Ai uitat parola?


  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Injectoarele sunt reconditionate egr nou consum la relantii 06 07l/h
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am consum mic la relanti dar asta nu inseamna ca injectoarele sunt OK:D verofica dimineata la prima cheie cat ai saturatia si cat ii dupa pornire, la interval de 1, 2 min.
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa pornire creste 2 % injectoarele cam toate sunt -1~
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu pot fi toate cu minus. Media lor trebuie sa dea 0
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
mylanezu a scris:Iti sugerez sa schimbi urgent uleiul. Daca regenerarea se facea zilnic cu siguranta ai motorina in ulei!
Scuzăma Dar Cum ajunge motorina in uleiul la tine face la fel găsești nivelul uleiului maxim
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Asta este problema la DPF, pentru a intretine "arderea" se injecteaza mai multa motorina. Daca regenerarile sunt foarte dese plus daca se opreste motorul in timpul regenerarii, o parte din motorina ajunge in baia de ulei. Din cauza regenerarilor dese si calitatea uleiului se degradeaza, temp unei regenerari ajungand pana la 600-700°C.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Și ulei se subțiază și acel oring se întărește și cuzineți se supra încălzesc și se lipsesc de vibrochen .eu m-am insignia motor A20DT 145.000km la 80.000 DPF Off .merge ff bine acum 2 zile i-am făcut revizia totul perfecta .noxele la 3.000 r/m 0.52 sa încadrat în normă.dar motorul bine încălzit și motorină super +
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra A17DTR din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am o intrebare de 3 ori am patit ca dupa 250 km aproximativ adica Arad -Cluj cand opresc motoru miroase parca a cauciuc ars, este de la filtru de particule? oare am oprit exact in momentu cand il facea ?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
E posibil înainte de a opri motorul trebuia să te uiți să vezi cunsumul la relanty
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil! In timpul regenrarii temp ajunge pana la 600-700°C
  • AValentin669

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra A17DTR din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
foarte enervanta ii treaba asta cu dpf , luna asta pana azi am.facut 2500 km si am.simtit mirosu asta de 2 ori .. nu mi-a aparut pana acuma nimic in bord nici o eroare ..
  • sharku

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
sunt nou in bransa detinatorilor de masina cu dpf, respectiv un opel astra j 125 cp, am ratat 4 regenerari mici fiinca nu stiam care e cauza cresterii consumului la ralenti de la 0-4, 0.5 la 2. in sfirsit, ce a fost, a fost, a facut o regenerare mare, a scazut oil life de la 85 la 40, acum merge ok, dar am pus gand rau dpf-ului.daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi sunt binevenite, mesaj pe privat sa nu fie interpretat ca reclama,as prefera variante cu emulator si alta toba, dpf-il sa-l tin la dos pentru vremuri tulburi.am vazut pe ebay un emulator din belarus, are 4 fire dar nu stiu unde sa le leg, deci astept sfaturi.
multumesc.
  • doana_m

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut pe toti!
Dupa 9 ani am facut o diagnosticare filtru de particule pentru ca vreau sa fac 1500km si sa nu am surprize.
La diagnoza a iesit 92% si au zis ca este grav si trebuie curatat filtrul.
In nestiinta mea cand imi crestea consumul la drum mai lung oprem si porneam iar motorul.
Acum am aflat ca el vroia sa faca regenerare. Ce ma sfatuiti? Opel astra H 2010 1,7DTI
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca regenerarea nu o cerea des iti recomand sa mergi linistit ca se va regenera in mers dar sa nu mai opresti masina! Daca regenerarea (acel consum marit) se facea des atunci necesita inlocuit.
PS: La saturatia asta nu mai ai voie sa ratezi o regenerare pt ca va intra in eroare !
  • doana_m

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns!
Sa merg cu 60km/h la turatie de 2300rpm?
cat timp?
Sau alt sfat pentru regenerare?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,587
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
O regenerare normala dureaza in jur de 12-15 minute. Vezi la consumul instant ( cca 4.5l/h ) cand incepe si cand consumul revine la normal ( 0.4-0.5l/h ) regenerarea s-a incheiat. Turatia motorului sa fie in jur de 2800-3000 r/m.
  • tamisa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira A17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
La o zafira 1.7 Adtj consumul la relanti in regenerare este de 2.8 l,regenerarea mergând facuta doar pe autostrada in viteza a 5-a la 120 km/h.In alte conditii nu pot face regenerarea.Pe autostrada dureaza 12 minute regenerarea completa urmarita cu Opcomul,dar de ce la mine ecu nu comanada mai multa motorina la regenerare?Mentionez ca nu am nici o eroare,dpf-ul este nou,sensor presiune diferentiala nou-original,sonda 2 de temperatura este noua de asemenea am schimbat si actuatorul turbo si electrovalva de vacuum.La relanti când nu este in regenerare am valoarea de 0.5-0.6 l.Sa fie injectoarele de vina?
  • doana_m

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Mai am o intrebare: Cine are Opel Astra H si a avut probleme cu filtrul de particule, imi spun si mie daca la bord le-a aparut vreun martor care sa ii anunte?
Va multumesc anticipat
  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut dețin un astra h 2011 motor 17 ecoflex 81 KW cu filtru de particule.am montat un led pe carcasa oglinzi exterioare din stânga și lam legat pe dezaburire de cate ori mașina își face regenerare ledul se aprinde și atunci nu opresc motorul încerc sa merg cam cu 2500r.p.m. durează cam 10-12km.apropo mașina mea își face regenerare între 250 și 300 de km în funcție de cum merg. Mașina are 300 000 de km
  • Marinpop

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna . Am cumparat de curand un Opel Zafira B , 1,9 cdti . Citesc aici despre regenerare filtru de particule si as pune o intrebare , poate prosteasca in opinia celor priceputi . Care sunt semnele , cum stiu ca filtrul de particule se regenereaza in timpul mersului?Ce apare la bord ?Cum se comporta motorul incat sa stiu (Ok , acum se regenreaza filtrul de particule)?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata