LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salutare! Sunt nou pe forum, si prima masina de la opel, dacă am postat gresit rog un admin sa corecteze.
Îl luna ianuarie 2019 am achizitionat un Opel insignia, din 2010 luna 8, motor ecoflex 20dtj!
Masina am cumpărat-o, stiind ca are câteva defecte: furtun turbo fisurat, pompa servo cu sumzanit, si senzor esp mort!
La diagnoza făcută în Bucuresti de unde am cumpărat masina, macanici au mai găsit o bujie arsa cilindru2, eroare debitmetru, si faptul ca masina are bloc motor si toate cele aferente de opel Vectra C de 150 cp!
Domni mecanici au spus ca eroare de debitmetru si faptul ca nu trage în turnati mici se datorează furtunului de la turbo fisurat, iar chestia cu blocul de Vectra nu este un lucru rău....
Am luat masina.. Am schimbat furtun turbo, pompa de servo, senzor unghi volan, ulei+toate filtrele, iar masina tot greu trage în turnati mici(se simte abia după 2200 turnati ca trage) si porneste foarte greu la rece(7-8 secunde de dat la automat ajutata din acceleratie)
Ieri a montat mecanicul injectoare de pe masină functională, a anulat egr, acelasi simtoma... Dau mult la automat si face fum negru cenusiu, de nu mai vezi masina...
Am ajuns la DISPERARE.. va rog ajutati-mă cu păreri, sfaturi,,, precizez ca masina are dpf-of, soft aferent si-o bujie cu senzor arsa!nu am erori, și nu este nici în pre-boost combustion...
AJUTATI-MĂ VA ROG
Îl luna ianuarie 2019 am achizitionat un Opel insignia, din 2010 luna 8, motor ecoflex 20dtj!
Masina am cumpărat-o, stiind ca are câteva defecte: furtun turbo fisurat, pompa servo cu sumzanit, si senzor esp mort!
La diagnoza făcută în Bucuresti de unde am cumpărat masina, macanici au mai găsit o bujie arsa cilindru2, eroare debitmetru, si faptul ca masina are bloc motor si toate cele aferente de opel Vectra C de 150 cp!
Domni mecanici au spus ca eroare de debitmetru si faptul ca nu trage în turnati mici se datorează furtunului de la turbo fisurat, iar chestia cu blocul de Vectra nu este un lucru rău....
Am luat masina.. Am schimbat furtun turbo, pompa de servo, senzor unghi volan, ulei+toate filtrele, iar masina tot greu trage în turnati mici(se simte abia după 2200 turnati ca trage) si porneste foarte greu la rece(7-8 secunde de dat la automat ajutata din acceleratie)
Ieri a montat mecanicul injectoare de pe masină functională, a anulat egr, acelasi simtoma... Dau mult la automat si face fum negru cenusiu, de nu mai vezi masina...
Am ajuns la DISPERARE.. va rog ajutati-mă cu păreri, sfaturi,,, precizez ca masina are dpf-of, soft aferent si-o bujie cu senzor arsa!nu am erori, și nu este nici în pre-boost combustion...
AJUTATI-MĂ VA ROG
- livcro
- ******
- 4,516 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,516
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Asa se pare.. Este făcută de profesioniști!
Mecanicul la care ma aflu, are și dezmembrări de opel.. Insignia.. Astra J.. A zis și el ca este ok modificarea! Nu este schimbat decât blocul motor și internele din blocul motor! Chiulasa, pompa și restul pieselor și a accesoriilor sunt originale ale mașini!
A zis ca nu a mai întâlnit pana acum situația mea...
A încercat ieri un set de injectoare impecabile, a blocat egr cu tablița, aceiași simtoma Pornește lung și scoate fum necacios de motorina nearsa!
În seara asta a lăsat-o cu furtunile de la tur și retur strangulat cu niște clestișori speciali, și mâine înainte sa o pornească o sa schimbe și bujia cu senzor pe care o am arsa!
Am postat aici, în speranța că poate a avut careva bujia cu senzor arsa... Și asta cauzează, mecanicul spunând ca aceasta citește presiunea din cilindru și în funcție de presiune dozeaza cantitatea de motorina injectata de către injector
Mecanicul la care ma aflu, are și dezmembrări de opel.. Insignia.. Astra J.. A zis și el ca este ok modificarea! Nu este schimbat decât blocul motor și internele din blocul motor! Chiulasa, pompa și restul pieselor și a accesoriilor sunt originale ale mașini!
A zis ca nu a mai întâlnit pana acum situația mea...
A încercat ieri un set de injectoare impecabile, a blocat egr cu tablița, aceiași simtoma Pornește lung și scoate fum necacios de motorina nearsa!
În seara asta a lăsat-o cu furtunile de la tur și retur strangulat cu niște clestișori speciali, și mâine înainte sa o pornească o sa schimbe și bujia cu senzor pe care o am arsa!
Am postat aici, în speranța că poate a avut careva bujia cu senzor arsa... Și asta cauzează, mecanicul spunând ca aceasta citește presiunea din cilindru și în funcție de presiune dozeaza cantitatea de motorina injectata de către injector
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
LMarinel Cred că motorul a fost schimbată . motorul de Vectra este vectra cel de insignia este cu totul alt motor și altă marcă mixtă . italiană și modificat de nemți .dar ai controlat pompa de motorină.e aceași pompă de la modelele fiat 1.9 poate nu are presiune bună la turații pină la 2500 .chiar și eu am insignia din 2010 la 87.000 km Dfp e Off și modificat softul la centralina de Motorul .acum am cc 140.000km si Nu am probleme din 130 cai am dus-o la aproximativ 170. Încearcă sa remapezi centralina motore Poate ceva in timp sa șters din softul
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Precizez dinou... Sa schimbat doar bloc motor cu internele acestuia!
Verificat injectoare, turbina, verificat egr..
În aceasta dimineața verifica și dacă se dezamorseaza(a fost lăsată peste noapte cu furtunile obturație cu cefa scule speciale)
Tot în aceasta dimineața o sa înlocuiască și bujia cu senzor pe care o am arsa
Ma interesa dacă vreun coleg a avut bujie cu senzor arsa, dacă sa manifestat la fel ca la mine.. Pornire grea la rece.. 8 secunde, și mult fum pana se încălzește masina
Știe careva simptomele blocări capetelor din admisie?
Eu am luat-o cu dpf-off și softul făcut, nu bag man în foc ca ar fi ok... Dar resoftarea o las ca ultima opțiune fiind și cea mai scumpa...
La mecanicul la care ma aflu am opțiunea de a proba aproape orice piesa de insignia, acesta având acest model la dezmembrat!
Sper ca în dimineața asta sa pornească ușor, și mecanicul sa îmi spună c se dezamorseaza... Ar fi o reparație mai simpla
Verificat injectoare, turbina, verificat egr..
În aceasta dimineața verifica și dacă se dezamorseaza(a fost lăsată peste noapte cu furtunile obturație cu cefa scule speciale)
Tot în aceasta dimineața o sa înlocuiască și bujia cu senzor pe care o am arsa
Ma interesa dacă vreun coleg a avut bujie cu senzor arsa, dacă sa manifestat la fel ca la mine.. Pornire grea la rece.. 8 secunde, și mult fum pana se încălzește masina
Știe careva simptomele blocări capetelor din admisie?
Eu am luat-o cu dpf-off și softul făcut, nu bag man în foc ca ar fi ok... Dar resoftarea o las ca ultima opțiune fiind și cea mai scumpa...
La mecanicul la care ma aflu am opțiunea de a proba aproape orice piesa de insignia, acesta având acest model la dezmembrat!
Sper ca în dimineața asta sa pornească ușor, și mecanicul sa îmi spună c se dezamorseaza... Ar fi o reparație mai simpla
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
230.000km,
Bujia nu a ajuns.... Dar am avut ocazia sa montez una de la un băiat! Mașina a pornit bine și nu a mai dat nici fum mult... Precizez ca a învârtit cam 3 secunde și fum la fel ca la o mașină fără filtru de particule! Totuși în mașină indicau 10 grade la ora 15 când am pornit-o! Băiatu ma lasă să țin bujia pe mașină pana mâine... Dimineața va fi momentul adevărului, dacă influențează cu ceva pornirea mașini, dacă ai o bujie arsa... Modelul cu senzor.. PSG006
Bujia nu a ajuns.... Dar am avut ocazia sa montez una de la un băiat! Mașina a pornit bine și nu a mai dat nici fum mult... Precizez ca a învârtit cam 3 secunde și fum la fel ca la o mașină fără filtru de particule! Totuși în mașină indicau 10 grade la ora 15 când am pornit-o! Băiatu ma lasă să țin bujia pe mașină pana mâine... Dimineața va fi momentul adevărului, dacă influențează cu ceva pornirea mașini, dacă ai o bujie arsa... Modelul cu senzor.. PSG006
- Daniel
- ****
- 2,826 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,826
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Da ai dreptatea ta! Dar la cea arsa îmi da evs service soon, iar pe op. Com bujie cilindru2, dacă ar mai fi alte care nu merg, ar da pe diagnoza! Toate 4 sunt cu senzor!
Toate defectele mai sus menționate par a avea defect comun.... Sper sa fie de la bujia cu senzor nr2
Maine anunț ce am rezolvat, sper ca în noaptea asta sa fie măcar - 5..-6 grade
Toate defectele mai sus menționate par a avea defect comun.... Sper sa fie de la bujia cu senzor nr2
Maine anunț ce am rezolvat, sper ca în noaptea asta sa fie măcar - 5..-6 grade
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,516 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,516
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai nu partea de preincalzire nu merge...partea electronica..si da info eronate spre ECU...de aici necazurile. Uite ce stie sa faca http://www.youtube.com/watch?v=HS-SMZ_d3Lo
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Livcro.. Un tutorial excelent! Asta am bănuit și eu ca face, dar în România nu este prea cunoscuta aceasta tehnologie! De-aici și ne cunoștință mecanicilor fata de aceste tipuri de buji!
Dar totuși... Azi am făcut schimb de bujie cu un prieten care are aceiași mașina... Mașina lui cu bujia arsa, a pornit normal și nu a scos fum! La fel și mașina mea cu bujia lui a pornit la 3 secunde de automat și foarte puțin fum! Precizez ca mașinile nu mai ereau pornite de 5 6 ore și afara o temperatura cam de 8 grade la soare!
Am lăsat asa ambele mașini, iar mâine dimineață voi porni ambele mașini simultan, și voi posta la câte secunde a pornit și dacă a scos fum vreuna din cele 2 mașini!
Precizez dinou:mașina asa am cumpărat-o _puturoasa pana în 2000 de turnați, după se simte ca trage, pornirea la rece greoaie circa 8 secunde și fum cenușiu la pornire foarte înțepător la nas...
Fumul persista cam 3 4 minute după care începe sa se diminueze din el, iar după ce mașina ajunge la 60 70 grade scoate fum doar dacă plec mai forțat și schimb după 2500 de turnați!
Piese verificate fără a avea erori :egr curățat și probat-este ok. Egr blocat mecanic cu tablița pentru a elimina definitiv vinovăția EGR! FĂRĂ EFECTE
am montat 4 injectoare impecabile aceleași simptome, schimbat ulei și toate filtrele,,, fără succes
Am lăsat-o peste noapte cu ambele furtun de motorina o turate tur retur, și tot greu a pornit!
Dacă mai aveți voi soluții, va rog sa ma îndrumați, deja mecanicul a renunțat mâine o sa iau mașina de la el fără o rezolvare
Dar totuși... Azi am făcut schimb de bujie cu un prieten care are aceiași mașina... Mașina lui cu bujia arsa, a pornit normal și nu a scos fum! La fel și mașina mea cu bujia lui a pornit la 3 secunde de automat și foarte puțin fum! Precizez ca mașinile nu mai ereau pornite de 5 6 ore și afara o temperatura cam de 8 grade la soare!
Am lăsat asa ambele mașini, iar mâine dimineață voi porni ambele mașini simultan, și voi posta la câte secunde a pornit și dacă a scos fum vreuna din cele 2 mașini!
Precizez dinou:mașina asa am cumpărat-o _puturoasa pana în 2000 de turnați, după se simte ca trage, pornirea la rece greoaie circa 8 secunde și fum cenușiu la pornire foarte înțepător la nas...
Fumul persista cam 3 4 minute după care începe sa se diminueze din el, iar după ce mașina ajunge la 60 70 grade scoate fum doar dacă plec mai forțat și schimb după 2500 de turnați!
Piese verificate fără a avea erori :egr curățat și probat-este ok. Egr blocat mecanic cu tablița pentru a elimina definitiv vinovăția EGR! FĂRĂ EFECTE
am montat 4 injectoare impecabile aceleași simptome, schimbat ulei și toate filtrele,,, fără succes
Am lăsat-o peste noapte cu ambele furtun de motorina o turate tur retur, și tot greu a pornit!
Dacă mai aveți voi soluții, va rog sa ma îndrumați, deja mecanicul a renunțat mâine o sa iau mașina de la el fără o rezolvare
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Totuși pentru liniștea mea sufleteasca, aș vrea să fac și un test de compresie!
Poate sa ma ajute un goleg mai priceput cu valorile ce trebui sa le am la compresie, și pentru op-com cam ce valori trebui sa îmi arate la presiunea interna și debitmetru... Posibil și debit metru sa aibă sechele și sa nu arate eroare sau întâlnit cauze...
Poate sa ma ajute un goleg mai priceput cu valorile ce trebui sa le am la compresie, și pentru op-com cam ce valori trebui sa îmi arate la presiunea interna și debitmetru... Posibil și debit metru sa aibă sechele și sa nu arate eroare sau întâlnit cauze...
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Revin după ce am lăsat mașina peste noapte cu toate 4 bujiile bune! Mașina a pornit după circa 3,4 secunde de automat, și nu a mai scos fum exagerat la pornire
Am remantat bujia arsa înapoi pe motor și după pornire mașina a început sa fumege rău pana sa încălzit...
Reiese faptul ca și bujiile cu senzor au un impact foarte mare legat de pornire și gazele emanate
Bujia beru 006 abia marți îmi vine...
Dacă mai aveți și alte idei față de trasul greoi pana în 2200 de turnați.... Eu nu mai știu ce sa fac!
Am remantat bujia arsa înapoi pe motor și după pornire mașina a început sa fumege rău pana sa încălzit...
Reiese faptul ca și bujiile cu senzor au un impact foarte mare legat de pornire și gazele emanate
Bujia beru 006 abia marți îmi vine...
Dacă mai aveți și alte idei față de trasul greoi pana în 2200 de turnați.... Eu nu mai știu ce sa fac!
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Am revenit! Azi sa înlocuit bujia arsa! Pornirea este la 3 secunde, față de 8,9 secunde de dat la automat!
Surprinzător este faptul ca nu mai scoate bujdegai de fum la pornire,, însă scoate fum după 15,20 de secunde de la pornire! Precizez ca fumul este consistent, și miroase puternic a motorina ne arsa!
Aceasta pornire a fost făcută după o staționare de 4 zile, și fumul persista pana ajun e motorul la o temperatura de 30...40 grade! O sa încerc sa atașez câteva poze de la diagnosticare, poate nu vad eu problema.... Sau aveți voi alte idei!
Surprinzător este faptul ca nu mai scoate bujdegai de fum la pornire,, însă scoate fum după 15,20 de secunde de la pornire! Precizez ca fumul este consistent, și miroase puternic a motorina ne arsa!
Aceasta pornire a fost făcută după o staționare de 4 zile, și fumul persista pana ajun e motorul la o temperatura de 30...40 grade! O sa încerc sa atașez câteva poze de la diagnosticare, poate nu vad eu problema.... Sau aveți voi alte idei!
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 Dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat