- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Pentru a schimba controlerul este nevoie sa fie data bara jos, cel putin desfacuta de sus, aripi si aparatoare aripi. are doua suruburi "acoperite" de bara. Operatiunea ar trebui sa fie cam de 30 minute daca ai scule si ideea despre ce trebuie facut; Daca vrei sa o dai cu totul jos ti-ar trebui saht/elevator; daca ai scut, bara e prinsa sub scut. Mai are in partea de jos o intaritura, aia nu stiu daca se descace cu bara sau poate ramane pe masina...acolo e mai complicat. Daca vrei iti fac niste poze, chiar am bara data jos.
Controlerul de faruri este situat sub far si e prins cu doua suruburi...nu cred ca poate fi inlocuit decat cu farul dat jos.
Si eu am un controler defect; nu am eroare dar nu merge xenonul, doar ledurile. Ca sa scoti mufa din far trebuie sa ridici piedica si va iesi foarte usor(se introduce o surubelnita in linie).
Controlerul de faruri este situat sub far si e prins cu doua suruburi...nu cred ca poate fi inlocuit decat cu farul dat jos.
Si eu am un controler defect; nu am eroare dar nu merge xenonul, doar ledurile. Ca sa scoti mufa din far trebuie sa ridici piedica si va iesi foarte usor(se introduce o surubelnita in linie).
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Apa ,condens in far ,egal far fisurat ,de aceea s-a defectat modulul .Recomandat verificarea si repararea fisurii farului si dupa aceea schimbarea modulului, asta daca vrei sa nu patesti la fel.
Modulul este chiar sub far montat si apa sau condensul din far ajunge chiar in modul si dupa cum stim ca apa si cu device-urile electronice sub tensiune nu se prea impaca stii ce urmeaza.
Nu poti scoate farul fara sa demontezi bara,cel putin partial .Bafta.
Modulul este chiar sub far montat si apa sau condensul din far ajunge chiar in modul si dupa cum stim ca apa si cu device-urile electronice sub tensiune nu se prea impaca stii ce urmeaza.
Nu poti scoate farul fara sa demontezi bara,cel putin partial .Bafta.
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Gata,am rezolvat.Am fost la Alex3322 si in max.1,5ore a schimbat droserul si a lipit farul.Bara se scoate doar partial pt. a putea scoate farul, dar iti trebuie scule si indemanare. Ca o paranteza ,am cumparat droser 5dv 009 720 de pe e Emag after market cu 300lei care merge dar ramane eroarea in bord .Alex mi-a spus ca daca luam acelasi cod dar Hella (original) care costa, cel putin la mine in oras 520 lei nu mai aveam eroarea in bord. Multumesc Alexx3322 pentru promptitudine si profesionalism
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut am și eu o întrebare, asearã când ma întorceam acasa cu luminile inteligente activate vãd ca îmi da eroare in bord cu afl,(mi se mai întâmpla din când in când) și când ma uit mai atent farul stâng nu mai lumina. Dimineața pornesc mașina , mergeau ambele ok. Deci este pe ducã becul sau e de la altceva? Nu știu simptomele unui bi-xenon defect. 🤨 mersi
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
mos_craciun22 a scris:Salut am și eu o întrebare, asearã când ma întorceam acasa cu luminile inteligente activate vãd ca îmi da eroare in bord cu afl,(mi se mai întâmpla din când in când) și când ma uit mai atent farul stâng nu mai lumina. Dimineața pornesc mașina , mergeau ambele ok. Deci este pe ducã becul sau e de la altceva? Nu știu simptomele unui bi-xenon defect. 🤨 mersi
In momentul cand lumina devine rosiatica atunci poti spune ca becul este pe duca..., posibil vreun contact imperfect sau condens la ballast...
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Tibi Meola
- *
- 2 mesaje
- din 25 Feb 2019
- Insignia 2013
- Vaslui
Tibi Meola
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat
Salut....am observat ca defectiunea la droser far xenon ....persista la multi....foarte multi....
Cum am rez.eu :
- am umplut cu silicon tot spatiul ( mufa cu pini ) de la droser....de ce ! .....ca sa nu intre apa in droser....asta e tot secretu'....
- am pus silicon deasupra mufei din far in care se cupleaza droserul....si in orificiile care sunt in jurul mufei....
- am cuplat droserul la far....cu siliconul moale ....am asteptat sa se usuce.si gata....problema rezolvata.
Crapaturile la far le am in continuare pe spate....dar se abureau farurile.....am marit orificiile de aerisire la 8 - 10 mm si gata si cu asta.
Dupa montare droser.....sters toate erorile legate de far.
Poti merge cu erori daca nu deranjeaza....le bagi in memorie ECU dupa fiecare pornire....farurile merg normal ....dupa montare droser nou....
Cum am rez.eu :
- am umplut cu silicon tot spatiul ( mufa cu pini ) de la droser....de ce ! .....ca sa nu intre apa in droser....asta e tot secretu'....
- am pus silicon deasupra mufei din far in care se cupleaza droserul....si in orificiile care sunt in jurul mufei....
- am cuplat droserul la far....cu siliconul moale ....am asteptat sa se usuce.si gata....problema rezolvata.
Crapaturile la far le am in continuare pe spate....dar se abureau farurile.....am marit orificiile de aerisire la 8 - 10 mm si gata si cu asta.
Dupa montare droser.....sters toate erorile legate de far.
Poti merge cu erori daca nu deranjeaza....le bagi in memorie ECU dupa fiecare pornire....farurile merg normal ....dupa montare droser nou....
- Tibi Meola
- *
- 2 mesaje
- din 25 Feb 2019
- Insignia 2013
- Vaslui
Tibi Meola
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat
Clio1973
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A1.8XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
din cate stiu becul de cornering se aprinde cand se activeaza semnalizarea pe partea respectiva (la viteze pana in 30km/h sau 50km/h parca) sau cand se vireaza volanul peste un anumit unghi (de asemenea la o viteza maxima de 50km/h). deci este un senzor pe coloana volanului si unul la semnalizare iar interpretarea cred ca o face ECU in functie de semnalul primit de la senzorii ABS de pe roti prin care este citita viteza de deplasare...
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu semnalizarea ci volanul activeaza corneringul.
Ideea e ca am un far nou, si becul ala e mai tot timpul aprins. Sub volan, e o spira, care asigura legatura butoanelor de pe volan cu masina. Spira aia se mai prinde de o chestie care cred ca face treaba aia. Am umblat pe acolo si am impresia ca am asezat-o mai spre stanga(partea cu farul nou) si declanseaza aprinderea corneringului....o sa mai studiez dar vroiam o opinie "experta".
Ideea e ca am un far nou, si becul ala e mai tot timpul aprins. Sub volan, e o spira, care asigura legatura butoanelor de pe volan cu masina. Spira aia se mai prinde de o chestie care cred ca face treaba aia. Am umblat pe acolo si am impresia ca am asezat-o mai spre stanga(partea cu farul nou) si declanseaza aprinderea corneringului....o sa mai studiez dar vroiam o opinie "experta".
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Pana la urma am dres.o. In spatele spirei este piesa care asigura aprinderea corneringului(steering angle sensor 25849366). Exact nu stiu cum am facut, am tot testat pozitii, dar functioneaza perfect acum se aprinde incepand cu rotirea volanului spre dreapta, ca pana la ora 4-5 iar spre stanga pana la 7-8.
Si o alta intrebare pentru cei cu bixenon. Farul are 4 gauri de aerisire. Intrebarea este daca gaura dinspre urechea care se prinde deasupra, la capota este sau nu cu, capac. Am luat un far nou si unul second si ambele il aveau lipsa. Plus cel di cealalta parte, tot lipsa era. La cel de pe partea sogerului, accesul e destul de greoi, la celalalt se poate ajunge relativ usor
Aerisirea este pe unde am degetul.
In Sibiu stie cineva un expert in faruri? Nu neaparat de Opel.
Si o alta intrebare pentru cei cu bixenon. Farul are 4 gauri de aerisire. Intrebarea este daca gaura dinspre urechea care se prinde deasupra, la capota este sau nu cu, capac. Am luat un far nou si unul second si ambele il aveau lipsa. Plus cel di cealalta parte, tot lipsa era. La cel de pe partea sogerului, accesul e destul de greoi, la celalalt se poate ajunge relativ usor
Aerisirea este pe unde am degetul.
In Sibiu stie cineva un expert in faruri? Nu neaparat de Opel.
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
IBanea
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2018
- Mesaj Privat