AM scris argumente viabile in posturile anterioare in acest topic,despre regenerare, de ce se strica doar la 3 si 4, etc. , nu mai reiau, caci, mi-e lene. Cine are timp sa citeasca, va intelege, cine nu, ura si la ...(gara) service.
Ca sa iti dau un argument solid: Biturbo, se spune ca era scapat de gripare la 3 si 4...total fals...mecanicul meu a achizitionat din DE un biturbo si ghici ce, cand a dat jos baia sa verifice, cuzinetii palier 3 si 4 erau deja afectati. Ok, o sa spuneti ca n-are legatura cu dpf-ul. CORECT ,DAR, are legatura cu ORING-UL. De ce?Pentru ca isi pierde elasticitatea in timp. SI inca ceva, la cele de 130 Cp si 160 CP, aceasta elasticitate se diminueaza mult mai mult fata de biturbo (acesta avand dpf-ul dupa motor). De ce? Din cauza regenerarilor si a caldurii degajate de DPF in timpul acestora. Sa nu mai vorbim despre regenerarile ratate care duc la dilutia uleiului foarte mult.
Eu cel putin , cand am facut distributia la 75 K , I-am spus mecanicului ;; hai sa schimbam si oring-ul minune. Mi0-a spus ca-s nebun(ce-i drept, intrasem si eu in paranoia). Oring-ul era perfect....de ce?Pentru ca stiu sa conduc un diesel . Si, atentie, numai in BUcuresti, cu regenerari la maxim 250 Km. Dar, pana la urma, Dpf-ul se va imbacsi, indiferent ca ii voi face toate regenerarile 'a la carte.
Sper ca am exemplificat cum trebuie.
Eu ma refeream la ce spunea Matei Nicolae ca motorul rezista 170 de mii, iar de filtrul de particole stiu ca se infunda si in primii 10 mii daca nu este exploatat corect. Eu am luat-o cu istoricul verificat si listat de la reprezentanta si avea 160 de mii de km si am dat masina la 360 de mii de km si dpf-ul este cel original si acum pe masina. Daca urmaresti topicul de pe la pagina 10-15 tot am postat cam de ce pica si oringul vietii si chestii din astea. Sunt pasionat de mecanica in general si cam stiu cu ce se mananca un diesel, dar nu asta e problema, ci faptul ca multi au pus eticheta pe Insignia asta ca e cea mai proasta si vad precum calul si nu vad ca sunt probleme la fel de costisitoare si la vecinii consacrati. S-au bucurat ca au luat cu bani putini Insignia si cu dotari fata de alte marci care cu aceleasi dotari erau mult mai scumpe si daca au avut ghinionul sa pice, gata opel e ce mai proasta. Asa cum ai spus si tu e o problema ca nu are un led indicator sau un mesaj prin care sa te anunte ca isi face regenerarea, dar nici la celelalte marci nu am vazut. Sunt multe de spus si intradevar nu este normal ca sa se intample astfel de lucruri si este dureros ca Opel s-a eschivat si nu si-a asumat problema, dar atunci cand achizitionezi un astfel de sh si nu cunosti nici istoricul real trebuie sa iti asumi problemele ce pot aparea si trebuie sa ai disponibilitate de vreo 1500 de € pentru reparatii, dar nu numai la opel si la BMW, Mercedes si alte marci.