- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu as merge pe LiquiMoli toptec 4600. La Insignia noua dupa ce m-am rafuit cu reprezentanta si cu reclamatii la Opel Romania am primit acceptul pentru L.M.ca are dexos2. Eu zic ca e un ulei bun. Pana acum vreo 3 schimburi la vechea Insignia am mers cu Castrol edge profesional fst formula 5w30 si am fost multumit.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Presiunea n-am verificat-o niciodata.
Motorul merge foarte rotund. Dimineata la rece porneste foarte bine. Nu am sesizat neaparat o schimbare majora referitoare la zgomot.
Nu am completat niciodata cu ulei, in cei 90k km de cand e la mine, indiferent de uleiul folosit. Schimb tot la 10k km.
Sunt la al 5-lea schimb deja, si tot pe acest ulei voi merge.
Inainte am folosit Aral High Tronic 5W40, si Motul 5W40. Ambele au fost ok, dar 0W40 mi se pare un compromis mai bun iarna/vara.
Motorul merge foarte rotund. Dimineata la rece porneste foarte bine. Nu am sesizat neaparat o schimbare majora referitoare la zgomot.
Nu am completat niciodata cu ulei, in cei 90k km de cand e la mine, indiferent de uleiul folosit. Schimb tot la 10k km.
Sunt la al 5-lea schimb deja, si tot pe acest ulei voi merge.
Inainte am folosit Aral High Tronic 5W40, si Motul 5W40. Ambele au fost ok, dar 0W40 mi se pare un compromis mai bun iarna/vara.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Eu cumpar uleiul doar de la EUROMASTER, ei fiind partener MOBIL1, si doar la bidon de 1L.
https://www.euromaster.ro/
( daca se considera reclama, se poate sterge )
https://www.euromaster.ro/
( daca se considera reclama, se poate sterge )
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Ion89
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2018
- Mesaj Privat
Salutare , intraznesc sa intreb posesorii de insignia 2013 diesel cu cutia de viteze automata daca are probleme cu schimbarea vitezei , la mine cand schimba viteza parca patineaza si cateodata cand plec de pe loc , pleaca cu o mica smucire (cateodata o bataie puternica) , mai des in treptele inferioare de viteza , am tot citit cateva pagini de pe topicul asta , am inteles ca e problema cu volanta ? Din cate am citit pe aici , mai sunt probleme si cu pompa de ulei , respectiv O-ringul care din cate am inteles este problema numai la motoarele pana in 2011 ?
- Ire Adrian
- **
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Ire Adrian
- **
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut.Dupã ce am citit pe aici,problema o reprezenta acel oring care,datoritã caldurii degajate de filtru de particule,ceda si nu dimensiunea canalelor de ungere.Am o Insignia facelift motor a20dth,motor care se gaseste si pe modelele de pana in 2014,anul in care a fost produsã a mea.Repet,asta am dedus eu din ceia ce am citit pe aici.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Problema e ca la regenerari se incinge tot ce inseamna ansamblu motor. Inclusiv uleiul, care la regenerari ratate se mai si amesteca cu motorina, ulei care de la caldura generata de DPF, isi pierde clar din proprietatile de ungere cu fiecare regenerare. De aia e recomandat sa puneti un ulei bun, si sa-l schimbati cat mai des, gen 10.000km.
Eu cred ca nu DOAR Oringul e de vina, in plus, de la uleiul ala incins de la DPF, si neracit in mod corespunzator, de catre un ulei fara proprietati, schimbat la 15-30k km, clar isi pierde si cauciucul ala proprietatile (de etansare).
De aia e indicat ca regenerarile sa fie facute la drum intins, nu in oras, unde poti circula cu o viteza mai mare, iar racirea motor/DPF sa fie facuta intr-un mod cat ma bun, dupa finalizarea regenerarii.
Eu cred ca nu DOAR Oringul e de vina, in plus, de la uleiul ala incins de la DPF, si neracit in mod corespunzator, de catre un ulei fara proprietati, schimbat la 15-30k km, clar isi pierde si cauciucul ala proprietatile (de etansare).
De aia e indicat ca regenerarile sa fie facute la drum intins, nu in oras, unde poti circula cu o viteza mai mare, iar racirea motor/DPF sa fie facuta intr-un mod cat ma bun, dupa finalizarea regenerarii.
TheOne06
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2018
- Mesaj Privat
Salut.Am gasit acest topic considerand ca o noua masina o Insignia si sincer ce am gasit aici m-a speriat foarte tare.Totusi as vrea sa va intreb daca si Insignia facelift cu motorul de 170 cp prezinta acelasi probleme cu oringul bucuclas? Alte probleme majore la aceasta motorizare care ar fi ?
Multumesc anticipat.
Multumesc anticipat.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat