Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Deschid un topic noi IAR pentru ca nu am gasit IAR un raspuns pe care-l doresc Smile), daca nu deranjez.
De curand mi s-a infudat filtru de particule, asa ca am bagat un burgiu de 22 in el.
A trecut ceva timp, (nu am anulat din soft filtru de particule) si a inceput sa faca ceva probleme, nu stiu daca de la asta. Cateva zile am avut martorul motor aprins, apoi dintr-o data mi s-a stins si imi sta permanent martorul masina+cheie (ca fapt divers)
Dupa 5-10 minute de mers, dupa ce se incalzeste motorul, incepe sa scoata mult mult fum albastru care miroase puternic.
Daca inchid motorul si-l pornesc, motorul fiind tot cald, incepe sa scoata fum tot dupa 5-10 minute, la fel de mult si de mirositor.
Problema pecare o mai intampin dupa ce mi s-a infudant filtru si poate are legatura este ca mi se mai opreste motorul in mers cand o las pe liber, aparandu-mi martorul baterie si ulei rosu. Tin sa mentionez ca incepe sa scoata fum dupa ce mi se aprinde becul de ulei galben, CHIAR daca am ulei destul in motor (4 litri pe putin). Scurgeri de ulei nu vad. M-am uitat si prin ceva furtun si nu mananca ulei.

Masina: Opel Vectra C 2006 facelift, motor 1.9diesel Z19DT de 120 cai.

Multumesc anticipiat! Daca exista un topic cu explicatia problemei va rog sa mi-l lasati in comentarii si imi cer scuze.


MODEL: Vectra 2006
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fumul e de la regenerare.
Faptul ca ai intrerupt regenerarile a dus la diluarea uleiului cu motorina.
Ori anulezi din soft DPF-ul, ori iti iei alt DPF.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ma pot gândi si ca turbina poate mânca ulei? Sau doar dupa ce rezolv softu? Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Turbina, de regula, scoate fum negru cand turezi motorul.
Pune un tester pe masina daca vrei sa afli ce are.
Skip ads

  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Mai pot merge cu masina Pana o rezolv ? Sau se poate strica ceva.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai motorina in ulei. Faci praf motorul.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Interesant este ca nu a intrat in limp mode si nici nu ii semnalizeza regenerare.Sigur nu ai umblat la ECU?
Skip ads

  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Nu. M am interesant si s-ar putea sa fie turbina. Cred ca trebuie recondiționatã. Motorina in ulei cicã nu e. Ma duc azi la mecanic sa vad cum sta treaba.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Poate mai are legatura. Mi se tureaza non stop in relantii. Uneori se oprește în mers.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut. Ar putea fi injectoarele?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum se vede,nu prea tine varianta cu ghicitul...! Verificarile sunt sfinte...! Apeleaza la un meserias care,la nevoie,anuleaza inclusiv din soft DPF sau il inlocuieste(varianta corecta). Verifici starea turbinei si tot ce e nevoie pentru a readuce motorul in parametrii.Cu aceasta ocazie rezolvi si avertizarea nivel ulei...! P.S. Cum ar fi sa ai si declansari de regenerare dese si turbo uzat(consumator de ulei)...? Ar fi o explicatie pentru nivelul de ulei aproximatv normal si fum abundent...? A se vedea calitatea uleiului!
Skip ads

  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul Si nu mai am probleme cu nivelul sau cu martorul! Axul de la turbina indica ca nu consuma ulei. Am inteles ca miroase a motorina nearsa. Am sã-i fac o diagnoza si cand scoate fum in mers am sa fiu atent La injectoare.
Multumesc mult!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Prima urgenta e rezolvarea PDF si apoi vezi ce mai ramane de rezolvat! Succes...!
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
StefanPSL a scris:[...]Axul de la turbina indica ca nu consuma ulei[...]

As fi perfect de acord in urma masurarii axului cu un micrometru si compararea lui cu valoarea maxim admisa din manualul de reparatii.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ok. Multa bãtaie de cap. Cu siguranta urmãtoare masina va fi pe benzina 😂. Am sa revin cu rezolvarea problemei sau cu alte detalii, poate mai pateste cineva asa.. Multumesc!
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul in urma cu cateva zile. Am verificat azi cu un mecanic Si pe joja arata dublu. Am motorina in ulei. De maine intru in operatie cu injectoarele 😂.
  • StefanPSL

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am gãsit cel mai logic raspuns la problema. Masina neavând filtru si nefiind scos din soft. Masina tinde sã si faca regenerare si baga mai multã motorina, aceasta neavând filtru motorina se întorcea inapoi. Astfel aveam motorina in ulei. Astãzi scot filtru si egr si soft +stage1. E ok pretul de 800 lei? 500 filtru si 300 egr cu stage1
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Din cauza pretului foarte mic am mari dubii cu privire la calitatea soft-ului. Dar daca ai incredere si review-uri pozitive de la alte persoane go for it!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR