Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CPopescu265

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am achizitionat de curand un Opel Astra H 2004, 1.7diesel.
De cand am cumparato, usile de pe spate nu s-au incuiat din inchiderea centralizata, nu au mers boxele.
Dand o cautare pe net am descoperit ca e o problema comuna sa se reteze firele din burduf intre stalp si usa.
Am desfacut, am investigat problema, din tot manunchiul de fire, doar 3 fire erau intacte, restul erau taiate efectiv cu un cleste, se vedea clar ca au fost taiate intentionat, intre cele taiate, si firele mai groase de + si - . Am lipit, izolat, corespunzator toate firele, am conectat mufa inapoi in usa, surpriza, mergea inchiderea, boxa si asa mai departe.
Am pornit masina si atunci au inceput sa apara problemele, pare ca e un consumator urias, au inceput sa-mi apara martori in bord, ABS, Check Engine, servo a inceput sa nu mai functioneze cum trebuie, pana cand a luat tot curentul din baterie, a murit motorul si nu a mai vrut sa porneasca, i-am dat curent de la un prieten timp de 30 de minute, a pornit, a mers 2 minute, a murit motorul, am incercat s-o pornesc iar, nici nu se mai aprindea bordul. Am deconectat mufa din usa, sectionat firele pe care le lipisem, i-am dat curent iar, aceeasi problema. Mentionez ca inainte sa aceasta situatie, am circulat cu masina aproximativ o luna de zile fara absolut nici o problema cu alternatorul sau bateria.
Orice sugestie este mai mult decat bine venita.
Multumesc
Skip ads

  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Verifica încãrcarea si consumul in stand-by , 14-14,4 si consumul sa nu fie mai mare de 60 mA.
  • CPopescu265

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Deci dupa ce i-am dat curent si am pornito, imediat dupa ce am luat cablurile, am pus aparatul de masura pe baterie si imi indica 13 si scadea, In ritmul in care in 2 minute a murit motorul, si cand am pus iar contactul in treapta 2 sa o pornesc, nu s-a mai aprins nici macar o lumina in bord sau ceva. Din asta trag concluzia ca alternatorul nu incarca. Si ok, il schimb, dar firele de la usa acum sunt taiate, si daca voi repeta procedura, sunt sigur ca voi ajunge inapoi in acest punct. Unde e problema ? Cum pot masura la care dintre firele respective, este o problema?
  • CPopescu265

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Ce s-a intamplat cu masina, ca cineva sa taie firele alea si sa rezolve problema?
Skip ads

  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Alternatorul poți sa il verifici poate este puntea redresoare de vinã, alternator nou 900-1000 RON. Cel mai bine ar fi sa refaci întreg traseul de fire . Poate a avut un scurt ceva la uși, difuzoare închidere.
  • CPopescu265

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Maine intentionez sa iau fiecare fir in parte si sa verific cu un aparat de masura, continuitatea intre fir si caroserie. Si sper astfel sa depistez unde e problema. Lasand la o parte alternatorul pe care il voi inlocui luni/marti.
  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Consumul la baterie in stand-by cat este ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CPopescu265 a scris:Maine intentionez sa iau fiecare fir in parte si sa verific cu un aparat de masura, continuitatea intre fir si caroserie. Si sper astfel sa depistez unde e problema. Lasand la o parte alternatorul pe care il voi inlocui luni/marti.
Ce zici dumneata e o aberatie tehnica si rezultatul va fi zero(0).De regula cand cineva nu se pricepe la o anumita operatiune,intreaba,se documenteaza si cand considera ca e pregatit se apuca de rezolvat problema.Regret,dar asta e parerea mea...,m-as bucura sa nu am dreptate!
Skip ads

  • CPopescu265

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Exact de asta scriu aici, Intreb, si caut un raspuns, nu sa mi se spuna ca aberez, fara nici un argument.
Asteptam un "prietene, aberezi, si sa iti spun de ce : ............ "
Am apelat la forumul asta tocmai pentru ca nu stiu cum sa abordez problema.
  • CPopescu265

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Ciurea Marius, maine dimineata o sa masor consumul bateriei in stand-by si revin cu un raspuns
  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Cauta in manual care sunt siguranțele de la închidere , CD-player le scoți încarci bateria si vezi daca îți fura curent , cu verificatul continuitãții nu rezolvi nimic . Si eu am pãțit dar cu display-ul îmi fura curent si încãrcarea erea mai slaba maxim 14 v , acum cu problema rezolvata 14,2-14,6 in funcție de consumatori, eu dãdeam vina pe alternator dar era din alta parte.
  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
CPopescu265 a scris:Ciurea Marius, maine dimineata o sa masor consumul bateriei in stand-by si revin cu un raspuns

Vezi ca la mine se declanșa la 15 minute, in 2 Min se închideau toți consumatorii apoi din 15 in 15 Min îmi creștea consumul.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CPopescu265 a scris:Exact de asta scriu aici, Intreb, si caut un raspuns, nu sa mi se spuna ca aberez, fara nici un argument.
Asteptam un "prietene, aberezi, si sa iti spun de ce : ............ "
Am apelat la forumul asta tocmai pentru ca nu stiu cum sa abordez problema.
Dumneata nu ai precizat ca nu te pricepi si soliciti ajutor...! Eu am spus ca e o aberatie tehnica dupa ce am citit ce ai de gand sa faci,iar ca argument iti propun sa faci exact cum ai zis si te vei convinge singur. Apropo,eu apelativul "prietene" il folosesc doar in cercul meu de prieteni,pe forum suntem colegi si doar atat...!
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ciurea Marius are dreptate,inseriaza un ampermetru intre + ul bateriei si clema care se prinde pe acesta (borna aia cu piulita care o slabesti sa dai firul jos) si citeste intensitatea curentului care trece prin ampermetru.Apoi scoti pe rand sigurantele si vezi cand scade mult curentul.Astfel te orientezi unde anume sa cauti un consumator parazit.Poti folosi si un multimetru pe care il selectezi pe amperi,dar pui firul in locasul cu 10A,incepi de la mare la mic.Daca curentul ce trece prin multimetru depaseste valoarea setata de tine prin butonul acestuia,arzi multimetrul.Sa nu incerci sa pornesti motorul cu ampermetrul conectat.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu ampermetrul... daca nu stii EXACT ce faci atunci cand il folosesti, risti sa arzi ECU.

Si ca ultim sfat, inainte de a-l pune înapoi la locul lui nu uita sa-l treci pe functia de voltmetru .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Prezinta in cateva cuvinte o speta de ardere a ECU printr-o folosire incorecta a ampermetrului...,
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Iti spun eu cum am reusit sa ard un multimetru cand eram mic si prost.Am incercat sa masor bateria unui tractor de 140Ah cu un multimetru "cu limba",cu sageata indicatoare peste o scala fixa.Am setat multimetrul pe 300mA si am pus firul rosu al acestuia la borna + a bateriei si cel negru la -.A iesit fum instant din el.Asta ca o glumita,asa..Smile
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Prezinta in cateva cuvinte o speta de ardere a ECU printr-o folosire incorecta a ampermetrului...,

Cred ca acest individ o poate prezenta mai bine decat mine:

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Acest individ prezinta efectele caderilor de tensiune si curentul consumat pe alimentarea diferitelor componente...! Nici o legatura cu arderea ECU..., la folosirea ampermetrului! Despre distrugerea ampermetrului,e adevarat,in conditii de folosire in necunostinta de cauza...!
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Zice la un moment dat ca folosirea ampermetrului pe mufa injectorului prajeste ecu (il leaga in paralel cu injectorul,nu inseriat).Adevarul e ca daca stii ce faci cu acel ampermetru nu o sa arzi nimic decat,poate,din neatentie.Copita neavizata poate provoca multe daune...Asta e un adevar valabil in toate domeniile.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR