Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • neroseu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Da, si eu am aceeasi problema la Corsa C 1.3 cdti. Nu am luat foarte in serios acest aspect decat acum când am citit pe forum. In principiu, evit sa merg cu cutia de viteze in pozitia neutra.
Skip ads

  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
eu am schimbat placutele de frana pe fata si supapa de sens vacuum si nu se mai tureaza ca nebuna...foarte putin atunci cand ma joc cu pedala franei..lichidul trebuie sa l schimb
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
motorul nu se tureaza ca vrea el singur de capul lui..tin sa cred ca volanta de la ambreiaj are un senzor care transmite turatia de la arborele cotit, posibil probleme cu ambreiajul. Atentie posibili am spus. dar voi reveni cu detalii
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Masina este demontata in service pentru ca ma lasat ambreiajul, am gasit rulment presiune spart, placa de presiune uzata, discul mai putin, turatile provin de la patinarea ambreiajului. motor z13dt. Voi reveni cu detalii
Skip ads

  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Schimbat kit ambreiaj, problema a disparut nu se mai tureaza, prin urmare ambreiajul patina si se tura cand patina de ce ? pentru ca senzorul de pe volanta costata treaba. Prin urmare nu se stie cand te lasa si costul nu e generos. Cine schimba kitul de ambreiaj..volanta etc. nu va bucurati si cumparati de pe net kit ambreaj cu cateva sunte de lei mai eftin ex: 600 lei tot kitul pe luk unu de calitate este de la 1100 in sus nu in jos, am vazut opel in service cu kit cumparat la 600 de lei si ce sa vezi s a rupt discul si omul a dat bani si pe kit si pe manopera de pomana cum se spune pe la Iasi. Probabil subiectul trebuie postat pe la ambreiaje ....dar nu prea am timp... Sad
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
da am crezut ca asta era defectul dar din pacate NU a disparut problema se mai tureaza in reprize, misterioasa masina
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
revin cu problema si o declar rezolvata prin locuirea senzorului Crankshaft - arbore cotit, care imi tura motorul pe langa asta a uzat si ambreiajul prematur datorita turatiei inprevizibile, dupa plimbari prin service testere etc etc fiecare aveau pareri injectoare pompe de tot neamul parca cumparam cu banii lor ..cu 1 leu bucata, acum trei zile am cumparat senzorul si l-am schimbat cu unu bosch si gata problema, am scapat si de mecanici "priceputi" a se citi: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut.
Si eu am aceeasi problema cu turatia.Eu am tot kit-ul de ambreiaj nou +volanta+rulment.Cum a spus si un baiat mai sus tind sa cred ca fulia de la alternator e problema sau chiar alternatorul in sine.La mine e un pic mai avansata problema , mi se modifica turatia si cand dau drumul la lumini , ventilator sau orice alt consumator .Deci ceva senzor de curent ,releu , inca nu am investigat probabil cand o sa schimb distributia si cureaua de accesori .
In rest la fel face are perioade ,in general cand parchez si cand nu sunt in viteza se tureaza motorul de 2 ori zici ca se ineaca si face asa ca sa nu se opreasca.Cei drept cu motorina extra de la OMV face mai rar dar oricum ceva e dubios.Voi incerca si cu senzorul de pe arbore.
Skip ads

  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Salut alex, si eu am fost in situatia ta, schimat tot, ambreiaj chit complet senzor volata distributie, altenator curea rola intizatoare, la altenator nu gasesti piese originale chinezari da, cu alte cuvinte am mai ramas cu scaunele Smile)) am studiat problema personal (nu mecamicii lu peste) si am decis sa schimb regulatorul de presiune pe pe rampa comuna injectoare. pentru ca el mai taie alimentarea daca ajunge pe la final de cariera, are o sita pe care o vezi numai cu lupa, nu ai ce curata nu ai ce repara altu nou ca sa stii o treaba, de la dezmembrari nu e o solutie la cat de fina este piesa in sine. eu am locuit piesa respectiva si este ok. ai codul piesei: 0281002584 e scump rau. ai si discutia :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=100716&start=80
Legat de motorina lucrez in doneniu, pun numai de la rompetrol efix 51
  • mihaibr

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Subscriu, si corsa mea tot asa se comporta, Z13DT 2004.
Cel mai des am vazut ca se intampla in scenariul, esti la 10m de semafor, se face rosu, scoti pe liber si incepi sa franezi, exact atunci incepe sa oscileze de nebuna.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
ce astepti? baga o palarie de bani pe un regulator.
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
#marcu19, daca nu ai aruncat regulatorul vechi,schimba-i oringul si tine-l de bun ca nu are nimic,iar oscilatia turatiei o sa-ti apara din nou. Asa a facut si face in continuare si a mea,are luni bune care nu face deloc dupa care iar incepe si asa a ajuns la 600.000km Smile Drumuri netede !
Skip ads

  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
pai la mine facea mai tot timpul...cand incetineam viteza, ideea sta cam asa cand reduci viteza si calci frana calculatorul (ecu) reduce si el turatia prin regulator daca functioneaza corect. tu ai schimbat piesa respectiva? Am si eu o curiozitate ai umbalt la motor pana acum? papa ulei?
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat doar oring-ul la regulator. Nu am umblat la motor, am schimbat volanta o data, injectoarele toate cu unele de pe un punto evo cu km putini, distribuția complet odatã si de doua ori doar lanțul, doar el se întinde,pinioane, patine, intinzator se schimba degeaba, pãrerea mea.Motorul nu consuma ulei, turbina e originala doar ca schimbul îl fac pana in 7000 km si ulei numai 5w40.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
incantat sa aud asta, pare un motor bun, intreb, ca sa stiu la ce sa ma astept, turbila la mine mai lasa ulei in intercooler la mine e cu giometrie fixa turba si ma gandeam sa o inlocuesc, cu injectorele nu am avut probleme, cum iti dai seama ca e dus unu? pe op-com nu se vede asta la corsa. mersi.
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Corsa C cu motorul de 1.3 cdti nu are decat geometrie fixa la turbo. Injectoarele le probezi cu eprubetele pe retur, dar daca porneste si trage las-o in pace. Eu nu am ce sa-i reproșez motorului asta, unii se vaitã ca e greu de facut distribuția,dar nu-i adevãrat, eu o fac singur, in rest ce sa zic, cand fac plinul deja îi dublez valoarea la anii ei Smile)
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am aflat singur de ce se tureaza, si am rezolvat singur....inca mai merg cu ea in probe sa vad daca mai face figuri....ma chinuit talentu pana am aflat si bani cheltuiti pe piese aiurea.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si e secret?
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
nu e secret dar mai merg cu ea sa fiu sigur ce spun, e valabil pt. 1.3 diesel vad ca tu ai 1.2 pe benzina nu cred ca e valabil.
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
razvi_gyl a scris:Eu am schimbat doar oring-ul la regulator. Nu am umblat la motor, am schimbat volanta o data, injectoarele toate cu unele de pe un punto evo cu km putini, distribuția complet odatã si de doua ori doar lanțul, doar el se întinde,pinioane, patine, intinzator se schimba degeaba, pãrerea mea.Motorul nu consuma ulei, turbina e originala doar ca schimbul îl fac pana in 7000 km si ulei numai 5w40.

Si cum sti ca trebuie schimbat lantul de distributie? Incepe sa bata in carcasa? Ce lant ai pus?
A mea are210k si nu am schimbat nimic la motor...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR