Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Cand ajungi cu masina la trecerea de pietoni de regula opresti ,atunci cand pietonul e angajat in traversare ,sa spunem ca doar reduci insa asta o faci doar daca ai cel putin 20 -30 m deci se considera ca ai cel putin 45 -50 km adica treapta 3-4.Practic extrem de rar spre aproape niciodata vei folosi constant numai treapta 1 , chiar si in cele mai ale dracu blocaje de regula daca ai plecat dupa loc si traficul se misca cat de cat o dai pe a doua, ori daca e unul infernal nici nu apuci sa ridici toata pedala de ambreiaj ca te opresti din nou.Sansa ca tu ca mergi in coloana constant cu treapta 1 pe distante mari e aproape spre 0 ,adica alea 200 rpm sunt neglijabile .Ori de aici trag concluzia caci tocmai din cauza asta multi dintre noi nici nu am sesizat chitibusul asta.Pe de alta parte te inteleg asa sunt si eu ,daca mi se pune pata pe ceva nu am somn linistit pana nu aflu care e treaba insa toleranta la cat de neglijabila sau nu poate fi situatia tine de la subiect la subiect.
Skip ads

  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am permis A,B,C,E. Am condus si TAB si Tanc(TR800). Sunt putin surprins ca nu credeti ca lipsa a 400 de rotatii la un motor influenteaza condusul. Am treceri denivelate in oras care sunt foooarte inalte si pe care nu le poti aborda decat cu treapta I. Discutia pare interesanta si nu ma supar. Dar stie cineva cum pot rezolva problema? Adica e din soft sau din pedala de acceleratie? Repet: Asa a facut de noua masina. Astra H benzina 1.6 XER din 2008.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
potentiometrul iei iei de la magazinul de piese auto. impreuna cu pedala, ca din cate stiu nu se vand separat...
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Si daca e problema de soft? E doar 600 ron pedala... Din acest motiv doresc pareri ale celor care detin modelul respectiv si au sau nu au aceasta problema.
Skip ads

  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Aici sunt de acord cu tine: este destul de dificil la retrogradare, mai ales tr 2-1 pt manevre dificile. Si eu as fi curios daca exista o rezolvare.
  • ovicsb

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2013 A16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@avianord Salutare,
uite azi citind topicul deschis de tine am facut un test cu a mea Astra H in drumul spre serviciu.Pe loc am incercat sa urc gradat acceleratia pana la 1250 ture si a mers putin dar cam in trepte adica nu foarte liniar dar am reusit sa o tin si la 1000 si la 950-980 dar nu pe o plaja foarte larga de turatii, dar si motorul era rece fiindca era prima pornire si afara erau 5'C.
Pe traseu in mers dupa incalzire motor am parcurs o distanta apreciabila (aprox 300 m) in viteza I cu 950-980 turatii,cu 1000 turatii cu 1250 etc astfel ca in timpul mersului puteam sa o controlez pe o plaja oarecum mai larga de turatii dar trebuie sa ai piciorul foarte fin . Senzatia este ca varaiatia turatiei pe plaja de inceput este cumva logaritmica.Am rulat cam 300m cu diferite turatii cuprinse intre (950-1250 tur/min) astfel ca din punctul meu de vedere atat teoretic dar si practic se poate. Motorul are 35000 Km ,o am de noua si am rodat-o primii 5000 km (mers usor,acceleratii moderate, turatii max 3200 ture incaracare mica spre medie ca nr pasageri).
Nu cunosc cauza acelei manifestari la tine ,dar daca as avea o pedala de acceleratie as desface-o sa vad tipul de potentiometru care regleaza turatia sa nu fie cumva cu variatie logaritmica si atunci este explicabila manifestarea pe portiunea de inceput a scalei de variatie.
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Cred ca la modelele dupa 2009 au cam rezolvat problema.La mine cand e motorul rece intervine socul automat dar dupa ce se incalzeste e dificil de controlat. Oricum multumesc inca o data pentru test si raspuns.
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Rog pe cei care detin motorul 1.6 XER sa testeze (pe loc ,nu in mers) daca pot controla usor acceleratia in jurul turatiei de 1000 rot/min.Testul trebuie facut cu motorul cald deoarece socul automat tine turat motorul. E singura metoda sa ne edificam daca ,,asa face toate'' sau are la mine ceva. Multumesc anticipat celor care ma ajuta cu testul.
Skip ads

  • esl31

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut ! Recent mi'am achiziționat o Astra h 1.6 ( z16xer ) din 2008 și cu motorul cald am incercat sa o țin turata in jurul valorii de 1000 rpm. Nu am reușit nici cu mana pe pedala. Rãspunde greu tare acceleratia la plecarea de pe loc. Rar plec sub 1800 rpm. E chestie de obișnuințã.
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Si eu am incercat sa accelerez cu mana Very Happy si nu am reusit sa o tin la 1000 de ture. Un vecin are una la fel (Astra H Z16XER din 2007) si face la fel. Incep sa cred ca e dificil de remediat. Speranta moare ultima.
  • esl31

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Cred cã așa sunt ele. La mine mai e o chestie : îmi stã aprins timp de 3 secunde dupã pornirea motorului martorul de la ulei și check'ul ( se sting simultan ). O fi o problema cu presiunea ? Mã uitam pe YouTube cum pornesc alte astre și la fel fac, in afara de una sau douã.
  • alex giani

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2016

  • Mesaj Privat
La toate se sting la fel ,dupa maxim 2-3sec ,inclusiv la j -urile cu b 16 xer care este practic un z 16 xer cu o norma de poluare mai mica ,euro 5 cred.
Skip ads

  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu solutia la problema mea ca poate foloseste si altora. Ca asa aflam lucruri noi si solutii la problemele noastre. Problema era cam asa: turatia motorului e foarte greu de controlat la turatie mica adica daca turez foarte usor turatia se duce la 1200 rotatii(in treapta I masina are tendinta sa accelereze si nu poti merge usor decat din inertie cu ambreiajul calcat). Rezolvarea este urmatoarea: iau piciorul complet de pe acceleratie si masina nu se opreste chiar daca ajunge la turatia de ralanti. Adica masina se deplaseaza usor datorita softului care nu lasa motorul sa moara si turatia sa scada sub 800 rotatii. Fiind motor de 1.6 forta este suficienta ca sa merg incet fara acceleratie. Nu stiam ca poate merge fara sa apas deloc acceleratia. Acum pot sa merg linistit in coloana fara acceleratie si ambreiaj. Verificati si postati daca la voi merge.
  • ACatalinMarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Salut,
Citind topicul tau, imi dau seama ca si eu am acceasi problema. Am zis ca sunt eu incepator si nu cunosc masina, sau nu am experienta ( astea sunt adevarate Smile) ) insa si a mea se comporta la fel. Z16xer 1.6 26 valve 116cp an 2007 , 63.000 km reali.

In ultima ta postare ,ori nu stiu eu ,ori nu am inteles bine:
1. cum mergi in coloana ( mers, oprit, plecat si iar oprit si tot asa) fara sa apesi ambreiaj si acceleratie. ?
2. Sa inteleg ca te referi atunci cand masina merge din inertie la viteza mica? Eu Stiu ca merge fara ambreiaj si acceleratie cand masina se deplaseaza din inertie dar cand turatia e ff mica , 800, nu iti moare motorul?
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ma refer exact la punctul 2. Cind mergi foarte usor daca iei piciorul de pe acceleratie masina merge cu turatie de ralanti si nu moare motorul. Am incercat si pe un drum foarte usor inclinat si calculatorul compenseaza(marind consumul) in asa fel incat motorul nu moare. Nu am incercat pe o panta mai maricica dar nici nu recomand. Cred ca merge si in treapta a doua dar nu am incercat. Eu sunt fericit ca merge foarte bine in treapta I. Si merge chiar foarte frumos si foarte lin. Iar viteza este suficient de mica pentru orice situatie.
  • ACatalinMarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Mie la a mea nu imi place faptul ca are raspuns intarziat la acceleratie. Si da , nici faptul ca sar turatiile asa cum ai patit si tu. Masina mea are un cuplu foarte bun abea dupa 2500 rotatii pe minut, insa pana acolo parca abea trage, insa am mai mers cu cineva si spre deosebire de a lui, a mea pare putin puturoasa.
Saptamana viitoare ii fac o decarbonizare profi , cu curatare galerie, egr , clapeta. Am inteles ca asta ajuta ff mult,dar vedem. Te tin la curent...220:))
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
A mea are si butonul sport si pot sa zic ca nu motorul e puturos. Daca apas butonul sport vreau sa-ti zic ca trebuie sa fiu atent sa nu demarez prea tare. Deci cred ca problema este din mapa(curba de raspuns) din calculator. Si nu cred ca este din clapeta de acceleratie. Daca ai posibilitatea sa instalezi modulul sport nu ar fi rau. In alta ordine de idei, ai verificat electrovalvele de la controlul distributiei? Alea pot afecta grav motorul( mai bine zis distributia)
  • ACatalinMarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Nici nu stiu cum arata acele valve si unde le gasesc. Nici eu nu mai trag de masina ca ultimu cioban pt ca trb sa ii schimb distributia, trebuia de acum 3000 km.
Am de schimbat distributie, pus freon, si decarbonizarea asta.
Vedem.
PS : tu ai 1.8 140 caluti?
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am tot 1,6 XER din 2008. Despre camshaft solenoid vezi http://www.youtube.com/watch?v=NOFGDnypkPg
  • ACatalinMarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Ce filtre sunt astea? Ce fac mai exact? Intreb ca nu stiu, vreau sa invat. Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR