Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- primaru 01
- *
- 10 mesaje
- din 12 Nov 2018
- Insignia 2009 A20DTH
- Gorj
primaru 01
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2018
- Mesaj Privat
Am cumparat din D in urma cu trei ani un opel insignia 2.0 A 20 DTH la 165TK ,din reprezentanta opel ,de la neamt.
Douã probleme minore in 70TK -3ani
1 furtunul de la interculer spart
2 am schimbat oringul de la pompa de ulei.
Nu bag ulei GM(shell ultrahelix pro), cu GM ciupe 200-250 ml la 15TK.
De cate ori schimbați distribuția,schimbați si oringul de la pompa de ulei.Pompa de ulei e aproape de catalizator si cand face regenerarea datoritã temperaturii,oringul se degradeazã cu timpul,fiind de cauciuc. Asta este sfat dat de neamț și tind sa cred ca are dreptate!
Douã probleme minore in 70TK -3ani
1 furtunul de la interculer spart
2 am schimbat oringul de la pompa de ulei.
Nu bag ulei GM(shell ultrahelix pro), cu GM ciupe 200-250 ml la 15TK.
De cate ori schimbați distribuția,schimbați si oringul de la pompa de ulei.Pompa de ulei e aproape de catalizator si cand face regenerarea datoritã temperaturii,oringul se degradeazã cu timpul,fiind de cauciuc. Asta este sfat dat de neamț și tind sa cred ca are dreptate!
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- primaru 01
- *
- 10 mesaje
- din 12 Nov 2018
- Insignia 2009 A20DTH
- Gorj
primaru 01
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2018
- Mesaj Privat
Trebuie sã recunoascã ,ca acest motor e de origine fiat? Nu exista îndoieli in privinta asta! Eu nu prea cred sa ajunga motorinã in baia de ulei...? Ar creste nivelul uleiului si in plus la insignia cel putin,iti arata gradul de uzura al uleiului si crede-mã cã la 2000km mers fara sa opresc(doar la alimentat ) si alergata,imi scade 3% gradul de uzura.Parerea mea e una ,trebuie montate douã manometre cu presiunea si temperatura uleiului. Martorul la insignia se aprinde la 0,5 ....prea tarziu!
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Ai controlat nivelul uleiului mai dese .dar nu se vede prea bine pe jojã nu e dreaptã e în forma de S .Eu am montat manometru de presiune ulei si temperatura dupã cã am schimbat oringul și toți cuzineți biela și paliere erau supra încãlziți și am eliminat DPF .la relanty cu motorul cald și uleiul la 120 grade presiune de ulei e la limitã 1.9-2.0 . folosesc ulei Bardahal 5w40 și iarnã și vara și
- primaru 01
- *
- 10 mesaje
- din 12 Nov 2018
- Insignia 2009 A20DTH
- Gorj
primaru 01
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2018
- Mesaj Privat
Eu o am înscrisã în D si nu prea merge cu eliminarea DPF-ului. Dacã mã prinde 'BITTE' , ma arde rãu de tot si in plus nu as trece la starea tehnicã! Per total eu sunt super mulțumit de mașinã. Am cunoștințe cu marci de mașini care le-au picat motoarele si de 3 ori (Audi A5) 2 ori A4 BMW 730 si toate dupã 2012.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Este un motor robust cam gãlãgios dar rezistent am un prieten care are un Fiat Stilo motor Multijet 1.9 120 cai cam ultimul model 6 viteze are 368.000 km e euro 3 .și încã merge bine i-am fãcut chiuloasã a rãmas fãrã apã .dar motorul este puțin înclinat în fața are diametrul la piston 82 mm si cura bielei de 94mm .la Insignia diametru este 84mm și cursa 90.4 cureaua de distribuție e aceasi de la Fiat 1.9
- primaru 01
- *
- 10 mesaje
- din 12 Nov 2018
- Insignia 2009 A20DTH
- Gorj
primaru 01
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2018
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Crysty123 a scris:Am vorbit cu atelierul si maine duc iar blocul motor si pistoanele la ei sa le masoare identifice..Pute Romania de idioti.
Eu am facut o recomandare.Baietii readuc la viata cate 2-3 motoare de insignia/luna. www.dncservice.ro . Daca unde ai facut tu pute a idioti, ti-o asumi.
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,665 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,665
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat