Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • kartush45

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ia o camera de bicicleta si fa garnitura din ea...am facut asta acum vro 2000 de km si nu mai am treaba
Skip ads

  • danoct

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
A reusit cineva sa etanseze cu silicon? Functioneaza aceasta solutie?
Multumesc.
  • STruscan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema. S.a rezolvat, la indicatiile unui prieten mecanic, cu camera de bicicleta. Am taiat un inel de 4-5mm latime, l.am fixat pe corpul clapeteisi am introdus furtunul putin in forta pana a facut clic siguranta. De aproape 1 an motorul meu e curat. Bafta.
  • Maryus_nos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Oameni buni nu va aruncați sa cumparati futun cu totul, cum am facut eu. Si dupa 6 luni, am ajuns tot la o garnitura amarata de 3lei.O garnitura plina tip inel se gaseste peste tot, o bagati acolo in locas si intradevar intra mai greu furtunul. Dar nu o sa mai pice gram de ulei. Asa am facut eu dupa ce am schimbat un furtun nou, nouț. Temp e ridicat si presiunea, iar garnitura cedeazã.
Skip ads

  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sa va zic si eu una!
Taiat camera bicicleta 4-5mm ...urmarit pete...mai putin dar mai erau...mers normal.
Ma mananca saptamana asta sa pun una mai lata...cam de 10mm...fara sa plec cu ea...Sambata alimentez Maxx Motion Diesel (cat se poate numai asta..am avut fluctuatii la relanti care au disparut doar asa)..
Plec din statie...mers normal dar fara zvac...la 2300 incepea sa dea in nas! Opa! In bord apare ,,Engine Power is Reduced''! Apoi ,,Service Vehicle Soon'' ...
Opresc...simptome motor relanti pe loc: 1000rpm.Ce am observat: daca apasam ambreajul se linistea la 700 rpm...luam piciorul de pe ambreaj ,sarea la 1000rpm.
Impulsiv incep sa caut numere de tel pt o diagnoza ,totusi ,trag dreapta deschid capota de vizualizare generala...
Pff ulei ...ulei relativ mai mult in zona cu pricina (la garnitura schimbata) . Verific ...era tubulatura bine fixata ...siguranta a facut clicul de asezare...
Am scos total garnitura ( e asa simplu)...am lasat-o cum era .Sterg pe acolo...mai verific o data sa fie totul la loc...Pornesc ...
Mers normal , cu zvac si nerv! Am cumparat dupa asta un set de garnituri etrier logan cica s-ar potrivi una din ele...asta cand oi mai vedea ce si cum...
In concluzie cred ca am gafat cu o garnitura exagerat de mare...Prefer sa sterg regulat acolo.... Asta e!
  • OCatalin819

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2021

  • Mesaj Privat

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR