Asta pt ca 2.0 turbo 260 cai nu se mai pune pe Insignia😑
- deleted-104298
- ******
- 4,671 mesaje
- din 07 Sep 2015
deleted-104298
- Mesaje scrise: 4,671
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Bau Bau a scris:Cu cat mai multi cu atât mai bine. Dar Insignia cu 165 e fix ca Astra cu 140. Pe insignia merge ala de 1.6 200 cp. Aia se mai mișcã...in rest sunt leșinate. Dacã vb de benzina ca în cazul diesel este alta treaba.
Insignia B cu motorul 1.5 turbo este mai usoara decat Astra J Sedan 1.4 turbo..
- CZosin
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2017
- Astra 2017
- Iasi
CZosin
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2017
- Mesaj Privat
- deleted-104298
- ******
- 4,671 mesaje
- din 07 Sep 2015
deleted-104298
- Mesaje scrise: 4,671
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2015
- Mesaj Privat
- jupijohn
- **
- 460 mesaje
- din 21 Mai 2014
- Zafira Tourer 2017 B14NET
- Ploiesti
jupijohn
- Mesaje scrise: 460
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira Tourer 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2014
- Mesaj Privat
chelebet a scris:http://m.automarket.ro/stiri/preturi-pentru-opel-insignia-gsi-versiunea-pe-benzina-pleaca-de-la-32900-de-euro-iar-dieselul-este-mai-scump-cu-1100-de-euro-82403.html
de 33.000 iti iei masina 2.0 cu 260cp
sau un Rav 4 hybrid (chel) 2.5 aspirat plus electricul..sunt variante la acesti bani..este bine sa visam.
de 33.000 iti iei masina 2.0 cu 260cp
sau un Rav 4 hybrid (chel) 2.5 aspirat plus electricul..sunt variante la acesti bani..este bine sa visam.
Chiar azi m-am urcat intr-o Rav 4 hybrid... eu avand picioarele destul de lungi ating cu piciorul consola centrala ce are maneta schimbatorului de viteze (sau cum vreti sa ii spuneti) ......... Am fost neplacut surprins sa constat ca se misca in totalitate.... mai putin maneta.....iar pe ambele parti ale consolei era plastic tare (nu poti sprijini comfortabil piciorul pe ea).....
La Zafira, CRV si CX-5 acolo au ceva moale.... la RAV4 (modelul nou), nu numai ca era plastic tare.... dar se misca.... foarte mult ... incercati... cand aveti ocazia...
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- epidaurus
- **
- 267 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Astra 2018 B14NET
- Ilfov
epidaurus
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
epidaurus a scris:Senzori Mobiletron TX- P002 am pus eu si nu a fost nevoie de reprogramarea lor. Masina ia vazut ( citit) . Din pacate mie nu imi citeste corect .Dar sa fiu sincer nici cei originali nu aratau corect. Am incercat si cu programator dar tot la fel imi citeste eronat. Nu mai spun ca imi daduse peste cap si telecomanda din cheie. O fi defect al meu ( cand apas pe butonul de programare se aprind ambele leduri. si cel verde de programare si cel rosu de low batery ). Nu mai puteam sa deschid usile din cheie.
Revin cu un update referitor la senzori de presiune. Dupa circa 50-100 km a aparut mesajul Tyre pressure monitoring plus bec aprins bord. La verificare apareau doar liniute. Am urmat pasi descrisi in clipul de mai jos si am rezolvat problema.
http://www.youtube.com/watch?v=L7iy_z__axg
PS: daca sunt persoane care au nevoie de reconfigurare si nu au aparatul , ajut cu placere.
- xxl_cm
- ***
- 736 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Bucuresti
xxl_cm
- Mesaje scrise: 736
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
Vallach a scris:
Dupa cum ziceam, nu are punte Watt:
sor1376 a scris:
Esti sigur ca nu are punte Watt?
Eu detin Astra J 140cp, (2019), din februarie si are punte Watt.
Esti sigur ca nu are punte Watt?
Eu detin Astra J 140cp, (2019), din februarie si are punte Watt.
Dupa cum ziceam, nu are punte Watt:
din cate vad si pozitia tobei e putin diferita: la cele cu punte watt toba e in fata puntii, pe cand la cele fara punte watt toba e in spatele puntii.
oricum la utilizare zilnica nu o sa observi mare diferenta.
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Revin cu feedback legat de Astra J 1.4 Turbo (2018)
In primul rand, masina a venit echipata putin diferit de ceea ce s-a tot discutat pe acest topic:
- nu are S/S
- nu are punte Watt
- lipseste inscriptia Turbo
- anvelope 205 in loc de 215
Am facut doar <1000km pana acum (folosesc o alta masina sau bicicleta prin oras), totusi pot spune urmatoarele despre Astra J..
Pozitiv:
- design exterior/interior (chiar am cautat o masina cu un bord mai vechi, fara ecrane de tableta sau alte minuni)
- destul de confortabila, dar ramane de vazut la un drum mai lung
- surprins ca are CD player si citeste mp3
- singurul model cu motor 1.4 Turbo in plaja asta de pret (alternativele i30, Tipo ar fi fost 1.4 MPI si mai scumpe cu 2-4k EUR)
Negativ:
- apa se scurge prin interioul chederelor
- tacanit motor la ralanti
- torpedo congelator (obiectele lasate in torpedo ingheata bocna peste noapte in conditii de temperaturi negative, nu am patit asa ceva la Logan, de ex)
Problema ce ma deranjeaza cel mai tare, pana acum, este sistemul de scurgere a apei prin interiorul chederelor.
Inainte de toate, e vorba de apa din chedere, nu din usa (oricum lipsesc acele dopuri problematice cu care venea echipata masina inainte, ceea ce e bine).
Asadar:
- apa de ploaie/spalatorie, intra in cheder apoi se scurge pe prag sau pe asfalt
- cu usile inchise, apa se scurge partial pe prag (iarna am gasit strat de cativa mm de gheata pe pragul usii)
- cu usile deschise, apa se scurge jos, insa nu complet, daca se apasa pe cheder se observa cum e plin de apa
- deci, trebuie din cand in cand sa las masina cu usile deschise sa se usuce (in anotimpul ploios nu ai nici o sansa)
- zona respectiva va ramane plina de apa pt timp indelungat
- am fost la service la dealer si mi s-a spus ca este normal
Imagini:
Din ce am observat, cred ca pe aici intra apa, prin zona din fata oglinzii:
Video:
Cheder plin de apa
Dpmdv, solutia gandita de Opel pt scurgerea apei este una proasta, asa ceva nu este normal si nu am intalnit o problema similara la nici o alta masina pe care am pus mana pana acum:
Dacia 1100 (1969), Dacia 1310 (1997), Skoda Octavia Tour 1.6 FSI (2004), Dacia Logan 1.4 MPI (2005), VW Golf 5 1.4 FSI (2005), Opel Corsa D 1.3 CDTI (2011), Seat Toledo 1.6 TDI (2016)
Probabil, daca as fi observat acest aspect la timp, as fi optat pt un alt autoturism.
Pe langa aspectele ce tin de masina propriu-zisa, trebuie sa mentionez ca sunt profund nemultumit de colaborarea cu dealer-ul Opel din zona (ATP Motors).
In primul rand, masina a venit echipata putin diferit de ceea ce s-a tot discutat pe acest topic:
- nu are S/S
- nu are punte Watt
- lipseste inscriptia Turbo
- anvelope 205 in loc de 215
Am facut doar <1000km pana acum (folosesc o alta masina sau bicicleta prin oras), totusi pot spune urmatoarele despre Astra J..
Pozitiv:
- design exterior/interior (chiar am cautat o masina cu un bord mai vechi, fara ecrane de tableta sau alte minuni)
- destul de confortabila, dar ramane de vazut la un drum mai lung
- surprins ca are CD player si citeste mp3
- singurul model cu motor 1.4 Turbo in plaja asta de pret (alternativele i30, Tipo ar fi fost 1.4 MPI si mai scumpe cu 2-4k EUR)
Negativ:
- apa se scurge prin interioul chederelor
- tacanit motor la ralanti
- torpedo congelator (obiectele lasate in torpedo ingheata bocna peste noapte in conditii de temperaturi negative, nu am patit asa ceva la Logan, de ex)
Problema ce ma deranjeaza cel mai tare, pana acum, este sistemul de scurgere a apei prin interiorul chederelor.
Inainte de toate, e vorba de apa din chedere, nu din usa (oricum lipsesc acele dopuri problematice cu care venea echipata masina inainte, ceea ce e bine).
Asadar:
- apa de ploaie/spalatorie, intra in cheder apoi se scurge pe prag sau pe asfalt
- cu usile inchise, apa se scurge partial pe prag (iarna am gasit strat de cativa mm de gheata pe pragul usii)
- cu usile deschise, apa se scurge jos, insa nu complet, daca se apasa pe cheder se observa cum e plin de apa
- deci, trebuie din cand in cand sa las masina cu usile deschise sa se usuce (in anotimpul ploios nu ai nici o sansa)
- zona respectiva va ramane plina de apa pt timp indelungat
- am fost la service la dealer si mi s-a spus ca este normal
Imagini:
Din ce am observat, cred ca pe aici intra apa, prin zona din fata oglinzii:
Video:
Cheder plin de apa
Dpmdv, solutia gandita de Opel pt scurgerea apei este una proasta, asa ceva nu este normal si nu am intalnit o problema similara la nici o alta masina pe care am pus mana pana acum:
Dacia 1100 (1969), Dacia 1310 (1997), Skoda Octavia Tour 1.6 FSI (2004), Dacia Logan 1.4 MPI (2005), VW Golf 5 1.4 FSI (2005), Opel Corsa D 1.3 CDTI (2011), Seat Toledo 1.6 TDI (2016)
Probabil, daca as fi observat acest aspect la timp, as fi optat pt un alt autoturism.
Pe langa aspectele ce tin de masina propriu-zisa, trebuie sa mentionez ca sunt profund nemultumit de colaborarea cu dealer-ul Opel din zona (ATP Motors).
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
asta cu chederele nu m-a interesat prea tare, poate o fi si la mine...
tacanitul la motor am impresia ca l-am auzit si eu, dar inainte de drumul de grecia si retur, cand m-am intors de la drum nu l-am mai auzit... si am impresia ca se auzea doar la rece pana se incalzea putin motorul...
nu inteleg care e faza cu torpedo-ul, cu o oarece intarziere, temperatura de afara se face si in masina, e de asteptat avand in vedere ca torpedo-ul nu e pentru a lasa chestii nici vara si nici iarna in el, e pentru acte si cateva maruntisuri... nu comparam acum astra cu masinile premium, cu torpedo-uri incalzite si alte cele... vorbim totusi de o masina la buget putin peste logan.
designul interior eu l-as pune la minusuri... mie nu-mi place deloc cum se intinde bordul ala mult in spatele stalpilor, fortand in acelasi timp sa ai un coi de geam pe caroserie prin care nu vezi nici o branza... nici prin ala din stanga, nici prin ala din dreapta... la fel si geamurile din spate, absolut inutile... si in caz ca se sparg, sunt al naibii de scumpe... singura utilitate a acelui geam a fost sa pun ventuza pentru GPS pe ea...
comparativ cu cealalta masina (vectra c) , chiar daca pare mai mare la exterior, interiorul e mai mic din cauza usilor cu profil umflat, a bordului umflat aiurea... au vrut sa faca un design mai interesant dar au facut o mare tampenie...
luneta mica si aproape orizontala e si ea o alta mare tampenie... au facut fundul inalt si au pus un coi de luneta, nu poti sa-ti dai seama daca esti sau nu prea aproape de masina din spate daca nu ai senzori de parcare sau camera... eu cand parchez lateral intre 2 masini, deschid usa sa vad daca nu cumva lovesc masina din spate... o rezolv spre vara cu un set (sau 2 daca e sa pun si pe fata) de senzori de parcare...
tacanitul la motor am impresia ca l-am auzit si eu, dar inainte de drumul de grecia si retur, cand m-am intors de la drum nu l-am mai auzit... si am impresia ca se auzea doar la rece pana se incalzea putin motorul...
nu inteleg care e faza cu torpedo-ul, cu o oarece intarziere, temperatura de afara se face si in masina, e de asteptat avand in vedere ca torpedo-ul nu e pentru a lasa chestii nici vara si nici iarna in el, e pentru acte si cateva maruntisuri... nu comparam acum astra cu masinile premium, cu torpedo-uri incalzite si alte cele... vorbim totusi de o masina la buget putin peste logan.
designul interior eu l-as pune la minusuri... mie nu-mi place deloc cum se intinde bordul ala mult in spatele stalpilor, fortand in acelasi timp sa ai un coi de geam pe caroserie prin care nu vezi nici o branza... nici prin ala din stanga, nici prin ala din dreapta... la fel si geamurile din spate, absolut inutile... si in caz ca se sparg, sunt al naibii de scumpe... singura utilitate a acelui geam a fost sa pun ventuza pentru GPS pe ea...
comparativ cu cealalta masina (vectra c) , chiar daca pare mai mare la exterior, interiorul e mai mic din cauza usilor cu profil umflat, a bordului umflat aiurea... au vrut sa faca un design mai interesant dar au facut o mare tampenie...
luneta mica si aproape orizontala e si ea o alta mare tampenie... au facut fundul inalt si au pus un coi de luneta, nu poti sa-ti dai seama daca esti sau nu prea aproape de masina din spate daca nu ai senzori de parcare sau camera... eu cand parchez lateral intre 2 masini, deschid usa sa vad daca nu cumva lovesc masina din spate... o rezolv spre vara cu un set (sau 2 daca e sa pun si pe fata) de senzori de parcare...
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Ai dreptate ca vizibilitatea este slaba, am omis din pacate sa trec si acest aspect mai sus.
Din acest motiv am si senzorii de parcare pe lista de imbunatatiri, insa in partea din fata nu ai ce face decat sa te obisnuiesti cu stalpii respectivi.
Si la Corsa D am avut problema asta, insa la Astra imi pare ca stalpii sunt mai deranjanti.
Legat de torpedo insa te contrazic..
Sa luam exemplul unui pachet de servetele umede lasat in torpedo pe timp de iarna, iar masina nemiscata o saptamana:
- Logan (2005): pachetul este rece, insa poti scoate un servetel fara dificultate
- Astra J (2018): pachetul este tun, nu am mai vazut pana atunci servetele inghetate bocna, imposibil sa poti scoate ceva din pachet.
Posibil ca torpedo-ul la Astra sa fie mai expus cumva la aerul rece.
In fine, asta nu e cine stie ce problema, dar e de retinut sa nu lasi nimic ce poate ingheta in torpedo peste noapte.
Din acest motiv am si senzorii de parcare pe lista de imbunatatiri, insa in partea din fata nu ai ce face decat sa te obisnuiesti cu stalpii respectivi.
Si la Corsa D am avut problema asta, insa la Astra imi pare ca stalpii sunt mai deranjanti.
Legat de torpedo insa te contrazic..
Sa luam exemplul unui pachet de servetele umede lasat in torpedo pe timp de iarna, iar masina nemiscata o saptamana:
- Logan (2005): pachetul este rece, insa poti scoate un servetel fara dificultate
- Astra J (2018): pachetul este tun, nu am mai vazut pana atunci servetele inghetate bocna, imposibil sa poti scoate ceva din pachet.
Posibil ca torpedo-ul la Astra sa fie mai expus cumva la aerul rece.
In fine, asta nu e cine stie ce problema, dar e de retinut sa nu lasi nimic ce poate ingheta in torpedo peste noapte.
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
- GDom
- **
- 145 mesaje
- din 07 Dec 2018
- Astra 2018 1
- Buzau
GDom
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2018 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2018
- Mesaj Privat
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Vallach a scris:Legat de torpedo insa te contrazic..
Sa luam exemplul unui pachet de servetele umede lasat in torpedo pe timp de iarna, iar masina nemiscata o saptamana:
- Logan (2005): pachetul este rece, insa poti scoate un servetel fara dificultate
- Astra J (2018): pachetul este tun, nu am mai vazut pana atunci servetele inghetate bocna, imposibil sa poti scoate ceva din pachet.
Posibil ca torpedo-ul la Astra sa fie mai expus cumva la aerul rece.
In fine, asta nu e cine stie ce problema, dar e de retinut sa nu lasi nimic ce poate ingheta in torpedo peste noapte.
trebuie verificat care e pozitia de repaus a clapetei de recirculare a aerului.
Sa luam exemplul unui pachet de servetele umede lasat in torpedo pe timp de iarna, iar masina nemiscata o saptamana:
- Logan (2005): pachetul este rece, insa poti scoate un servetel fara dificultate
- Astra J (2018): pachetul este tun, nu am mai vazut pana atunci servetele inghetate bocna, imposibil sa poti scoate ceva din pachet.
Posibil ca torpedo-ul la Astra sa fie mai expus cumva la aerul rece.
In fine, asta nu e cine stie ce problema, dar e de retinut sa nu lasi nimic ce poate ingheta in torpedo peste noapte.
- daca pozitia de repaus este pe recirculare, atunci e posibil sa nu inghete repede, dar la un moment dat vor ingheta, depinde de temperaturile exterioare.
- daca pozitia de repaus e pe intrat aerul de afara si torpedoul este cu racire, da, va ingheta orice.
eu nu stiu daca masina asta are torpedoul cu racire (nici nu m-a interesat detaliul asta), dar daca e cu racire ar trebui sa aiba pe undeva o chestie care sa inchida racirea (o clapeta, o maneta ceva).
eu am lasat in vectra pachete de servetele umede peste tot, in torpedou nu stiu daca am lasat, insa cand temperaturile erau sub -10 grade, inghetau bocna de seara pana dimineata...
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Vallach a scris:Revin cu feedback legat de Astra J 1.4 Turbo (2018)
In primul rand, masina a venit echipata putin diferit de ceea ce s-a tot discutat pe acest topic:
- nu are S/S
- nu are punte Watt
- lipseste inscriptia Turbo
- anvelope 205 in loc de 215
Am facut doar <1000km pana acum (folosesc o alta masina sau bicicleta prin oras), totusi pot spune urmatoarele despre Astra J..
Pozitiv:
- design exterior/interior (chiar am cautat o masina cu un bord mai vechi, fara ecrane de tableta sau alte minuni)
- destul de confortabila, dar ramane de vazut la un drum mai lung
- surprins ca are CD player si citeste mp3
- singurul model cu motor 1.4 Turbo in plaja asta de pret (alternativele i30, Tipo ar fi fost 1.4 MPI si mai scumpe cu 2-4k EUR)
Negativ:
- apa se scurge prin interioul chederelor
- tacanit motor la ralanti
- torpedo congelator (obiectele lasate in torpedo ingheata bocna peste noapte in conditii de temperaturi negative, nu am patit asa ceva la Logan, de ex)
Problema ce ma deranjeaza cel mai tare, pana acum, este sistemul de scurgere a apei prin interiorul chederelor.
Inainte de toate, e vorba de apa din chedere, nu din usa (oricum lipsesc acele dopuri problematice cu care venea echipata masina inainte, ceea ce e bine).
Asadar:
- apa de ploaie/spalatorie, intra in cheder apoi se scurge pe prag sau pe asfalt
- cu usile inchise, apa se scurge partial pe prag (iarna am gasit strat de cativa mm de gheata pe pragul usii)
- cu usile deschise, apa se scurge jos, insa nu complet, daca se apasa pe cheder se observa cum e plin de apa
- deci, trebuie din cand in cand sa las masina cu usile deschise sa se usuce (in anotimpul ploios nu ai nici o sansa)
- zona respectiva va ramane plina de apa pt timp indelungat
- am fost la service la dealer si mi s-a spus ca este normal
Imagini:
Din ce am observat, cred ca pe aici intra apa, prin zona din fata oglinzii:
Video:
Cheder plin de apa
Dpmdv, solutia gandita de Opel pt scurgerea apei este una proasta, asa ceva nu este normal si nu am intalnit o problema similara la nici o alta masina pe care am pus mana pana acum:
Dacia 1100 (1969), Dacia 1310 (1997), Skoda Octavia Tour 1.6 FSI (2004), Dacia Logan 1.4 MPI (2005), VW Golf 5 1.4 FSI (2005), Opel Corsa D 1.3 CDTI (2011), Seat Toledo 1.6 TDI (2016)
Probabil, daca as fi observat acest aspect la timp, as fi optat pt un alt autoturism.
Pe langa aspectele ce tin de masina propriu-zisa, trebuie sa mentionez ca sunt profund nemultumit de colaborarea cu dealer-ul Opel din zona (ATP Motors).
In primul rand, masina a venit echipata putin diferit de ceea ce s-a tot discutat pe acest topic:
- nu are S/S
- nu are punte Watt
- lipseste inscriptia Turbo
- anvelope 205 in loc de 215
Am facut doar <1000km pana acum (folosesc o alta masina sau bicicleta prin oras), totusi pot spune urmatoarele despre Astra J..
Pozitiv:
- design exterior/interior (chiar am cautat o masina cu un bord mai vechi, fara ecrane de tableta sau alte minuni)
- destul de confortabila, dar ramane de vazut la un drum mai lung
- surprins ca are CD player si citeste mp3
- singurul model cu motor 1.4 Turbo in plaja asta de pret (alternativele i30, Tipo ar fi fost 1.4 MPI si mai scumpe cu 2-4k EUR)
Negativ:
- apa se scurge prin interioul chederelor
- tacanit motor la ralanti
- torpedo congelator (obiectele lasate in torpedo ingheata bocna peste noapte in conditii de temperaturi negative, nu am patit asa ceva la Logan, de ex)
Problema ce ma deranjeaza cel mai tare, pana acum, este sistemul de scurgere a apei prin interiorul chederelor.
Inainte de toate, e vorba de apa din chedere, nu din usa (oricum lipsesc acele dopuri problematice cu care venea echipata masina inainte, ceea ce e bine).
Asadar:
- apa de ploaie/spalatorie, intra in cheder apoi se scurge pe prag sau pe asfalt
- cu usile inchise, apa se scurge partial pe prag (iarna am gasit strat de cativa mm de gheata pe pragul usii)
- cu usile deschise, apa se scurge jos, insa nu complet, daca se apasa pe cheder se observa cum e plin de apa
- deci, trebuie din cand in cand sa las masina cu usile deschise sa se usuce (in anotimpul ploios nu ai nici o sansa)
- zona respectiva va ramane plina de apa pt timp indelungat
- am fost la service la dealer si mi s-a spus ca este normal
Imagini:
Din ce am observat, cred ca pe aici intra apa, prin zona din fata oglinzii:
Video:
Cheder plin de apa
Dpmdv, solutia gandita de Opel pt scurgerea apei este una proasta, asa ceva nu este normal si nu am intalnit o problema similara la nici o alta masina pe care am pus mana pana acum:
Dacia 1100 (1969), Dacia 1310 (1997), Skoda Octavia Tour 1.6 FSI (2004), Dacia Logan 1.4 MPI (2005), VW Golf 5 1.4 FSI (2005), Opel Corsa D 1.3 CDTI (2011), Seat Toledo 1.6 TDI (2016)
Probabil, daca as fi observat acest aspect la timp, as fi optat pt un alt autoturism.
Pe langa aspectele ce tin de masina propriu-zisa, trebuie sa mentionez ca sunt profund nemultumit de colaborarea cu dealer-ul Opel din zona (ATP Motors).
Chederele nu trebuie sa fie gaurite/ciupite in partea de sus, de la oglinda. Au gauri de scurgere in partea de jos, la prag.
Toate motoarele au un anumit tacanit in anumite conditii de functionare/meteo.
Nemultumirea legata de torpedo nu poate fi inteleasa, este strict problema ta.
Chederele ori au fost montate prost, ori au defecte de fabricatie.
"Mecanicii" care ti-au spus ca e normal sa balteasca apa in chedere sunt EXTREM DE ENORM DE MEGA PROSTI!
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Se poate vedea clar in cazul meu ca exista o gaura fix in zona din fata oglinzii pe unde intra apa.
Imi poate confirma cineva daca si la alte Astra exista acele gauri in cheder?
@Tai-Pan, multumesc pt informatii.
Si eu consider ca e o greseala de fabricatie/montaj, iar legat de mecanicii de la dealer.. no comment
Observ din imaginile de la tine ca si gaurile de jos sunt altfel, in primul rand au diametrul mai mare si sunt cate 2.
Opel (facepalm)
Imi poate confirma cineva daca si la alte Astra exista acele gauri in cheder?
@Tai-Pan, multumesc pt informatii.
Si eu consider ca e o greseala de fabricatie/montaj, iar legat de mecanicii de la dealer.. no comment
Observ din imaginile de la tine ca si gaurile de jos sunt altfel, in primul rand au diametrul mai mare si sunt cate 2.
Opel (facepalm)
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Si sunt si in partea cealalta a usii.....
Trebuie sa ai gauri de scurgere atat in partea din fata a usilor, cat si in partea din spate.
Nu trebuie sa ai gaura in cheder in partea de sus.... pe unde poate intra apa.
Nu trebuie confirmare
Daca chederele au defecte de fabricatie, mergi sa ti le schimbe pe garantie.
Le arati pozele de la mine si ii pui sa vada la alte masini din showroom cum trebuie sa fie.
Le spui ca faci reclamatie atat la Opel Romania, cat si la ANPC.
Trebuie sa ai gauri de scurgere atat in partea din fata a usilor, cat si in partea din spate.
Nu trebuie sa ai gaura in cheder in partea de sus.... pe unde poate intra apa.
Nu trebuie confirmare
Daca chederele au defecte de fabricatie, mergi sa ti le schimbe pe garantie.
Le arati pozele de la mine si ii pui sa vada la alte masini din showroom cum trebuie sa fie.
Le spui ca faci reclamatie atat la Opel Romania, cat si la ANPC.
- epidaurus
- **
- 267 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Astra 2018 B14NET
- Ilfov
epidaurus
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
Am verificat si eu chederele. La mine au gauri de jur imprejurul usi la o distanta egala. Nu cred ca sunt ciupituri ca sunt perfect rotunde . Iar la partea de jos am cate 2 gauri mai mari, 4 in total . Daca nu ai avea gauri in partea de sus nu vad rostul celor de jos mai mari. Poate doar pentru formarea condensului in interiorul chederului. Ca sa vezi gaurile de sus trebuie fortat deschiderea cauciucului. Sunt cumva pe interior.Nu sunt vizibile ca cele de jos.
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat