130 cp nu e nici mai mult decat ala mai fortos imi ajunge si atat. Eu chiar sunt nerecunoscator ca baietii aia de la proiectare au lasat o paine de mancat pentru toti ,e veselie mare turbine grupa mare ,cuzineti si vibrochene la greu ....asa merge economia nu facand lucruri de calitate.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
La insigna in jur la 100.000 km schimbi oringul cureți bine baia de ulei anulezi dpf resetezi softul din centralina de motor și stai liniștit .cum spui cã motorul de Insignia este mã gãlãgios adicã cal de 2.0 FIAT dã ai dreptate dar trebuie ținut cont de mai multi factori mãrimea pistonului cursa pistonului presiune motorinei in injectoare tipul de pompã de mare presiune pe motoarele fiat Bosch și sint mã gãlãgioase .am avut Focus cu motor 1.8 tdci de 115 cai din 2004 .dar nu are ținuta de drum așa bunã cã insigna .eu sint mulțumitã și nu mi-e frica de acest tip de motor l-am fãcut modificãri așa cum trebuie
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,vin si eu cu noutãți. Dupã ce mi-a fost schimbat motorul sãptãmana trecuta(am optat pt unul revizionat cu garanție)am mers cam 350 km,mașina mergea frumos,nu mai era zgomotoasã,hop ca vine beleaua. Dau sa pornesc mașina si nu vrea,o urc pe platforma si înapoi la service. Se apuca de demontat si gãsesc o rolã de la distribuție rupta si motorul blocat. Acum iar e de schimbat motorul. Nu mai pot,mi sa acrit. Noroc ca e pe garanție si nu mai scot nimic din buzunar. Trebuie sa ma interesez dacã nu pot sa fac ceva cu firma de rectificãri ,pentru daune ceva. Acum tre sa mai aștept vreo 10 zile,cicã.😡😡
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Eu am facut o recomandare de service bun, unde se repara/reconditioneaza 3,4 motoare /luna de insignia. Acum na, fiecare face ce vrea cu banii sai.
adi.jurubita a scris:Salut, pentru cei care au rectificat motorul la Cluj imi puteti spune cum se comporta masina? Pare, din descriere, singurul care face o treaba custom (specifica) buna si ofera si o garantie de 1 an fara numar de km. Incep sa ma pregatesc pt. aceasta operatie. Fiind din Bucuresti nu stiu cum sa procedez.
Poti merge si la baietii de la Dnc service( www.dncservice.ro), sunt multi care au reconditionat motorul la ei si unii au peste 100 000 km fara probleme. Baietii reconditioneaza aproximativ 3 motoare ' decedate ' /luna.
Eu personal acolo mi-am facut servisarile dupa ce astrah ha si prezenta insignia au iesit din garantie si sunt pe deplin multumit.
Poti merge si la baietii de la Dnc service( www.dncservice.ro), sunt multi care au reconditionat motorul la ei si unii au peste 100 000 km fara probleme. Baietii reconditioneaza aproximativ 3 motoare ' decedate ' /luna.
Eu personal acolo mi-am facut servisarile dupa ce astrah ha si prezenta insignia au iesit din garantie si sunt pe deplin multumit.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Da sa blocat normal cînd se rupe cureaua de distribuție se îndoia supapele și se pot rupe și sparg și din pistoane.eu nu am încredere în motor revizionat.mai bine rectifici vibrochenul pui cuzineti refaci chiulasa scaune la supape semeringuri noi și ști ce motor ai. Dar tind sa cred cã acea curea de distribuție de pe motorul recondiționat nu a fost schimbatã niciodatã nu am mai vãzut ca la motoarele de tip FIAT sã se blocheze vro rolã .sau poate au scãpat un șurub in distribuție sa un șurub de la suportul motor lãsat slab și din trepidați a cãzut în distribuție la pinonul de vibrochen și sa defazat și sa blocat chiloasa find compromisã.
GabyMEG
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alba
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2018
- Mesaj Privat
alexxis76
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2017
- Mesaj Privat
matei niculae a scris:Da sa blocat normal cînd se rupe cureaua de distribuție se îndoia supapele și se pot rupe și sparg și din pistoane.eu nu am încredere în motor revizionat.mai bine rectifici vibrochenul pui cuzineti refaci chiulasa scaune la supape semeringuri noi și ști ce motor ai. Dar tind sa cred cã acea curea de distribuție de pe motorul recondiționat nu a fost schimbatã niciodatã nu am mai vãzut ca la motoarele de tip FIAT sã se blocheze vro rolã .sau poate au scãpat un șurub in distribuție sa un șurub de la suportul motor lãsat slab și din trepidați a cãzut în distribuție la pinonul de vibrochen și sa defazat și sa blocat chiloasa find compromisã.
Scuze pentru interventie, dar comparatia unui fiat doblo cu o insignia e deplasata. Adica eu merg cu 180-200 km/ora iar cu doblo la 90 se decoleaza. Si motorul meu s-a dus, am modificat pompa de ulei la Satu Mare( imi pare rau, nu am detalii, ca mecanicul meu a trimis motorul la modificat). Asa ca acum nu mai am oring la pompa de ulei.