Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pvl00

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
iar de pus frana brusca si sa moara motorul... de 4 ani de cand am carnetul frana o pun concomitent cu scosul din viteza.
Skip ads

  • pvl00

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
oricum va multumesc pentru opinii.
iar cand voi afla rezultatul, voi anunta si aici. si dupa... poate il scot la vanzare? Wink
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa ascultati pe Dan stie ce vorbeste, desi pare de neconceput sa sara lantul si mai toti mecanicii jura pe ce doriti voi ca nu are cum!
In conditiile lant lungit si arcul de la intinzator slabit ai toata sansa sa se intample sa sara lantul ! Si ai noroc daca numai un dinte a sarit.


Ultima modificare facuta de szilid la Sam 09 Jun, 2007 12:31 pm
  • pvl00

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu are variatii de presiune la motorina care iese din injectoare. dar am inteles ca e normal daca nu primeste comanda.
acu nu stiu ce sa zic.
de lant nu zic ca nu e posibil. sper doar sa nu fie.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu prea pricep un lucru. Dureaza 5 minute sa dai fos capacul culbutori si sa vezi ce este acolo. Poate ei au nevoie de un ax came si te-au gasit pe tine bun de intepat. De curind a fost si la TV un reportaj cum se face rost de piese in service-urile din Romania.
  • pvl00

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
problema e ca m-au bagat peste rand, prin intermesdiari si au cam multe motoare de dubite de reparat.
si in ultimele zile mecanicul si-a luat concediu. cel putin ala care se va ocupa de masina mea.
in prezent e la alt service, nu la ala care a spus ca e axul cu came. urmeaza ca actualii sa vada exact ce e la motor.
iar de intepat sper sa nu ma intepe, ca se fac de cacao fata de persoana care m-a introdus
  • pvl00

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am primit raspunsul. imi trebuie urmatoarele:
-ax came, carter ax came, culbutori, lant distributie, patine, intinzator hidraulic, pinon distributie, supapa admisie, supapa evacuare, surub arbore cotit, set garnituri motor, garnituri chiuloasa, si alte consumabile (antigel, ulei, filtre....).
urmeaza sa aflu preturi. dar deja ma strange in spate.
  • 10 bete

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salutare,


verifica pompa de vacuum.
uneori se sparge pana de legatura dintre ax came si pompa de vacuum , se propteste inaxa si caracasa si rupe axa.
numai bine,

10 bete
  • pvl00

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
de unde pot face rost de coduri pentru piese pentru opel corsa 1,3 cdti din 2004?
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aceeași problemã și la mine, P0340, motorul fãcea ca un tractoraș înainte de problemã. Acum nu mai pornește veci, baterie alimentatã de altã mașinã...
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul cu unul nou, face la fel, dai la automat degeaba. Presiune ok. ÃŽmi puteți confirma cei cu TIS cã pe pinul de mijloc (2) trebuie sã am zero pe rezistențã și pe pinul (3) trebuie sã am 5V? Mulțumesc anticipat. Am atașat și datele de OP-COM, turația de la axul cu came sunt la jumate fațã de cele de pe arborele cotit. Nu înțeleg de ce dã P0340 dacã cele 2 valori sunt normale.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR