Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • adrian9t

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am un OPEL Astra H motor 1.3 CDTI an 2006 si problema este ca nu trage motorul, de abia dupa 3000 de turatii. Am dus masina la reprezentanta OPEL pe tester si nu au gasit nimic .I-au curatat supapa EGR si de atunci parca merge mai greu. Nu se simte nici cand intra turbina de la 1500 rpm pana la 3000 rpm merge normal nu se simte nici un surplus de putere generat de turbina. Care este rezolvarea si unde as putea s-o duc in Timisoara sa o repare?
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cand pornesti motorul pune pe cineva sa verifice daca tija de la turbo este trasa. Daca ramane fixa insemna ca ai probleme cucistemul de vaccum. Probabil un furtunas crapat sau spart,
Totusi daca zici ca dupa curatarea EGR mere mai prost motorul e posibil sa fie defecta partea mecanica si sa trebuiasca inlocuit
  • adrian9t

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Tija de la turbo ramane fixa, iar furtunul este cam moale cand turez motorul. Iar motorul merge prost in sensul in care inainte de curatarea EGR-ului motorul tragea mai bine pe la 2500 de rotatii in sus crezand ca atunci intra turbina , dupa curatarea EGR-ului trage mai bine de la 3000 de rot. in sus.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si a mea are momente cand nu trage sub 2000 nici s-o pici cu ceara, in schimb la mine functioneaza tija de la turbo. eu banuiesc ca EGR-ul este cel care face probleme in sensul ca in sarcina apar miste intrruperi ciudate.......... Mai ai o varianta de verificare, in sensul ca atunci cand opresti motorul tija nu mai este trasa de catre supapa vacumatca si ,,coboara''
Skip ads

  • eucocolino

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2012

  • Mesaj Privat
AM SI EU PROBLEMA ASTA...cum o rezolvam?
  • rubiniodj

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salut. si eu am avut aceeasi problema, in primele doua trepte se tura ok dar de la treapta a 3 a in sus nu mai trecea de 3000 de turatii si imi aparea in bord si masinuta cu cheita.....cum am rezolvat-o, am curatat EGR-ul + teava care duce de la EGR care duce la galeria de admisie care era super plina de funingina mai era spatiul cat un pix sa treaca aerul Smile) in fine am curatat-o si acum masima merge snur se tureaza si trage fara probleme......cineva mi-a spus sa curat si galeria de admisie.....pareri ceva?
  • rubiniodj

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut colegi...am si eu o problema si nu prea ii dau de cap.... la un Opel Astra h 1.7 CDTI 74 kw motor Z17DTH...de ceva vreme imi tot apare masinuta cu cheie si masina se plafoneaza nu mai trece mai sus de 3000 de turatii...asta doar ptr ceva timp, dupa care dispare si totul revine la normal, cand acelerez si/sau se afla in sarcina apare problema...si in special cand merg cu A.C.ul pornit, am fost si am pus.o pe tester si imi da eroare P0234 la care scrie asa.
1. Regulator presiune turbo
2. Positive deviation
3. Intermitet
Precizez ca turbina a fost reconditionata total si problema cu eroarea asta o avea si inainte de recondiționare. Va salut si astept pareri si daca se poate colegi care au trecut prin aceeasi problema si cum au rezolvat-o. Sunt multi care spun ca e de la elecrovalva...altii de la tija de la turbina... va rog Help.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
electrovalva de la turbo.urmareste furtunasul de vacuum care pleaca de la turbo spre electrovalva si dai de ea..e in spatele motorului,langa electromotor
  • Alergic

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2016

  • Mesaj Privat
danielddd are maxima dreptate
Salut, am o Astra H 2006 1.3cdti. Am plecat din Tulcea spre Germania. Pe Autostrada am observat cã nu mai trage. Am turat pânã la 4000 dar accelereazã foarte greu. Eu zic cã nu mai intra turbina. Am fãcut testul pedalelor și a rezultat asta 0243, 0107, 0110. Azi am curãțat senzorul map și nimic nou. Mașina merge fara erori in bord dar nu trage. Am schimbat senzorul MAP si electrovalva turbo și nici o schimbare. Azi am verificat furtunasul care pleca din electrovalva și era Topit. L-am inadit cu o bucata de furtun și în sfârșit merge. ÃŽntrebarea mea este rezistã furtunul pus de mine din Rostock pânã la Tulcea ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR