Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • BAiroaie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu regulatorul de presiune acum 2 saptamani la Reprezentanta Opel din Iasi. 1370 cu tot cu manopera.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
super.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Super pret!
Încapeau 3 bucãți in suma aia.
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Opel Astra J 2011 A17DTR 125 CP, imi oscila acceleratia la ralanti (se misca acul de la turometru si se auzea ciudat ca si cum ar fi gafait motorul) si imi statea aprins martorul cu masinuta si cheita.
Am verificat bujiile, una se pare ca era arsa. Le-am inlocuit pe toate, oscilatia a disparut, martorul s-a stins, totul functioneaza perfect!
Skip ads

  • GCristi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
buna ziua.am citit tot felul de pareri despre regulatorul de presiune montat pe pompa de injectie.motorul meu oscileaza in relanti si intrebarea mea este daca il schimb cu unull nou sau sh trebuie abdatat cu op com sau doar schimbat. ms
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Doar inlocuit. Verifica inainte presiunea in rampã sa te asiguri ca e de la regulator
  • GCristi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
se poate si din altceva sa fie ..cu ce se poate verifica presiunea. din testele se poate?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cu op com se poate. E foarte simplu. Teoretic nu e de la altceva, dar mai bine te asiguri. 90 % eu cred ca e de la regulator. Pica extrem de des. Si la toti.
Skip ads

  • rabanne2013

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Buna colegi

O prietena are un opel astra j 1.6 180 cp si nu sta la relanti,se opreste.Mecanocul a schimbat clapeta aceleratie dar degeaba,si dupa ce iau contactul motorul mai functioneaza putin.Care ar fi cauza?
  • SGeorgeBalacianu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2018

  • Mesaj Privat
GCristi a scris:buna ziua.am citit tot felul de pareri despre regulatorul de presiune montat pe pompa de injectie.motorul meu oscileaza in relanti si intrebarea mea este daca il schimb cu unull nou sau sh trebuie abdatat cu op com sau doar schimbat. ms

Am avut acceasi problema acum cateva sapt. am citit niste articole despre problema asta pe un fan club englez si cineva mi-a recomandat schimbarea,, suction valve control,, regulatorul acela despre care vb. tu. L-am schimbat doar, si acum totul fuctioneaza perfect, tin sa mentionez ca am folosit piesa noua.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Grandland X 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare colegi.
ATENTIE! Dupa schimbarea SCV-ului, trebuie programat din nou pe masina.

Eu am rezolvat cu oscilatia la relanti. Am desfacut regulatorul de presiune acel SCV si l-am polishat dupa cum arata pe filmuletele de pe youtube. http://www.youtube.com/watch?v=JcV5y4bzwzA
Mentionez ca toata treaba a durat 1 ora cu tot cu desfacut SCV-ul de pe masina. Pentru a desface ai nevoie de un imbus de 5, dupa care un cleste pentru sigurante sa poti scoate cilindrul din interiorul SCV-ului, pe suprafata cilindrului vei vedea cum are uzura si impiedica culisarea lui, am folosit o perie mica de pasla ca un burgiu pe care am prins-o in filetanta si putina pasta de dinti. Atentie din cand in cand trebuie udat cu apa, altfel sa intareste pasta de dinti si nu mai poti polisha. Iei cilindrul la rotund si la final trebuie sa fie suprafta perfecta exact ca o oglinda. Dupa operatiunea asta am fost la cineva sa imi programeze din nou totate pe masina: Clapeta Acceleratie, valva EGR, Regulatorul de presiune (SCV-ul), Cantitatea minima de injectie.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si peste o mica perioada o sa ai exact la fel problema..
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Încercați motorina de la mol: la mine funcționeazã ok de ceva vreme.
  • LIancu220

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2018

  • Mesaj Privat
[quote="StoicaAdrian"]Salutare,

Am o problema la relanti, oscileaza intre 800-1000 rpm . Ceva asemanator in link-ul de mai jos, doar ca un pic mai tare . Ma poate indruma cineva ?

Multumesc frumos de ajutor .

Respect,

Adrian.



E regulatorul de presiune pompa injectie aceeasi problema am avut.o si eu .. 455 de lei nou+ manopera 590... imi venea sa il mananc.. Crying or Very sad
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Se poate inlocui de fiecare. Are 2 suruburi. Si este si la 380 ron.
Le: Pff eu acum am vazut ca ai raspuns la un post cine stie de cand.
  • Andreyul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme la relanti cu acel regulator. L am dus la reconditionat dar nu a funcționat.
Problema este de la acel pistonas care se uzeaza împreunã cu cilindrul in care culiseazã. Daca ai noroc (mare) se rezolva daca se curata (se poate folosi spray pt curãțat discuri de frana). Daca este uzat degeaba se poliseaza.
Eu am pus unul nou Denso si merge perfect.
Nu e greu de schimbat, este putin incomod locul dar cu putina îndemânare si atentie la garnitura se rezolva. Nu stiu condițiile garantiei de doi ani...sper sa tina.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Daca te tine un an / 20 000 fi fericit. Socotește-l ca pe o consumabila
  • Andreyul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Are garanție, nu?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Daca l-ai montat tu nu mai e garanție. Daca l-ai montat intr-un service autorizat rar, ai pastrat factura / bon manopera, bon de pe regulator... Da, ai garantie
  • Andreyul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Bine ca mi ai spus, maine fac rost de bon pt manopera de la un service, factura la piesa am pãstrat-o. Ms.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR