- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Eu cred ca unii chiar se baga aiurea in discutie. Fara suparare. Daca stii ca la motoarele astea regulatoarele pica anual, se constata un mare semn, oscilatiile, se recomanda verificarea cu opcom a presiunii iin rampa, daca variaza si apoi inlocuirea regulatorului. La ce ne mai bagam sa ne dam interesanti?
Regulatorul se poate schimba personal, daca nu esti afon in ale suruburilor. trebuie un pic de atentie la suruburi, la garnitura metalica si gata. Ce mare branza. Sa merg la reprezentanta sa dau 1500 ron pe un regulator care costa 380? Mi se pare absurd.
Am curatat admisia si am pus furtunasul de vacuum rau. Nu mai functiona turbo. Daca mergeam la service, tare ma gandesc ca se propunea chiar si inlocuirea / reconditionarea turbinei. Din intamplare am remediat inainte sa merg la service.
Regulatorul se poate schimba personal, daca nu esti afon in ale suruburilor. trebuie un pic de atentie la suruburi, la garnitura metalica si gata. Ce mare branza. Sa merg la reprezentanta sa dau 1500 ron pe un regulator care costa 380? Mi se pare absurd.
Am curatat admisia si am pus furtunasul de vacuum rau. Nu mai functiona turbo. Daca mergeam la service, tare ma gandesc ca se propunea chiar si inlocuirea / reconditionarea turbinei. Din intamplare am remediat inainte sa merg la service.
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,664 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,664
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
vladutsss a scris:Eu cred ca unii chiar se baga aiurea in discutie. Fara suparare. Daca stii ca la motoarele astea regulatoarele pica anual, se constata un mare semn, oscilatiile, se recomanda verificarea cu opcom a presiunii iin rampa, daca variaza si apoi inlocuirea regulatorului. La ce ne mai bagam sa ne dam interesanti?
Regulatorul se poate schimba personal, daca nu esti afon in ale suruburilor. trebuie un pic de atentie la suruburi, la garnitura metalica si gata. Ce mare branza. Sa merg la reprezentanta sa dau 1500 ron pe un regulator care costa 380? Mi se pare absurd.
Am curatat admisia si am pus furtunasul de vacuum rau. Nu mai functiona turbo. Daca mergeam la service, tare ma gandesc ca se propunea chiar si inlocuirea / reconditionarea turbinei. Din intamplare am remediat inainte sa merg la service.
Regulatorul se poate schimba personal, daca nu esti afon in ale suruburilor. trebuie un pic de atentie la suruburi, la garnitura metalica si gata. Ce mare branza. Sa merg la reprezentanta sa dau 1500 ron pe un regulator care costa 380? Mi se pare absurd.
Am curatat admisia si am pus furtunasul de vacuum rau. Nu mai functiona turbo. Daca mergeam la service, tare ma gandesc ca se propunea chiar si inlocuirea / reconditionarea turbinei. Din intamplare am remediat inainte sa merg la service.
Doar ca sa te citez, daca stii ca la motoarele astea regulatoarele pica anual, poate ca ar trebui sa NU-ti iei asa un agregat in ograda. E ca atunci cand on 2003 au aparut primele Astra G 1.7cdti EURO4 in Romania cu cerinte clare de motorina EN590. Nici atunci, nici acum... motorina din RO nu e ceea ce ar trebui sa fie. Dar HEI!, nu e niciun stress... exista mai multe tipuri de regulatoare, unele tin (rezista) mai mult decat celelalte... dar intr-un final [pe RO] se ajunge la schimbarea regulatoarelor, yet un motiv in plus sa NU cumva sa-mi treaca prin cap sa-mi schimb motorul 1.7cdti EURO4 cu injectie BOSCH cu unul DENSO japonez... mai modern ,,AKA cel EURO 5,, dar la care ,,regulatorul vietii,, este doar un consumabil pe termen mediu, sau chiar scurt -> in functie de motorina folosita si de nr. de km parcursi. NO WAY, JOSE !
GCalin
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2019
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
375 ron și nu se schimba anual: combinația cu regulator nou și motorina de la mol pare câștigãtoare, cel puțin pt mine.
Am cumpãrat și regulator varianta lunga + flansa de adaptare, dar nu l-am mai montat pt ca nu-mi mai face probleme.
Scrie pe google scv astra j și vei gãsi suficiente site-uri de piese cu preturi rezonabile.
Am cumpãrat și regulator varianta lunga + flansa de adaptare, dar nu l-am mai montat pt ca nu-mi mai face probleme.
Scrie pe google scv astra j și vei gãsi suficiente site-uri de piese cu preturi rezonabile.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat