Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2018

  • Mesaj Privat
E normal pe liber cu motorul pornit daca apas putin mai tare pe pedala de frana sa o pot duce pana la podea ? adica daca depun efort o pot apasa aproape toata...in mers tine frana nu am probleme
Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Zgomot ca de arc intins la rotirea volanului. Schimbat flanse amortizor, schimbat arcuri, zgomotul tot se aude. De la ce poate fi?
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Dacã flansele sunt Moog...o sa tot ai de furca!
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Care sunt motivele si "beneficiile" schimbarii uleiului la cutia manuala?Lubrifierea o inteleg, uleiul in timp isi pierde din proprietati.Dar altele care sunt?Schimbi treptele mai usor, mai silentioasa etc?Multumesc.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Irynel .Normal cam la 80.000.de km uleiul la cutie de schimbã .capacul de golire are pe el un magnet vezi dacã sunt pilitiri din pinioane
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Intrebam pentru ca joi sunt programat la eds pentru schimbare o-ring, verificare sorb, cuzineti si presiune ulei si nu stiu daca sa schimb sau nu si uleiul din cutie, daca tot ajung la service.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Irynel.Controleaza cuzineti de PALIER ãstea se gripeazã .cum dai baia de ulei jos controleazã palierul nr 3 cel din centru acolo sint și semilunile ptr joc axial al vibrochenului . cãpãcele se stringe cu dinamometrica la 22Nm +90 grade
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
"Inlocuit oring pompa ulei/sorb (cu demontare baie ulei, inclusiv verificare cuzineti palier si masuratori presiune ulei)"

Acesta este raspunsul lor in momentul in care am solicitat cererea de oferta si am facut programarea.Astea st operatiunile pe care fac.
Skip ads

  • apostu94

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Nu o sa deschid un topic pentru asta asa ca intreb aici. Unde gasesc butonul de reglaj oglinzi pentru masina asta? Nu ma intereseaza tot sistemul, doar butonasul ala. Am incercat peste tot si nimic. Chiar si la dezmembrari. Las o imagine ca sa va faceti o idee https://imgur.com/gallery/4OFT4Av
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
@manole74 - Nu sunt flansele.

Zgomot ca de arc intins la rotirea volanului. Schimbat flanse amortizor, schimbat arcuri, zgomotul tot se aude. De la ce poate fi?

Mai este o flansa sus ce are guma doar pe margini. Poate fi aceea?
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Pai daca mai este singura piesa veche din ansamblu, incearca si schimb-o ......nu vad alta varianta!
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Amortizorul nu poate fi ?
Skip ads

  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Este cineva pe forum care a mers cel putin 50 000 cu discuri aftermarket ? Bosch sau ovalizat pe a doua masina dupã 15000 , pe insignia ate set complet 10 000 si sau dus.... Un lucru am observat la ATE SE TOCESC foarte repede adica a facut buza la 10000 destul de mare.. Banuiesc ca trebuie discuri si placute mai dure ? Zimmerman sau textar ? 2200 lei am dat acum cateva luni nu mai vreau iar teapa
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ate pot confirma ca se duc repede, atat placutele cat si discurile in aprox 10-15k.

In schimb 25000 km exact mi-au ținut discurile Brembo pana sa se ovalizeze si inca le mai folosesc deoarece m-am plictisit sa bag banii in ele.

Diferența la pret intre Ate si Brembo a fost de vreo 70-100 ron, dar de 2 ori mai bune Brembo ca si durabilitate.
  • zaebo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara sunt nou pe aici. Am o intrebare,detin o insignia 2015 , 160cp automata, cateodata la oprirea masini imi afiseaza acest mesaj:
"Actiune necesara: schimbarea in modul parcare "

Masina este pusa in P dar nu inteleg de ce primesc acest mesaj, cateodata daca o las asa si vrea sa plec cand deschid usa claxoeaza de 2 ori rapid. Pornesc motorul mut in R inapoi P si totul ok .
Stie cineva ceva ? Cutie merge foarte bine schimba bine . Doar acest mesaj este afisat
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, scuze daca e o intrebare prosteasca. Cum se traduce in limba romana crankshaft pulley? Am gasit imagini pe net, dar daca imi poate va rog arata cineva exact (intr-o schita/poza) unde vine la motor?
Multumesc

Intre timp am gasit aceasta schita si la numarul 13 ar fi aici
Dar in acest video se refera cu acelasi nume la alta piesa, din care am inteles se numeste roata dintata sau pinion vibrochen.
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu pot sa editez din nou. Rola cea mare se numeste "rola ghidaj curea transmisie". Din ce am inteles amandoua sunt actionate de vibrochen, de aici si confuzia mea.
Ramane pt. urmatorii cititori.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Te referi la rolã mare externã care invirte cureaua de vervicii adicã alternatorul compresorul si servo. Sau la pinionul de pe vibroch care invirte cureaua de distributie
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
salut, la amandoua, am aflat pana la urma care e care. mersi.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Motorul de Insignia e de Fiat. Dar pinonul 1de pe vibrochen care invirte cureaua de distribuție nu este același de la motoarele de 1.9 .cureaua de distribuție întinzãtorul și pompa de apã sint la fel ca la motoarele de 1.9 Dar pinionul diferã diametru mai mare și un dinte mai mult
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR