Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi. Recent am fost plecat de acasa vreo 2 saptamani si nu am mai umblat cu masina si aceasta a stat vreo saptamana fara sa fie miscata din loc. Cand a vrut sa o porneasca tatal meu, a constatat ca motorul merge sacadat, urat de tot... Mentionez ca tatal meu a avut Aro cam toata viata, iar genul acesta de mers, nu-l deranjeaza sau ceva Smile)). Cand am ajuns acasa, am sesizat ca masina pe langa faptul ca merge urat de tot, face si foarte mare presiune in carter si scoate fum albastrui si consuma ulei. Am verificat injectoarele, sunt bune, am anulat EGR-ul, am pus testerul pe ea, nu dadea decat un cod de eroare de bujie de care stiam... Fumul iese numai din carter, pe joja de ulei, nimic. Are cineva idee daca ar trebuii sa ma apuc sa ii sap groapa, sau poate fii recuperata?


MODEL: Astra G
MOTOR: 1.7 DTI
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Fa-i un test de compresie...,este foarte elocvent in aceasta speta!
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles... Revin maine cu raspuns.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce nu am inteles eu din relatarea ta este ca in aceste 2 saptamani de cand nu ai mai umblat cu ea s-a intamplat tot ce ai scris tu?... gazele de carter pe unde le vezi?
daca culoarea este albastra e clar de la ulei consumat...
Skip ads

  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Da Miky, toate astea s-au intamplat cand eram plecat. Tatal meu a pornit intr-o dimineata masina cat eram eu plecat si a pornit greu si sacadat. Fumul vine din capacul de la culbutori daca ii desfac busonul de ulei, si este mult tare... O comparatie ar fii, daca dai foc la un litru de motorina, cam asa scoate intr-un minut de mers la relanti...
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Oke, deci astazi i-am facut testuletul de compresie. 0 compresie pe cilindrul 2. Sa fie o supapa sectionata? Sa fie chiuloasa topita? Sa fie un cilindru crapat? Only time will tell... Revin maine dupa ce ii dau chiuloasa jos.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nasol de tot... cumva ciudata totusi daca masina a mers perfect si apoi a fost doar odata pornita. ceva nu se leaga... sunt curios ce vei descoperii
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Nu pot sa zic ca a mers excelent... Avea un pic de vibratie cand era rece motorul. Adica dadea in nas cand acceleram.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In cazul meu cu Astra G 1.7cdti 2004 am rupt cureaua de distributie la aproximativ 1.300rpm si la testul de compresie inca aveam compresie 10bari pe pistonul 4 (cu tot cu supapele de evacuare de pe pistonul 4 ce le-am gasit la demontare indoite in urma loviturii de piston). Pe restul cilindrilor aveam 22bari compresie ... Stau acum si ma intreb : Cum sa ai compresie zero pe cilindrul respectiv ? Parerea mea e ca nu prea ai cum sa ai compresie zero pe un cilindru motor decat daca suprafata pe unde pierde compresia se apropie de aria cilindrului respectiv.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Joi 18 Apr, 2019 8:27 pm
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Uite ca eu am avut cum. Am dat astazi chiuloasa jos si banuiala mea s-a adeverit. Cilindrul era crapat... Sunt urme de lovituri, in cilindru si la baza chiuloasei ca si cum ar fii intrat ceva in camera de ardere, sau s-a dezintegrat cilindrul (tata ii zice ca de la "forja" pe care i-o aplic masinii, pentru ca merg mai mult decat sportiv cu ea, daca poti spune asta la 75 de cai Smile))) si o bucata desprinsa a batut in cilindru pana l-a crapat... N-am gasit "vinovatul". Probabil s-a transformat in cenusa... Maine ii desfac admisia sa vad daca mai sunt ceva urme de ceva ce ar fii putut sa intre p-acolo. Revin cu vesti.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai la piston crapat nu stiu zau cum o vei rezolva la un pret decent. Pistoanele motor sunt cantarite sa nu provoace dezechilibre/sarcini inegale pe vibrochen la turatii mari si nu cred ca vei gasi rapid unul la media greutatii celorlalte. Daca ai si cilindrul zgariat, e cam gata cu motorul asta. Si sa gasesti un motor bun dupa 20ani de la aparitia acestui motor sansele sunt mici... ,,mici de tot,, parca asa spunea Arsinel cu privire la preturile din reclama respectiva, acum doar preiau si eu mesajul cand spun ca sansele sa gaseti un motor OK, sa faci swap cu el si apoi efectiv sa uiti ca l-ai schimbat (aka motor bun adica masina pe care te poti baza oricand/oricum) sunt mici.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Joi 18 Apr, 2019 8:39 pm
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Cilindrul nu este zgariat si resursele mele sunt mari. Nu-mi pierd speranta, inca il pot salva...
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Este bine ca esti tanar si nu ti-ai pierdut speranta. Asa eram si eu mai demult si am facut multe lucruri la care nu se astepta nimeni sa le reusesc. Trebuie doar sa fii 100% determinat ca sa reusesti. Mult succes, iar daca la interior simti ca merita sa-l salvezi si vrei sa traiesti experinta, then go for it !
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos. Ma pot lauda cu faptul ca am taiat toate firele de la mufa de la calculatorul de injectie si am reusit sa o refac dupa. Consider ca ala a fost cel mai dificil lucru pe care l-am facut Smile))
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu vei stii niciodata de ce esti efectiv capabil decat dupa ce devii ,,suma experientelor acumulate,,.

Cu cat mai multe, cu atat mai mare e sansa de reusita in orice-ti propui. Asa stau lucrurile in lumea asta materiala pe care cu totii o traim.
  • GDtc

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Corect.
  • AlexBosneanu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Sunt proprietarul unui Opel Zafira B(2011) diesel.
Masina a fost inscrisa de mine anul trecut in luna mai.
Problema pe care o am acum este ca intre 2000-2500 si intre 2700-2900 ture trepideaza cumva cand accelerez si scoate fum albastru(in sarcina), daca trec de 3000 ture motorul merge rotund si nu prea scoate fum.
Azi am facut o diagnoza la Radacini auto; nu are nicio eroare, in schimb au recomandat verificare injectoare combustibil la banc.
Recent mi s-a aprins si martorul de filtru de particule, banuiesc ca e o problema care produce mult fum si infunda filtrul...

Recomandati un service unde se pot face astfel de investigatii?

Multumesc,
Alexandru
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
incearca la AutoA si EDS in Bucuresti. sunt colegi de pe forum care sigur te vor putea ajuta...
  • AlexBosneanu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Vreau sa mai adaug ca acum doua luni cand aveam aceeasi problema si am fost la diagnoza la Radacini, mi-au gasit racitorul de gaze(EGRul) blocat... Mi-au spus ca trebuie schimbat dupa care se continua investigarea.
Am schimbat EGRul(1400 ron plus manopera 800 ron). O luna jumate a mers perfect dupa care a inceput iar problema descrisa mai sus.
Ultima oara cand am mers la Radacini au incercat sa faca si o regenerare fortata a filtrului de particule dar nu ducea pana la capat ciclul(nu au putut sa faca regenerarea fortata).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR