ctodor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- cristi2187
- *
- 10 mesaje
- din 05 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTR
- Prahova
cristi2187
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2018
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
CE nu inteleg eu (dupa ce am vazut ce s-a scris in link-ul pus de tine aici) este ce legatura au acele suruburi din poza a doua unde este scoasa baia de ulei si sunt sagetile respectiv degajarile de pe volanta din prima poza?... poate dai mai multe detalii sa inteleaga toata lumea cum si ce trebuie demontat ca sa fie cat mai putin de demontat sau de modificat ca sa schimbi acel o-ring buclucas 😊
Ca sa dai baia de ulei jos trebuie sa ajungi sa desfaci si cele 2 suruburi dinspre cutia de viteze din a doua poza. Ele sunt mascate de volanta (din cauza asta spun unii ca trebuie data cv jos sau date gauri pe nu stiu unde... pentru ca nu pot ajunge la ele). Pentru a avea acces la ele trebuie invartit de arborele cotit pana cand una din acele degajari din volanta ajunge in dreptul surubului... apoi se introduce tubulara sau T-ul, dupa care se mai invarte un pic si se ajunge si la cel de-al doilea surub. Sper ca m-am facut inteles!
Salut ,urmeaza sa fac si eu aceasta operatiune, este nevoie de cheie speciala ,ce tip de surub este ? Intra prelungitorul de la o cheie cu clichet?
PS: insignia 2011 2.0 ecoflex 131hp
Multumesc
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
https://opel.7zap.com/ro/car/p10/e/11/32-0/
http://ecat24.com/opel/cata...3,5794,5779,5797/

- cristi2187
- *
- 10 mesaje
- din 05 Dec 2018
- Astra 2007 Z17DTR
- Prahova
cristi2187
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2018
- Mesaj Privat
Nu aveam orificii in cutia de viteze ,am folosit un spiral si in 10 secunde aveam gauri perfecte pentru a accesa suruburile .
Nu stricati nimic daca faceti doua gauri ,trebuie doar atentie sa nu apasati prea tare sa loviti volanta .
In rest , planetara dreapta jos,teava de esapament ,suportul planetarei si cam atat.
- Alexandru074
- ***
- 836 mesaje
- din 29 Jul 2017
- Insignia 2014 A20DTE
- Ialomita
Alexandru074
- Mesaje scrise: 836
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
Am citit acest tipic cu mare interes si este foarte util pentru toti deținãtori de masini Opel Insignia (printre care ma numar si eu).
Însã un lucru nu mi este clar :modelul face-lift dupã 2013 are aceeasi problemã cu acest oring?
Exista cineva aici cu insignia producție 2014 care a întâmpinat aceste probleme?
Multumesc anticipat ...
- sadcozma
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Alexandru074
- ***
- 836 mesaje
- din 29 Jul 2017
- Insignia 2014 A20DTE
- Ialomita
Alexandru074
- Mesaje scrise: 836
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Alexandru074
- ***
- 836 mesaje
- din 29 Jul 2017
- Insignia 2014 A20DTE
- Ialomita
Alexandru074
- Mesaje scrise: 836
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere nici motorizarile euro 5 nu sunt probleme in afara de aceasta hiba de proiectare a motorului .Dacã nu era aceasta problema motoarele erau printre cele mai fiabile de pe piata...
Dar asta e ...mergem din 3 in 3 ani sa schimbam acest oring care uneori dã dãuna totalã la motor.
O zi buna ...
- mecaNIK
- ****
- 2,201 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,201
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru posesorii de motoare diesel mesajul asta e unul dintre cele mai serioase care poate sa apara in bord,asa ca scutiti-va de niste cheltuieli destul de mari si opriti motorul in secunda doi daca se poate ,platiti o platforma si purcedeti la remediere,daca aveti bafta de un mecanic priceput poate stie si el smecheriile cu pompele de ulei scapati definitiv de stres.
Chrysti
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2017
- Mesaj Privat
- Alexandru074
- ***
- 836 mesaje
- din 29 Jul 2017
- Insignia 2014 A20DTE
- Ialomita
Alexandru074
- Mesaje scrise: 836
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
- Alexandru074
- ***
- 836 mesaje
- din 29 Jul 2017
- Insignia 2014 A20DTE
- Ialomita
Alexandru074
- Mesaje scrise: 836
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
Nu stiu la ce service ai fost dar nici la reprezentanta nu costa atât de mult!
La Opel schimbarea oringului costa intre 800 si 1000 lei ...
florin-c
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2020
- Mesaj Privat
Dat mail cat costa inlocuire oring si daca se recupereaza uleiul abia schimbat.
Raspuns:
La Di Bas ai prețuri mici și calitate de reprezentanțã.
Stimate Client,
Permiteti-mi ca in cele ce urmeaza sa incerc a va pune la dispozitie toate informatiile cerute.
Oring Opel - 100 lei, stoc
Manopera- 1336 lei
Se poate reutiliza uleiul existent.
Costurile comunicate sunt valabile 1 luna de la data informarii. Ulterior pot interveni modificari.Costurile comunicate includ tva.
Cu stima,
imagine Teodora Jelescu
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- IAlexandru388
- *
- 2 mesaje
- din 29 Sep 2020
IAlexandru388
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2020
- Mesaj Privat
Dat mail cat costa inlocuire oring si daca se recupereaza uleiul abia schimbat.
Raspuns:
La Di Bas ai prețuri mici și calitate de reprezentanțã.
Stimate Client,
Permiteti-mi ca in cele ce urmeaza sa incerc a va pune la dispozitie toate informatiile cerute.
Oring Opel - 100 lei, stoc
Manopera- 1336 lei
Se poate reutiliza uleiul existent.
Costurile comunicate sunt valabile 1 luna de la data informarii. Ulterior pot interveni modificari.Costurile comunicate includ tva.
Cu stima,
imagine Teodora Jelescu
Salut ...
EDS -Opel auto București
Cost estimativ -600 roni-Oring+Manoperã ...
florin-c
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2020
- Mesaj Privat
750lei.
"include oring GM, ulei GM, filtru ulei MANN, manopera (inclusiv verificare cuzineti palier, presiune ulei inainte si dupa inlocuire)
Acest produs este pentru urmatoarele modele auto:
Opel Insignia-A: A20DT LBR, A20DTC LCD, A20DTE LHV, A20DTH LBS, A20DTJ LBX, A20DTL LBQ, A20DTR LBY "
- IAlexandru388
- *
- 2 mesaje
- din 29 Sep 2020
IAlexandru388
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2020
- Mesaj Privat
subdread
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2020
- Mesaj Privat