Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nici nu stiti cat ma bucur sa dau peste acest topic.
In primul rand multumita colegului Adrian Bazare am reusit sa diagnostichez corect problema si la aceeasi concluzie am ajuns si eu.

Aur curat in acest topic este informatia referitoare la izolarea parbrizului, si eu mi-am gasit ceva apa prin motorul din torpedou si chiar ma-ntrebam de unde Maica Intunericului ar fi putut ajunge acolo.
Ma tot gandeam la admisia de habitaclu, la faptul ca mereu am mizerie pe partea exterioara (ce cade din pomi sub unde parchez), etc.. cand de fapt e foarte posibil sa fie din cauza chederului parbrizului, la asta nu m-as fi gandit ever.

Atasez ceva poze cu ce am gasit eu in motorul respectiv, si o mini-procedura care doresc -evident cu ajutorul moderatorilor- sa ajunga intr-un sticky pentru ca multa lume are si va avea problema asta, iar aici nu exista nici un sumar d-a capo al fine.

CONCLUZII:
1) Daca ventilatorul merge doar pe treapta 4, clar e rezistenta termica;
2) Daca ventilatorul scoate zgomote ciudate in orice treapta (pana sa se arda rezistenta) clar se va arde rezistenta; cum incepe sa scoata zgomote puneti mana si investigati !
3) Rezistenta singura (50ron aftermarket sau minim 150ron originala) nu trebuie schimbata decat dupa ce ati curatat temeinic motorul; altfel curentul absorbit o va arde si p-asta !
4) ATENTIE la desfacutul motorului ! Ignorati videoclipurile de pe YouTube, am urmarit cred ca vreo 4 ore legate materiale de genul de pe tot mapamondul, dar nici unul nu prezenta exact care si cate suruburi sunt afiliate.
Sunt vreo 6 suruburi (nu 4 cum zicea cineva) si cheia este total atipica (5.5mm, nu 7 dupa cum zicea din nou cineva);
5) Mare grija la rezistenta, daca aveti mainile ultra-mari (cum le am eu) nu o puteti scoate singuri fara sa rupeti vreo clema. Ca sa va faceti o idee cam 1,5h mi-a luat mie toata afacerea (torpedou, rezistenta si motor);
6) Veti ajunge sa obtineti carcasa rezistentei inauntrul careia veti constata ca de fapt este un singur rezistor asezat sumar (ca prindere) intr-un suport si va veti mira de ce nu e lipit bine. Ei aflati ca, precum orice termistor, la temperaturi mari (gen pistol de lipit / ledcon oborean) se va distruge prin incalzire.
Asadar daca nu aveti pe cineva cu o statie de lipit cu temperatura reglabila (gen maxim 180'), nu va asteptati s-o rezolvati electroniceste. Eu de-aia am preferat s-o iau noua cu totul.
7) Dupa ce scoateti ventilatorul veti constata ca partea cu rotorul, in mod exceptio-fantastic nu iese oricum ati manevra clemele respective. Ei, iata ca blestematele cleme nu se desfac prin tragere, ci prin impingere cat mai aproape de fanta, dar fiind plastic abs (necasant) puteti incerca cu un varf de surubelnita dreapta lata sa fortati deschiderea si va arata el forma.

Ma opresc aici cu lista intrucat atat am intreprins si eu pana acum. Ramane sa ajung la o vulcanizare sa suflu motorul pana-l ia dracii, apoi sa vad daca-i pot scoate elicea in vreun fel si sa-i fac o baie in izopropilic, sa vad cum oi reusi sa scot toata cocleala aia umeda din el. La fel va trebui sa investighez si carbunii.

Revin dupa ce finalziez.

Oricum, primordiala este sursa penetrarii cu apa. Pe aia s-o rezolv si dupa aia se simplifica gaina.

Atasez poze cu ce puteti gasi intr-o aeroterma veche (si utilizata timp) de 14 ani.

Sanatate !






  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Aaaand IT's DONE !
Mihaela, Dragostea Mea, am reusit !

Am picurat WD40 in motor, am sesizat din prima o imbunatatire a vitezei de rotatie, am curatat locul de umiditate, am aplicat silicon intre parbriz si cheder si am montat rezistenta noua.

Pana acum merge ceas.

Drumuri bune !
  • Tomahawk

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna treaba atat ca si continut de informatie dar si descrierea dvs. care are un anume fel de mucalit lafel ca si sarea-n papica.
  • ionionut

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2021

  • Mesaj Privat
btanase a scris:Salutare tuturor. Revin cu raspuns la problema mea semnalata acum cateva zile. Dupa ce am consultat mai multi mecanici care mi-au cerut si 250 lei pentru a schimba motorasul aerotermei pe care trebuia sa dau la dezmembrari 350 lei , am gasit si un mecanic cu capul pe umeri care m-a rezolvat cu 70 lei manopera si 50 lei piesa deci in total 120 lei . Dupa cum am vazut toata treaba a durat cam 40 de min cu tot cu curatat. Multumesc mecanicilor care au vrut sa ma jarmanesca si multumesc cu adevarat lui PMSTELIAN care a avut dreptate cu demontatul pe care acum dupa ce am vazut este foarte simplu. Daca aveti probleme cum am avut eu puteti sa ma contactati ca sa va pot ajuta. Seara buna tuturor si fara evenimente. Very Happy Very Happy

Eu am aceeasi problema ma poti ajuta?
  • bogdan.radu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2007 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Zi mi si mie cum ai rezolvat cu apa care intra in partea dreapta pe la aeroterma,,? Da mi si mie niste detalii, te rog
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR