big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Eu incerc sa ma limitez la subiectul discutiei,fara a aduce atingere persoanelor(citeste regulamentul)...! Referitor la subiectul discutieii,pot preciza ca in programele de piese de schimb,in cazul electromotoarelor,exista bucsele(lagarele) celor 2 axe(rotor electromotor si suport bendix). Cum orice ax are 2 bucse,in total vor fi 4 bucse.Precizez ca bucsele din bendix sau din pinioanele reductorului,nu se comercializeaza,nefiind in programele de piese...,aceste componente se inlocuiesc integral...! @cristimiculeasa,din partea unui "bagator de seama"...,multe salutari!
- cristimiculeasa
- *
- 8 mesaje
- din 20 Apr 2016
- Vectra 2008 Z19DT
- Dolj
cristimiculeasa
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Asa cum am precizat mai sus,bucsile din bendix si pinioane reductor nu se gasesc de cumparat,in ideea de a fi inlocuite.Cum poate aduce un magazin de piese auto,o bucsa ce nu se gaseste in programul de piese...?! O face magazinul respectiv...? Ca fapt divers,am gasit reductor ce avea peste pinioane o placuta metalica nituita,accesul la pinioane nefiind posibila decat cu o interventie specifica unor meseriasi romani,aceea de distrugere a niturilor.In acea speta,reductorul se inlocuia,la nevoie,in totalitate cu tot cu axul pe care culiseaza bendixul.Referitor la bendix,sa scrie cine a inlocuit bucse de bendix...,eu unul nici macar nu am auzit de asa ceva! Colegul,@cristimiculeasa,nu vrea sau nu poate intelege ca electromotorul cu reductor are 4 bucse(care se pot inlocui la nevoie,au coduri) deoarece are 2 axe...,un ax al rotorului electromotorului(2 bucse) si axul pe care culiseaza bendixul(2 bucse).Este foarte adevarat ca putini stiu(exceptie fac cei ce lucreaza logic) de existenta celei de a 2 bucsa a axului pe care culiseaza bendixul(cea care nu se vede) si sunt si mai putini cei care o inlocuiesc in cunostinta de cauza...! In conditiile in care argumentele sunt vazute drept "polologhie",nu cred ca are rost sa mai continui! Ii las pe unii sa numere bucsele,cum numarau personajele lui Caragiale,steagurile...,"doua la primarie,doua la prefectura"...!
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- cristimiculeasa
- *
- 8 mesaje
- din 20 Apr 2016
- Vectra 2008 Z19DT
- Dolj
cristimiculeasa
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
reconditionare eu am facut o la o pers din craiova care face doar asa ceva, reconditionari de electromotoare si alternatoare si este foarte cunoscuta si priceputa. eu am venit cu un raspuns scurt si concret cu ce piese s-au schimbat la electromotorul masinii mele, am considerat ca ajut si pe altineva prin treaba asta dar se pare ca nu. In programul de piese erau date ca si chit de reparatie doar doua bucse si platoul de carbuni, dar pers respectiva mi-a zis ce trebuie sa cumpar sa-l reconditioneze total. nu aveam nici un motiv sa induc pe cineva in eroare si deja paginile acestea pline de mesaje fara nici un rost le consider inutile. pierdere de timp
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sunt programe incomplete care nu pot da nici o componenta dintr-un electromotor,dau doar electromotorul complet.Daca in acel chit erau doar 2 bucse(pentru rotor electromotor,probabil),pe ce lagare(bucse) se rotea celalalt ax(pe care culiseaza bendixul),care are nevoie de puncte de sprijin(bucse) si centrare.E firesc sa ti se para lucruri inutile si pierdere de timp,cand nu treci mesajele(informatiile) prin filtru tehnic,logic si firesc. @ahhapyuser,daca scrii un cod de bucsa bendix,te cred,deoarece pot sa-l verific si sa-mi schimb optica despre aceasta.Argumentul e suprem,restul e...vorbarie!
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Apreciez raspunsul primit si avand deja experinta pe forumul asta de atatia ani... am vazut ca cu colegi de calibrul Dvs. (si spun aici doar care e opinia mea, deci cu colegi de forum cu un background ,,solid, pe meserie,, ca Dvs.) am constatat ca intotdeauna apare nevoia de ,,precizie in raspunsuri,,, ceea ce pe mine nu ma deranjeaza deloc, dimpotriva cred ca e bine ca e asa.
In continuare, la modul sincer va spun ca nu pot da aceste detalii cerute de Dvs, mentionez doar faptul ca Renault-ul 9 1.6GTD care era din 1986... ei bine in cazul meu reparatia demarorului s-a facut in 2012 (deci demarorul avea deja multi ani acumulati in folosinta, era unul ,,Paris-Rhone,, daca-mi amintesc eu corect) si daca electricianul mi-a zis asa, cum ca mi-a schimbat bucsa la bendix, l-am crezut caci deja s-au acumulat muuulti ani in care nu am schimbat nimic in privinta demarorului, altceva decat carbunii de pe rotor.
As vrea sa mai tina demaroarele/alternatoarele cat tineau ele la masinile de-atunci, dar nu mai e nicio sansa sa fie asa.
In continuare, la modul sincer va spun ca nu pot da aceste detalii cerute de Dvs, mentionez doar faptul ca Renault-ul 9 1.6GTD care era din 1986... ei bine in cazul meu reparatia demarorului s-a facut in 2012 (deci demarorul avea deja multi ani acumulati in folosinta, era unul ,,Paris-Rhone,, daca-mi amintesc eu corect) si daca electricianul mi-a zis asa, cum ca mi-a schimbat bucsa la bendix, l-am crezut caci deja s-au acumulat muuulti ani in care nu am schimbat nimic in privinta demarorului, altceva decat carbunii de pe rotor.
As vrea sa mai tina demaroarele/alternatoarele cat tineau ele la masinile de-atunci, dar nu mai e nicio sansa sa fie asa.
- Tufan Adrian
- **
- 55 mesaje
- din 23 Oct 2016
- Astra 2007
- Ialomita
Tufan Adrian
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2016
- Mesaj Privat
- CMunteanu586
- *
- 4 mesaje
- din 01 Mar 2019
CMunteanu586
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2019
- Mesaj Privat
- TStefan557
- *
- 2 mesaje
- din 04 Apr 2019
TStefan557
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2019
- Mesaj Privat
Salut. Am un opel astra din 2001 1.7 dti. La rece motorul porneste, iar dupã 2-3 secunde se oprește. Asta si dacã e la relanti sau acceleratã. Dupã ce se opreste se aude un releu care ticãe . Asta se repeta de cateva ori si abia apoi pornește. Dupa ce sa încãlzit motorul, reporneste " la sfert ".Ce ar putea avea? Multumesc.
- Cristian Rosu
- *
- 8 mesaje
- din 29 Apr 2019
- Vectra 2001 Y20DTH
- Giurgiu
Cristian Rosu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2019
- Mesaj Privat
Salut, am și eu o problemã cu o Vectra b din 2001, y20dth, uneori dupã câteva ore de stat (5,6 ore) când dau la automat nu pornește, învârte dar nu pornește, am fost cu ea recent la mecanic pentru alta problemã și printre altele am verificat și bujiile, 2 erau moarte, le-am schimbat pe toate cu unele de la Bosch dar vãd cã problemã persista, care ar fi problema? Ce ar trebui sa verific? Și am mai observat cã din când în când nici martorul ce indicã bujiile in bord nu se aprinde când pun contactul...
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Cristian Rosu
- *
- 8 mesaje
- din 29 Apr 2019
- Vectra 2001 Y20DTH
- Giurgiu
Cristian Rosu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2019
- Mesaj Privat
- VGheorghe278
- *
- 1 mesaje
- din 19 Mai 2019
VGheorghe278
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2019
- Mesaj Privat
- georgian3000
- *
- 4 mesaje
- din 28 Aug 2017
- Vectra 2005 Z19DT
- Dambovita
georgian3000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2017
- Mesaj Privat
Salut !
Am un Opel Vectra C din 2005 de la un timp imi porneste greu dimineata (trebuie sa dau la automat de cateva ori )...recent am descoperit ca daca dau o data la automat dupa care pun contactul de cateva ori a cate 5-10 secunde si dau iar la automat , porneste repede.....are cineva idee ?
motorul este diesel de 88 Kw (120 cai)
mentionez ca am schimbat bujiile ,comanda pentru bujii (releu comanda bujii incandescente) si tot asa face
Am un Opel Vectra C din 2005 de la un timp imi porneste greu dimineata (trebuie sa dau la automat de cateva ori )...recent am descoperit ca daca dau o data la automat dupa care pun contactul de cateva ori a cate 5-10 secunde si dau iar la automat , porneste repede.....are cineva idee ?
motorul este diesel de 88 Kw (120 cai)
mentionez ca am schimbat bujiile ,comanda pentru bujii (releu comanda bujii incandescente) si tot asa face
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- georgian3000
- *
- 4 mesaje
- din 28 Aug 2017
- Vectra 2005 Z19DT
- Dambovita
georgian3000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2017
- Mesaj Privat
- Cristian Rosu
- *
- 8 mesaje
- din 29 Apr 2019
- Vectra 2001 Y20DTH
- Giurgiu
Cristian Rosu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2019
- Mesaj Privat
Salut, am o Vectra b din 2001, y20dth, dupã câteva ore de stat și mai ales când e mai rece afarã pornește f greu, trebuie sa dau de câteva la ori la pompița de amorsare manuala și abia apoi pornește cu chiu cu vai, am schimbat bujiile, am schimbat și furtunasele de retur, am pus și o supapã de sens pe turul de la motorinã și degeaba, dupã câteva zile problema a reapãrut, nu știu ce sã îi mai fac....ce ar mai fi de verificat? Pompa de motorina nu cred cã e dusa pentru cã motorul trage foarte bine nu am probleme in mers și nu am avut niciodatã....
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
georgian3000 a scris:Salut !
Am un Opel Vectra C din 2005 de la un timp imi porneste greu dimineata (trebuie sa dau la automat de cateva ori )...recent am descoperit ca daca dau o data la automat dupa care pun contactul de cateva ori a cate 5-10 secunde si dau iar la automat , porneste repede.....are cineva idee ?
motorul este diesel de 88 Kw (120 cai)
mentionez ca am schimbat bujiile ,comanda pentru bujii (releu comanda bujii incandescente) si tot asa face
Am un Opel Vectra C din 2005 de la un timp imi porneste greu dimineata (trebuie sa dau la automat de cateva ori )...recent am descoperit ca daca dau o data la automat dupa care pun contactul de cateva ori a cate 5-10 secunde si dau iar la automat , porneste repede.....are cineva idee ?
motorul este diesel de 88 Kw (120 cai)
mentionez ca am schimbat bujiile ,comanda pentru bujii (releu comanda bujii incandescente) si tot asa face
Buna, daca nu e o problema cu amorsarea pe circuitul de motorina, o varianta ar fi CIM-ul... Rog participantii la discutie sa argumenteze, daca ma insel...
Ca idee, verifica si firele de la valva de stop a pompei. Aia de jos. Se mai coace izolatia si dau in scurt...
Nu uita sa revii cu detalii despre ce ai gasit.
Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Joi 20 Jun, 2019 6:59 pm