Ai uitat parola?


  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra Z16xep din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am constatat ca ventilatorul de racire a radiatorului functioneaza dintr-o data foarte tare si zgomotos. Am zis OK, s-a ars rezistenta termica. Pun op-com ,testez treptele de viteza a ventilatorului si merge doar vateza a doua (cea mai mare).
Demontez ventilatorul de pe masina ( am doar un ventilator), si piesa defecta -rezistenta intrerupta.
Rezistenta mea este cu 3 pini,adica cu 2 trepte de viteza,in carcasa de tabla perforata.
Am comandat de la EDS rezistenta termica tot cu 3 pini dar cu ceramica ( de corsa d/ meriva). Domnul de acolo a spus ca trebuie modificata pentru a fi montata pe astra h (lucru specificat si pe site-ul dumnealor).
Intrebarea este: in ce constata modificarea ce trebuie facuta pt a se potrivi si pe astra h? Ma refer la partea electrica, pentru ca “fizic” ea intra in locas fara nicio modificare; mufa este identica.... deci, ce anume trebuie modificat?
Astept raspunsurile dumneavoastra.
Multumesc anticipat!
Atasez poze cu modelul meu (cel defect) si cel comandat


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z16xep
  • danytm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Pai din cate vad eu, la cel nou sunt 2 rezistente de 55K si 11K incorporate in ceramica sau una singura impartita, poate trebuie folosita doar una din ele.
  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra Z16xep din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Interesant.... dar avand 3 pini si una si alta , cum cea de ceramica ar putea avea 2 rezistente?
  • danytm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Pai eu fac presupuneri fata de poza atasata de tine, asa scrie pe cel nou. Daca ai cu ce sa masori rezistentele intre pini, o poti rezolva singur. Poate te ajuta un coleg care a experimentat asa ceva, eu inca nu m-am lovit de problema ventilatorului de racire.
  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra Z16xep din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Da, asa este. Maine ajunge piesa si ma apuc de treaba, numai ca vroiam sa merg la sigur si sa nu fac experimente paguboase ( arzand-o)...
Poate este un coleg aici pe forum si a facut aceasta operatiune si ma indruma si pe mine...
Multumesc
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 257
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Y17DT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
danytm a scris:Pai din cate vad eu, la cel nou sunt 2 rezistente de 55K si 11K incorporate in ceramica sau una singura impartita, poate trebuie folosita doar una din ele.


cea rosie nu e rezistenta , e o dioda.
cea verde este compusa din 2 rezistente.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Cea rosie este siguranta termica.
In chestia aia verde sunt doua rezistente (sau una cu un cablu conectat dupa cateva spire).
Am cautat in Iasi pe cineva sa adapteze asa ceva pe un Astra H dar nu am gasit ... pana acum numai la EDS Bucuresti se face asa ceva (din cate stiu), dar nu am drum pe acolo din pacate.
Daca rezolvi ceva te rog sa ma anunti, sunt si eu interesat de subiect.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata