LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia Dtj din 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia Dtj din 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Albz07
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia din 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 02 Mai 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 370 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Locatie: Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia A20dt din 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia Dtj din 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
Albz07 a scris:Nu sunt mare expert dar cred ca pe partea de evacuare mi se pare extrem de mult cei 5000km de la ultima regenerare a dpf ului. A mea face regenerari cam la 800-1000km in regim extraurban, iar in oras cam la 450km. Ceva e defect la sistemul tau de tratare a noxelor
Mașina are dpf-off adică filtru anulat!
Nu mai am treaba cu filtru, dar totuși... Posibil și softul sa nu fie făcut bine!
LMarinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia Dtj din 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 16 Jan 2019
- Mesaj Privat
matei niculae a scris:la citi km are motorul e bine sa controlezi pompa de motorina și injectoare
Un singur injector a dat,, - 1,3!
Motorul are 230.000,,am atașat câteva poze de la diagnosticare, cu speranța că poate vreun coleg știe dacă valorile sunt corecte!
Am atașat mai sus poze și cu parametri injecției, Maf.... Etc!
mariuson
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia din 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
Vin si eu cu o problema similara. Opel insignia 131 CP, 2011, 126.000 km. Iarna trecuta masina pornea greut la rece pana ce la un moment dat a murit bateria. Am schimbat bateria si am pus o Varta pt stop-start. Masina a pornit, dar destul de greu... Am schimbat toate bujiile cu bujii noi beru (toate sunt fara senzor). Aceeasi problema. La rece, porneste cam dupa vreo 3 secunde de automat. Am probat cu releul de bujii de pe o alta insignia care porneste la sfert de cheie, aceeasi problema.
M-am uitat pe op-com si la cilindrul 3, balancing rate este de -1.3. Restul sunt in jur de 0.1 - 0.4. Nu am vazut parca sa scoata fum la pornire, dar ma gandesc ca din moment ce are filtru de particule, fumul ar fi captat in acesta... Vreo parere? Ar trebui schimbat injectorul 3?
M-am uitat pe op-com si la cilindrul 3, balancing rate este de -1.3. Restul sunt in jur de 0.1 - 0.4. Nu am vazut parca sa scoata fum la pornire, dar ma gandesc ca din moment ce are filtru de particule, fumul ar fi captat in acesta... Vreo parere? Ar trebui schimbat injectorul 3?
mariuson
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia din 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
Vin si eu cu o problema similara. Opel insignia 131 CP, 2011, 126.000 km. Iarna trecuta masina pornea greut la rece pana ce la un moment dat a murit bateria. Am schimbat bateria si am pus o Varta pt stop-start. Masina a pornit, dar destul de greu... Am schimbat toate bujiile cu bujii noi beru (toate sunt fara senzor). Aceeasi problema. La rece, porneste cam dupa vreo 3 secunde de automat. Am probat cu releul de bujii de pe o alta insignia care porneste la sfert de cheie, aceeasi problema.
M-am uitat pe op-com si la cilindrul 3, balancing rate este de -1.3. Restul sunt in jur de 0.1 - 0.4. Nu am vazut parca sa scoata fum la pornire, dar ma gandesc ca din moment ce are filtru de particule, fumul ar fi captat in acesta... Vreo parere? Ar trebui schimbat injectorul 3?
M-am uitat pe op-com si la cilindrul 3, balancing rate este de -1.3. Restul sunt in jur de 0.1 - 0.4. Nu am vazut parca sa scoata fum la pornire, dar ma gandesc ca din moment ce are filtru de particule, fumul ar fi captat in acesta... Vreo parere? Ar trebui schimbat injectorul 3?
- mikyboy
- *******
- 5,644 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,644
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia A20TDH din 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 370 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Locatie: Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia A20dt din 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
E bine sa dai jos injectoatrle si pompa de motorina le duci la un pompist bun si le probeaza pe banc. Asa am facut si eu pentru ca la mine cind fortam motorul in depasri si ajngea la 3.ooo de turati i tra in pauza ramanea la relanti sau chiar se opra. De pornit perfect in gol se tura ff bine dar in forta se oprea. Am refacut pompa si injectoarele. Totul perfect. Cu insignia din 2010 130 de cai la 160.000.ma last ambreajul si am preferat sa sostituesc cutia de viteze M32 cu un F40 un avantaj avind si ambreaj de 250mm. Dar sint si ceva modificati. Planetare suporti de cutie. Dar e diferenta foarte mare intre cutia m32 si f 40 la ales in trepte le de viteze 3.4.5.6
mariuson
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia din 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat