Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Misuk

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 ZTDH17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2016

  • Mesaj Privat
balacy a scris:Si eu am aceiasi problema cu acceleratia si sta blocatã la 1300 de rotatii si sunt hotãrât sã o duc la reprezentanta ca nu e de joaca pentru ca aici deja este o problemã si numai cei de la opel stiu


Sal, eu am reusit sa descarc din prostie bateria la masina un Diesel 1.7 , luata SH in urma cu 2 luni, am redresat-o ( nu stiu cat de bine, dar nu prea pare a avea parametrii optimi), plus ca are o alarma Viper montata de fostul proprietar care cica consuma din baterie daca nu folosesti masina vreo 2 sapt, posibil sa o descarce mult. Am pus bateria la loc, si am mai mers ceva cu ea ( asa de 2-3 ori pe sapt pana la serv)

Toate bune pana cand intr-o seara dau sa plec de la scarbici, bag cheia, pornesc motorul astept 1 min, dau sa plec si paf ... PEDALA DE ACC MOARTA COMPLET- soc total, opresc, iar o pornesc la fel, dau sa calc pedala si observ ca instantaneu mi s-a aprins martorul cheie cu masinuta. Apoi am realizat ca dupa 10-20-30 sec de relanti se autotureaza singura pana la 1200-1300 ture. Pana la urma dupa ce mi-am revenit am inteles ca poate fi dusa pana acasa cu 1-a si a 2-a, cu chiu cu vai pe avarie. Martorii de check engine, cheita de service si de baterie s-au stins dupa ce am pornit motorul.

A doua zi i-am mai dat o cheie si si-a revenit singura, avea acceleratie. Oricum a venit un amic cu un spray de contact a dat pe la mufe, scos bagat suflat si parea ok. Imediat am zburat la un service cu ea , am bagat un tester care a dat niste erori de alternator si de senzori la pedala.

DECI: Din cate am aflat motorul intra automat in modulul de avarie (un fel de safe mode cum zic eu ) si se autotureaza pana la 1300 ture ca sa poti pleca cu masina pana la un service.
Am alternatorul destul de uzat pt ca nu mai incarca in parametrii normali ( sub 13.8 - 13.6 ) iar bateria osciliaza intre 12.1 - 12.3 cateodata are si 12.4
Rezultatul logic e ca senzorii de la pedala nu mai primesc suficient voltaj ( in jur de 5V sau mai putin, nu stiu sigur) iar calculatorul nu mai tine cont de ei pt ca astia nu comunica = deci pedala moarta complet.

Morala e ca bateria pare a fi printre cele mai importante chestii care tine in viata masina in conditiile in care traim vremuri cu masini pline de sisteme si electronice computerizate ce depind instant direct de baterie. Verificati si tineti sub supraveghere periodica parametrii de voltaj si de conectica daca nu vreti distractii dastea si nu incercati sa schimbati/reparati direct pedala, CIM, ECU sau mai stiu ce dracie, luati-o usor pe fir de la cea mai simpla posibila cauza.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tot ce ai scris dupa "DECI",ai vrut sa fie concluzii si judecati de valoare(aflate de la altii si neverificate,macar...),dar ti-a iesit tocmai pe dos! Pe forum cind scrii mult si bine(la obiect si documentat),in ideea de a ajuta un coleg,nu-i nici o problema...,in rest e timp irosit... Ai prezentat problema,ai chemat un prieten,ai fost la service,ai tras concluzii si morala...,dar nu ai prezentat cauzele reale ale problemei si modul de rezolvare(asta in caz ca s-a rezolvat)...!
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu pedala de acceleratie,sau poate ca e un suport motor defect, problema se manifesta doar la cald, cand merg constant daca ridic 1 mm piciorul de pe acceleratie intra in frana de motor, daca calc 1 mm acceleratia nu mai face asa...deci nu pot merge constatant, fara sa smuceasca putin. Mentionez ca la rece nu se intampla asta, care ar fi problema?
  • APaf

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Am un opel corsa c 1.7 dti 55 kw din 2001.problema este urmatoarea.de 3 zile am eroarea P1120.am incercat cu alta pedala nimic am facut punte intre pini 1 si 2 de geaba cat timp este rece este ok.cand se incalzeste sta turata la 1300 rpm si atata.pedala este moarta.mufa K de la motor este refacuta.am verificat tensiunile de 5v vin constant cei 5v.maine am sa verific cablajul.am dat cu spray de contacte la toate mufele peste tot dar degeaba.o parere ar fi binevenita
Skip ads

  • AGergely670

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut,

Am aceeasi problema. Ce au constat la service?

Merci!
  • AGergely670

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut,

A fost ok? S-a rezolvat? Am si eu aceeasi problema..

Merci!
  • SGVmoraru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!
Vad ca nu s-a mai postat aici de ceva vreme dar cred ca am probleme cu acceleratia.
Mai exact ,in gol, daca incerc sa accelerez si sa mentin turatia la o anumita valoare,sa zicem 2500 rtm aceasta accelereaza continuu. Nu stiu cat ca la 3000 rtm am luat piciorul de pe acceleratie.
De asemenea in mers,in treapta 3 daca vreau sa merg cursiv merge in valuri,zici ca sunt cu barca. Nu face chiar mereu dar mare parte din timp.

Nu am nicio eroare legata de partea asta. Singura eroare este legata de REC .
Am schimbat pedala acceleratie cu una din dezmembrari si este la fel.
Am curatat UEC.
Schimbat EGR
Switch ambreiaj. Zicea cineva ca a avut probleme din astea cu ala.

A mai patit cineva asa ceva?
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e vreo problema din ce scrii tu, cred ca asa sunt toate.
Daca imi aduc aminte poti verifica pozitia pedalei de acceleratie cu OP-COM.
Dar de ce ai vrea sa controlezi turatia la care sa stea? Acceleratia e facuta sa o apesi in mers, nu cand stai pe loc.
Si a mea face la fel dar jur ca nu m-a deranjat vreodata si clar nu m-as fi apucat sa schimb piese aiurea.
Cu mersul in valuri nu stiu ce sa zic, face si a mea doar la accelerari foarte line. Daca mai calc putin pedala accelereaza liniar.
  • SGVmoraru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu faptul ca nu pot tine acceleratia la o anumita valoare in gol ma deranjeaza, ci faptul ca in mers ,atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie zici ca franeaza singura. Practic o frana de motor mai agresiva.
Este deranjant, calc ambreiaj,apoi iau piciorul de pe acceleratie,ca altfel face socuri zici ca sunt incepator.
Ma gandeam si la senzorul de turatie vibrochen, dar l-am masurat cu ohmetru si corespunde aproape cu specificatiile AutoData.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR