Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
De vreo doua-trei saptamani mi-a aparut urmatoarea problema (baniesc ca e o problema...): la pornirea motorului la rece se simte un usor tremurat la relanti insotit si de un zgomot crescut pe acceleratie, mai ales la plecarea de pe loc si in jurul a 1500-1800 rpm. Dupa ce motorul se incalzeste tremuratul se mai linisteste, devine aproape imperceptibil si zgomotul se mai atenueaza dar nu dispare nici unul cu totul.
Chestia mai ciudata e ca nu se intampla chiar intotdeauna: de exemplu sambata, din opt porniri (am avut mult de umblat) de sapte ori a pornit "curat" si doar o data s-a simtit tremuratul. Insa in zilele dinainte se simtea mai des iar in ultimele trei zile a tremurat de fiecare data. Zgomotul crescut la care ma refer e acel zgomot tipic de diesel, acel rontait, care s-a accentuat semnificativ, cu un accent metalic, mai ales pana sa se incalzeasca motorul. A devenit aproape la fel de puternic, daca nu chiar mai rau, ca la un motor rece pe timp de iarna. Rontaie de zici ca e diesel de acum 30 de ani... Peste 2000 rpm insa nu se aude si nici la acceleratie din mers, decat daca turatia e scazuta.

Mentionez urmatoarele:

- cu o luna in urma (aprox) am facut revizia si distributia. Inainte de astea totul era OK, problema a aparut treptat ulterior. Uleiul bagat e mult-vestitul Valvoline, deci nu ulei GM. In prima saptamana dupa revizie chiar mi s-a parut ca simteam o usoara imbunatatire fata de uleiul GM, atat la zgomot cat si la felul cu "toarce" motorul, pe urma l-a apucat tremuratul...
- in afara de tremuratul la relanti + rontaitul aferent nu detectez nici o alta manifestare. Nu e aprins nici un martor pe bord, nu am nici un mesaj de avertizare pe BC, turatia la relanti e constanta, nu "joaca", motorul trage exact la fel ca inainte, de pornit porneste frumos, fara scuturat, de oprit la fel, deci totul PARE in regula... dar cred ca doar pare...

Eu nu imi dau seama ce poate fi. M-am gandit ca o fi de la motorina (?!), de obicei bag MOL, nu cred sa fie de acolo. O fi de la ulei?! Sa fi cumparat ulei contrafacut?! L-am luat de la Promotor, nu cred ca fac asa magarii... naiba stie... Sau au facut astia la service ceva prostie pe la distributie?! Interventia a fost la Grup West Arad, dealer Opel. As aprecia orice sfat ca eu nu inteleg ce dracu l-a apucat...
Skip ads

  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu are nimeni nici o idee?Sad

Marți și miercuri am circulat puțin, pornit de douã pe pe zi, a tremurat de fiecare datã.
Azi dimineața la primele douã porniri, în interval de 1 minut, a pornit "curat" de fiecare datã pentru cã dupã aproximativ 6-8 secunde sã înceapã sã tremure. S-a simțit clar trecerea de la lin la tremurat, fiind și motorul rece. La urmãtoarele 3 porniri, cu motorul cald, a tremurat din prima.

E posibil sã fie ceva consumator, de genul compresorului de clima, care cupleazã o data cu/dupã pornirea motorului si sã producã acest simptom?
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ar fi compresorul de clima, ca s-ar vedea daca e cuplat(se aprinde LEDul de pe butonul de clima) si s-ar simti oricum ca iti baga aer rece in masina.
Posibil totusi sa fie de la distributie, sa nu ti-o fi pus "la punct" cand ti-au schimbat-o...
  • C.Romeo

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Eu am avut problema cu fulia "pinionul" pompei de injectie.
Am schimbat fulia si a fost ok, piulita era slaba,fulia avea dintii pe partea interioara tociti iar carcasa era tocita unde a lovit fulia.
Nu strica sa dai aparatoarea de la distributie jos si sa verifici piulita si fulia.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu fie vre-un injector! Confused
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ciobysp a scris:Nu cred ca ar fi compresorul de clima, ca s-ar vedea daca e cuplat(se aprinde LEDul de pe butonul de clima) si s-ar simti oricum ca iti baga aer rece in masina.
Posibil totusi sa fie de la distributie, sa nu ti-o fi pus "la punct" cand ti-au schimbat-o...


Am zis cu compresorul numai asa ca exemplu. Am incercat sa il dezactivez, sa vad daca ajuta, evident nimic...

Eu am avut problema cu fulia "pinionul" pompei de injectie.
Am schimbat fulia si a fost ok, piulita era slaba,fulia avea dintii pe partea interioara tociti iar carcasa era tocita unde a lovit fulia.
Nu strica sa dai aparatoarea de la distributie jos si sa verifici piulita si fulia.


Ar putea asta sa dea asa un tremurici?


Sa nu fie vre-un injector! Confused


Mi-a trecut si mie prin minte asta insa daca ar fi asa nu s-ar simti si in mers? Sa nu traga motorul calumea sau cu sughituri? Se pot verifica injectoarele cu un tester, daca sunt in parametrii?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Se pot verifica si cu tester dar mai bine pe stand! În mers, dupa încãlzire, mașinã poate sã meargã bine iar injectorul sã nu facã probleme. Caz pãțit cu VW T5 la muncã...
  • silviuslw

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2008 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Si eu sunt de parere ca este injector dar poti merge la o diagnoza sa se uite la valorile injectoarelor si atunci primesti un raspuns mai sigur la problema ta
Skip ads

  • didirus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salutare,

ai descoperti cauza?
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Povestea e lunga, am fost pe la service-uri, mecanici, una-alta... in principiu... e de la combustibil. A trecut mult de atunci, de cand am postat, problema a disparut uneori, pe urma a reaparut... Am incercat cu solutie de curatat injectoare, a avut efect clar de imbunatatire, la un moment dat isi si revenise complet dar dupa cateva luni a inceput din nou. Pe urma vara trecuta cand am fost prin Germania/Italia in concediu am simtit perfect efectul combustibilului de calitate. Dupa doua plinuri facute in Germania motorul isi revenise complet, mergea impecabil, ca atunci cand am cumparat masina. Am ajuns in Italia, am mai facut trei plinuri (am circulat foarte mult)... pana sa ajung inapoi in Romania motorul facea ca un tractor... ce sa zic, motorina mizerabila in Italia...

Recent am demontat injectoarele si le-am trimis la verificat, au revenit ca fiind in parametrii, insa o imbunatatire se simte si dupa simpla verificare a lor, in sensul ca a disparut complet tremuratul la relanti, am ramas numai cu zgomotul un pic mai aspru si mai crescut in volum. Banuiesc ca atunci cand le-au verificat au bagat ceva solutie prin fiecare injector sa vada cum functioneaza si probabil o fi curatat niscaiva depuneri sau ceva de se simte acum diferenta... desi ele cica erau oricum in parametrii... De atunci am facut un plin la MOL, motorina obisnuita, nu aia cica speciala, a mers destul de OK ca zgomot chiar daca nu impecabil. Al doilea plin l-am facut de la OMV, tot varianta obisnuita, e mai naspa acum zgomotul, se aude rontaiala aia de diesel mai tare, si la cald, si la rece... plus fluctuatii de turatie la relanti. Simt, sau mai bine zis aud, diferenta dintre o motorina si alta. Urmatorul plin va fi...nici eu nu stiu de unde, iau la rand toate benzinariile sa vad rezultatele....
  • didirus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Gasim un mecanic bun pentru Antara in Bucuresti sau prin imprejurimi?
Am fost la Opel DiBas mi-au facut o costatare pentru ca aveam o bataie la relanti si m-au facut sa schimb fulia. Am platit 2000 lei la Union Motors pentru asta (fulia) iar dupa ce am iesit din service zgomotul persista.
M-am rugat de ei in genunchi sa-mi gaseasca defectiunea - au gasit pana la urma- fulia de la alternator.
Am plecat si am schimbat rulmentii si fulia alternatorului la in service ce face doar asta.
Dupa vreo luna a inceput sa tremure la relanti. Nu pierde forta, nu face zgomot...
Vreau sa gasesc pe cineva, sa-i las masina sa se plimbe si sa gaseasca defectiunea.
Antara 2.2 163CP 4x4 - 115000 km
Consum mediu 8,7
  • TFlorin434

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu un Insignia din 2013 160 ps 136 k km cam cu aceleasi simptome : tremurat (simt trepidatii si în masinã) la relanti când motorul e rece. Motorul trage la fel dar la rece e foarte zgomotos. Nu am nici un martor aprins,consumul este acelasi.. Luni o sa merg cu ea la doctor sa vedem ce zice.
Skip ads

  • TFlorin434

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Menționez ca încã nu are schimbata distribuția urmeazã sa o fac luni.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
didirus a scris:Gasim un mecanic bun pentru Antara in Bucuresti sau prin imprejurimi?
Am fost la Opel DiBas mi-au facut o costatare pentru ca aveam o bataie la relanti si m-au facut sa schimb fulia. Am platit 2000 lei la Union Motors pentru asta (fulia) iar dupa ce am iesit din service zgomotul persista.
M-am rugat de ei in genunchi sa-mi gaseasca defectiunea - au gasit pana la urma- fulia de la alternator.
Am plecat si am schimbat rulmentii si fulia alternatorului la in service ce face doar asta.
Dupa vreo luna a inceput sa tremure la relanti. Nu pierde forta, nu face zgomot...
Vreau sa gasesc pe cineva, sa-i las masina sa se plimbe si sa gaseasca defectiunea.
Antara 2.2 163CP 4x4 - 115000 km
Consum mediu 8,7

Poti incerca la DNC service, sunt baieti foarte profesionisti. Eu numai acolo imi fac servisarile .
  • crenguta

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema cu trepidatiile la relanti. S-a rezolvat dupa ce am schimbat regulatorul de presiune. Am gasit pe ali express si de juma de an de cand il am merge perfect.
Rontaiala aia de diesel o am si eu, doar ca la mine se simte ca pierde putere motorul cand se aude.. parca da sa moara. Am observat ca face figura doar cand e rece motorul si afara sunt peste 18-19C.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Expun si eu problema mea aici ca sa nu mai deschid alt topic.
De ceva timp, o data cu incalzirea vremi, uneori, nu mereu, si doar la prima pornire la rece are o usoara trepidatie care dispare dupa 2-3 min de mers. Mentionez ca aceasta trepidatie nu produce oscilatii ale turometrului.
Asociez problema asta o data cu incalzirea vremi, pentru ca atunci cand este racoare/frig afara(temperatura exterioara sub 8-10 grade) si motorul dupa pornire sta mai turat nu mai face, face doar in momentul cand este cald afara(o data cu incalzirea vremi) si relantiul coboara la aprox 800 ture, la turatia care sta si cand este cald.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
*face doar in momentul cand este cald afara(o data cu incalzirea vremi) si relantiul coboara la aprox 800 ture, la turatia care sta si cand este cald.

la faza cu "relantiul coboara" m-am referit la situatia cand motorul porneste si sta la turatie normala, adica porneste si nu sta accelerat ca la pornirea la temperaturi joase..

Scuze pentru dublu post, dar nu am mai putut edita postul anterior...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR