Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • DanValea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am un Opel Vectra C diesel, cod motor Z19DTH, cutie automata in 6 trepte Aisin AF-40. Problema este ca mi-a ramas blocata cutia blocata in viteza a doua iar martorul galben cu avarie motor sta aprins. Am incercat sa schimb viteza pe +- dar nu vrea sa se schimbe, ramane tot in viteza a doua, singura viteza care ma lasa sa o schimb in afara de a doua este marsalierul... Stie cineva ce ar putea fi? Sau ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Va multumesc,
Skip ads

  • DanValea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Se pare ca reusesc sa o scot din viteza 2 si sa intre in alta daca dau pe N in mers si apoi iar in D dar ramane blocata in acea viteza iar apoi daca opresc de tot si pornesc din nou ramane in viteza 2 din nou.... as fi tare recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva macar sa stiu e problema mecanica sau electronica.... Mentionez de asemenea ca am schimbat uleiul deja de doua ori prin metoda de a scoate trei litri si apoi de a pune in loc ulei proaspat.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Fa-i o diagnoza su vezi ce eroare iti apare.
  • DanValea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Pe tester apar la cutia de viteza doua erori: U2103-00 Nu este comunicare cu CAN-bus (viteza mare) si P0753-05 Electrovalva treapta 2 - circuit intrerupt/intrare ridicata
Erorile le sterg cu testerul si apar iar Sad

Mai mentionez deasemenea ca am incercat sa schimb vitezele doar pe manual si in modul asta se stinge martorul de avarie motor si pot merge cu masina in orice viteza. Totusi chiar si asa in viteza a doua smuceste si cateodata se mai aprinde martorul si iar ramane blocata viteza 2. Daca merg pe D se aprinde imediat martorul galben si cutia ramane in viteza 2. Sa fie oare problema doar electrovalva pentru viteza a doua?

Din fericire ma aflu aproape de cele doua firme specializate pe cutii automate pe care le vad laudate pe acest forum: Mercom Arad si Samer Timisoara. Din nefericire este o perioada super aglomerata si Mercom Arad care este mai aproape nu-mi poate face nici macar o diagnoza pana anul viitor, Samer totusi poate peste vreo saptamana macar sa faca diagnoza.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cutia este in "Limp mode", moment in care calculatorul cutiei (TCM) va selecta numai tr 2 pentru mers inainte. P-R-N raman in continuare active. Trebuie vazut ce a dus la acest lucru. Posibil o eroare de comunicare
DTC U2103 00: Fewer Controllers On Than Programmed
Modules connected to the GMLAN serial data circuits monitor for serial data communications during normal vehicle operation. Operating information and commands are exchanged among the modules. The modules have programmed information about what messages are needed to be exchanged on the serial data circuits, for each virtual network. The messages are also supervised and some periodic messages are used by the receiver module as an availability indication of the transmitter module.
DTC U2103 will set when fewer modules are detected on the buss before the modules can learn the other module IDs. If the communication buss is opened, or if the module power supply is lost when the vehicle is in the OFF power mode, and then placed in the RUN power mode, U2103 will set in specific modules.

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
DanValea a scris:...P0753-05 Electrovalva treapta 2 - circuit intrerupt/intrare ridicata
...
Mai mentionez deasemenea ca am incercat sa schimb vitezele doar pe manual si in modul asta se stinge martorul de avarie motor si pot merge cu masina in orice viteza. Totusi chiar si asa in viteza a doua smuceste si cateodata se mai aprinde martorul si iar ramane blocata viteza 2. Daca merg pe D se aprinde imediat martorul galben si cutia ramane in viteza 2. Sa fie oare problema doar electrovalva pentru viteza a doua?

eu zic ca, cel putin pentru inceput ar trebui vazut ce e cu valva respectiva. poate o fi un cablu pana la ea intrerupt, un contact imperfect, etc...
daca totul e ok, as incerca sa schimb valva si sa vad rezultatele...
  • DanValea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Ok! Mersi de informare. Sper sa ma poata primi cei de la Samer pe saptamana viitoare. La electrovalve se poate ajunge fara sa dea cutia jos?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da
Skip ads

  • DanValea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Atunci e bine... In zona Aradului mai spuneti-mi mecanici care se ocupa de cutii automate. Se pare ca pana la urma Samer Timisoara nu mai repara cutii automate de Opel Vectra C iar Mercom Arad nu pot face nici macar o testare pana anul viitor.... eu as vrea macar o testare de specialitate anul acesta.... Multumesc!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sincer daca ma intrebi nici in gl nu stiu...
Chestia e in felul urmator, inceaeca sa afli care e valva respectiva si sa vezi firele...mufele... Etc...
Apoi daca totul d ok, incearca sa vezi sa ju fie blocata valva mecanic (mizerie, uzura, etc) si apoi ... Inceaeca sa o schimbi...
  • DanValea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Ok! Ms de informatie. Astazi am tot incercat pe +- la cutie fara sa merg pe D si nu mi-a intrat in limp mode viteza 2. Intradevar la intrare in viteza 2 smuceste, la restul vitezelor totul normal...... adevarul e ca nici nu am facut prea multi km....vreo 50.....
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am cateva intrebari si sper sa primesc raspuns de la voi.
Am cumparat un Opel Vectra C cu motorul de 1.9 dth cu cutie automata AF 40.

De la inceput am remarcat zgomote ciudate ca un zornait de table pe undeva in zona motorul sau a cutie si cu socuri la miscarea manetei ,Cutia schimba destul de ciudat si cu o anumita intarziere .Asa ca m-am hotarat sa o schimb cu o alta cutie tot dupa un Opel Vectra C. Inainte sa o schimb am mers cu acea masina cateva zile.Cutia schimba perfect .. nici nu se simtea cum schimba asa ca m-am hotarit sa fac schimbul cu acea cutie.

Treaba ciudata este ca dupa ce am schimbat cutia automata cu tot cu calculatorul ei ..Cutia pe masina mea functioneaza exact la fel ca cea dinainte.Exact cu aceleasi simptome.Nu pot sa inteleg de ce.

Cand schimbam cutia unul dintre mecanici m-a intrebat daca motorul a fost schimbat.Dupa ce m-am uitat in certificatul de conformitate am constatat ca intradevar motorul a fost schimbat si din cate se pare este luat de la un Opel Astra H cu aceasi motorizare..Crezi ca poate sa fie o problema de soft sau nesicronizare cu ECU si cu calculatorul masinii? Sau trebuie cumva facute cateva updateuri sau modificari in ECU.
Mentionez ca nu stiu daca Opelul Astra de la care este motorul .. avea sau nu cutie automata
Skip ads

  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca si cutia mea de viteze este in perfecta stare.Am montat cutia mea pe masina "donatoare" si am costatat ca merge impecabil .Deci se pare ca problema nu este de la cutia automata.M-am saturat de mecanicii care habar nu au dar iti spun cu convingere.."Este cutia defecta 100% .. grup de valve sau convertizor" ..
Deci problema la mine a ramas aceasi .Desi am schimbat cutia de viteze se pare ca problema nu este de la ea.
Ce am sesizat ..La masina mea cand o bag in D drive in sarcina sau R .. motorul devine mult mai zgomotos fatza de masina "donatoare" .
S-a mai lovit cineva de problema asta?
.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca ai in Bucuresti service pe cutii de viteze automate si poti apela la ei ca altfel nu stiu daca ii dai curand de cap...
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Pãi tot de la un service de cutii automate am primit "diagnosticul" greșit..O sa încerc pe la alții.
  • zarra68

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma exista vreun service/mecanic capabil pentru cutii automate?Stie cineva?
  • doruro

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare
Știe careva la ce temperaturã lucreazã uleiul in cutie automatã? Minim Maxim.
  • searchman

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
salutare,

are cineva idee (sau a patit la fel) cum as putea rezolva urmatoarea situatie:

Signumul din 2009 1.9 CDTI cu cutie de viteze automata mai mult sta decat este folosit. dupa vreo 3 saptamani de pauza am vrut sa il misc si am constatat ca mi s-au aprins martorii din bord pt ABS si ESP iar maneta schimbatorului s-a blocat in pozitia P. Masina porneste insa nu o pot misca din loc pt ca nu pot muta maneta in D.

multumesc anticipat.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Schimbã bateria sau încarc-o.
  • searchman

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
am incarcat bateria dar nu asta este cauza. a venit un electrician cu tester si a identificat 2 erori : P0826 si B3601. nu a reusit sa identifice cauza in parcare unde a facut diagnoza urmand sa ii duc masina la service.

nu stiu la ce sa ma astept ca si cost sau care ar putea fi cauza aparitiei acestor erori cand masina sta in parcare de luni de zile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR