DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
TheOne06
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.9cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
DMihai281 a scris:Am o Insignia facelift,163 cp diesel cu 90000 de km si singura problemã am avuto cu bujiile.A picat bujia nr 3 si dupã 1 luna si bujia nr 1.Sunt bujii cu senzor de presiune si costa app. 350 ron bucata.Despre celebrul oring,sper sã nu am probleme.
e momentul sa controlezi și sã schimbi acel oring de la pompa de ulei .dara acum în prezent controlezi cu atenție nivel de ulei cam dupã circa 800km nu ai gãsit nivelul uleiului la maxim.
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut.De când am schimbat uleiul si pânã in prezent,nivelul acestuia este la maxim.Iar de verificat o fac in fiecare week end.Ma gândeam si eu sã schimb acel oring odatã cu uleiul la varã.Credeți ca ar trebuii schimbatã distribuția avand in vedere nr de km.(nu a mai fost schimbatã iar km sunt reali)?
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Crysty123
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Ramnicu Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,664 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,664
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
dada22
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
- maddyunicat2011
- **
- 65 mesaje
- din 31 Jul 2011
- Insignia 2015 B20DTH
- Prahova
maddyunicat2011
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2011
- Mesaj Privat
- evelyn
- **
- 102 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Arges
evelyn
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- *
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut, am mai intrebat ceva timp despre zgomotul pe care masina il face in filmuletul de mai jos . De atunci s-a demontat tot motorul, facut bucatele, si nu s-au gasit cuzineti intorsi pe vibrochen, cilindrii zgariati sau alte lucruri de acest gen. Singura chestie a fost faptul ca "pana" de la roata dintata era rupta, am inlocuit-o dar dupa asamblare problema persista, zgomotul e la fel. Au fost verificate si injectoarele (si "reparate", pun ghilimele pt. ca service-ul de reparatii in care s-a facut constatarea si reparatia injectoarele a zis ca toate 4 Doamne si toate 4 sunt defecte, ceea ce mi s-a parut o jecmaneala pe fata dar in fine), la fel. Singura chestie care o dadea pe tester era compresie scazuta pe cilindrul 1 si 2, dar toti mecanicii au zis ca nu are legatura, senzorul de la bujie defect dar nu ar trebui sa faca zgomot. Nu mai au nici o idee. O sa schimb si acea bujie si am mai vazut unele filmulete la alte masini un zgomot asemanator facut de fulia curelei de transmisie de pe vibrochen. Posibil sa faca asta?. O sa incerc sa o schimb si pe aia. Daca mai are cineva o idee va rog nu va sfiiti. Am inlocuit si senzorul de turatii si la fel.
P.S. Ce ziceti si de chestia ca dupa ce au asamblat la loc, mi-au dat masina (nu am vazut initial pt. ca apare doar la pornire si au pornit-o ei) cu SVS in bord si cu garantia ca nu mai face acel zgomot. Am mers cu ea 70 de KM extraurbani in care mi-a consumat 13%, zgomotul la fel si in plus am surprins stand la relanti cu 2,4 consum ca si cand incerca sa faca regenerare... .Din pacate astazi nu am reusit sa fiu personal cu masina la ei, a fost taicamiu, au pus testerul dar ii depaseste, nu au vrut sa zica ce coduri de eroare, doar ca ar fi de la filtru de particule, ca ar fi de la turbina si asteapta ca miercuri un "inginer" cu experienta sa se uite la ea. De 2 luni masina sta in service.
Astept si eu ziua de miercuri sa vad in ce hal au stricat acel motor si ce se zice sigur ca ar avea si cine ar achita nota de plata. M-am saturat de masina asta, de toate service-urile de bascalie. M-am saturat de tot din Romanica.
Dupa ziua de miercuri o sa fac si review la service-uri, nu ca asta ar conta intr-un fel.
Inca un P.S.
nu stiu daca are legatura dar un simptom ca ceva este in neregula este si faptul ca acul de la turatii se misca intermitent (nu mult) si inainte si dupa aventura cu demontarea si injectoarele.
filmulet
P.S. Ce ziceti si de chestia ca dupa ce au asamblat la loc, mi-au dat masina (nu am vazut initial pt. ca apare doar la pornire si au pornit-o ei) cu SVS in bord si cu garantia ca nu mai face acel zgomot. Am mers cu ea 70 de KM extraurbani in care mi-a consumat 13%, zgomotul la fel si in plus am surprins stand la relanti cu 2,4 consum ca si cand incerca sa faca regenerare... .Din pacate astazi nu am reusit sa fiu personal cu masina la ei, a fost taicamiu, au pus testerul dar ii depaseste, nu au vrut sa zica ce coduri de eroare, doar ca ar fi de la filtru de particule, ca ar fi de la turbina si asteapta ca miercuri un "inginer" cu experienta sa se uite la ea. De 2 luni masina sta in service.
Astept si eu ziua de miercuri sa vad in ce hal au stricat acel motor si ce se zice sigur ca ar avea si cine ar achita nota de plata. M-am saturat de masina asta, de toate service-urile de bascalie. M-am saturat de tot din Romanica.
Dupa ziua de miercuri o sa fac si review la service-uri, nu ca asta ar conta intr-un fel.
Inca un P.S.
nu stiu daca are legatura dar un simptom ca ceva este in neregula este si faptul ca acul de la turatii se misca intermitent (nu mult) si inainte si dupa aventura cu demontarea si injectoarele.
filmulet
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Depinde cum prinde regenerare nu dureazã mai mult de 120.000 km si gripeazã cuzineți asta se întâmplã la motoare de Fiat montate pe Insignia . Alfã Fremont cele de 2.0 si 1.6 disel cu DPF montat imediat la evacuarea și în fața motorului . Temperatura prea ridicatã și supra încãlziri uleiul duce la gruparea cuzineților de paliere pentru ca se supra încãlzește blocul motor cînd face regenerare și puținã motorinã care ajunge în baia de ulei .Nu este vina oringului ci a regenerãri gindita prost la motoare din 2009 pînã în 2016 . schimbã motorul la modelul 2017 fabricat de cãtre Peugeot
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
DMihai281 a scris:Si eu incep sã ma satur de masina asta.Mi-a aparut de douã ori ,pentru scurt timp,presiune de ulei mica opriți motorul.Are doar 94000 de km.
demonteazã filtrul de ulei lasal sã se scurgã bine si controleazã bine în curele de carton dacã se vede piliturã de cuzineti culoarea argintului poate poți salva Vibrochenul au fost cazuri cînd sau parcurs chiar și 3.000 km Cu cuzinet gripat la palierul central nr3 dar piliturã de la cuzinetul gripat a opturat orificiile de ungere și a gripat totale paliere și a trebuit motorul demontat și rectificat vibrochen și blocul motor
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
Enachedc
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2018
- Mesaj Privat
DMihai281 a scris:Si eu incep sã ma satur de masina asta.Mi-a aparut de douã ori ,pentru scurt timp,presiune de ulei mica opriți motorul.Are doar 94000 de km.
Si eu am patit la fel prin primavara (cred ca Mai). Insignia din 2014. Am schimbat oring si nu am mai avut probleme de atunci. Am facut vreo 15.000 km de atunci.
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
- festival23
- *
- 3 mesaje
- din 02 Jan 2014
- Insignia 2011
- Brasov
festival23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Detin Insignia cu motor A20DTH, 160cp, productie 2011, 117.000 km. De cand au inceput sa scada temperaturile sub 0, dimineata, (initial o data la, dupa care de fiecare data) se aprinde in bord mesajul de avertizare: Low OIl Pressure, stop the engine!.
Intamplarea a facut sa caut pe net sursa acestei erori si sa dau peste acest forum. Am schimbat "celebra" garnitura, 65 lei piesa plus 600 manopera 1 zi si jumatate durata operatiunii. Vechea garnitura parea uzata, mai 'scurta' cu vreo 5 milimetrii decat cea noua si mult mai tare/inflexibila....Nu mai comentez legat de pret, timpul necesar remedierii precum si absurditatea defectului sau problemele pe care le genereaza cert este ca acum eroarea nu mai apare. Am constatat de asemenea ca acul turometrului 'sta' mai sus si nu mai oscileaza iar zgomotul pe care il auzeam in fiecare dimineata la pornire, ca un..clantanit metalic undeva in zona rotii fata stanga (asociat cu volanta) s-a diminuat considerabil ca nu nu spun ca a disparut. Concluzia este ca trebuie schimbata indiferent de costuri, timp, frustrari...altfel griparea motorului pare ca este iminenta, in loc sa 'traga' ulei din baie, pompa incepe sa traga ulei si aer.
Sarbatori fericite!
Detin Insignia cu motor A20DTH, 160cp, productie 2011, 117.000 km. De cand au inceput sa scada temperaturile sub 0, dimineata, (initial o data la, dupa care de fiecare data) se aprinde in bord mesajul de avertizare: Low OIl Pressure, stop the engine!.
Intamplarea a facut sa caut pe net sursa acestei erori si sa dau peste acest forum. Am schimbat "celebra" garnitura, 65 lei piesa plus 600 manopera 1 zi si jumatate durata operatiunii. Vechea garnitura parea uzata, mai 'scurta' cu vreo 5 milimetrii decat cea noua si mult mai tare/inflexibila....Nu mai comentez legat de pret, timpul necesar remedierii precum si absurditatea defectului sau problemele pe care le genereaza cert este ca acum eroarea nu mai apare. Am constatat de asemenea ca acul turometrului 'sta' mai sus si nu mai oscileaza iar zgomotul pe care il auzeam in fiecare dimineata la pornire, ca un..clantanit metalic undeva in zona rotii fata stanga (asociat cu volanta) s-a diminuat considerabil ca nu nu spun ca a disparut. Concluzia este ca trebuie schimbata indiferent de costuri, timp, frustrari...altfel griparea motorului pare ca este iminenta, in loc sa 'traga' ulei din baie, pompa incepe sa traga ulei si aer.
Sarbatori fericite!