Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • zadros

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o problema cu bateria/incarcarea la un Opel Astra GTC 1.4. Am schimbat bateria veche care avea vreo 5 ani cu una noua si la o luna dupa am gasit bateria descarcata complet dupa ce statuse cam o saptamana fara sa fie miscata. Am fost la garantia bateriei si mi-au incarcat-o pe redresor . O saptamana am avut bateria lor pe care au masurat-o dupa ce am folosit-o si era la 75%. Incarcarea am masurat-o in clipul youtube de mai jos cu toti consumatorii porniti.
Curenti paraziti nu am din ce am masurat eu si cei de la garantie.
E ok sa ajunga sub 13 cu toti consumatorii porniti? Cat ar trebui sa fie minimul?
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be


MODEL: Astra H GTC 1.4
MOTOR: z14xep
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Probabil aceasta-i parerea ta despre masurarea incarcarii,care e departe de a fi reala...! Daca doresti a afla valoarea reala a tensiunii de incarcare,trebuie sa faci masuratorile la iesire din alternator(sursa incarcarii).Cu cat punctul de masura este mai departe de iesirea alternatorului,cu atat poate fi mai eronata,viciata,valoarea masurata a tensiunii.Mie imi place sa spun ca metoda vizualizarii incarcarii,prin citirea valorii tensiunii ce ajunge in alimentarea display-ului,e metoda celor lenesi(persoanele de fata se exclud).Ca sa privesti un apus de soare si sa respiri aerul Bucegilor,nu-i suficient sa vezi un filmulet...!
  • zadros

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Merci pentru raspuns. Pe bornele bateriei cu multimetru vad aproximativ aceleasi tensiuni. Pe bornele alternatorului nu am masurat.

Ca sa masor la tensiunea la alternator trebuie sa ma bag pe sub masina corect?

Daca tensiunile indicate pe alternator ar fi aceleasi cu cele de pe display e o problema sau nu?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa te bagi sub masina e treaba ta, eu cred ca importanta este tensiunea care o ai la bornele bateriei, daca este mica atunci poti sa incepi verificarile. Eu stiu ca trebuie sa fie intre 13,8 si 14,2 V. La tine 13V este cam putin, trebuie verificat releu, diode, alternator, cablajul, etc..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Conditii de masurare,pe alternator: turatie 2500-3000rot/min,toti consumatorii porniti(ventilatie clima/AC,incalzire luneta,faruri,etc...,mai putin semnalizare/avarii deoarece au functionare pulsatorie...! Se face masuratoare in aceleasi conditii pe baterie si se compara cu valorile de pe alternator.De curiozitate se poate vizualiza in aceleasi conditii valorile pe display,pentru comparatie...! In aceste conditii putem vedea realitatea si putem face comparatii reale! Realitatea,inseamna munca,efort,pozitii incomode...si multe altele! In urma comparatiilor valorilor masurate in cele 3 puncte,vom putea spune daca e o problema si unde e problema.Masurarile in gol(fara consumatori) nu sunt relevante...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR