Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Cristian Rosu a scris:Salut, am o Vectra b din 2001, y20dth, dupã câteva ore de stat și mai ales când e mai rece afarã pornește f greu, trebuie sa dau de câteva la ori la pompița de amorsare manuala și abia apoi pornește cu chiu cu vai, am schimbat bujiile, am schimbat și furtunasele de retur, am pus și o supapã de sens pe turul de la motorinã și degeaba, dupã câteva zile problema a reapãrut, nu știu ce sã îi mai fac....ce ar mai fi de verificat? Pompa de motorina nu cred cã e dusa pentru cã motorul trage foarte bine nu am probleme in mers și nu am avut niciodatã....

Buna, dupa simptomatica, ne duci cu gandul la o problema de senzor temperatura combustibil (care e in pompa, in acelasi senzor de turatie/avans). Vino si cu ceva erori, daca ai... Sunt si oameni mai priceputi pe aici, deci, mai cauta un pic prin topic-uri si vezi daca gasesti niste raspunsuri elocvente.
Nu uita sa revii cu ce ai rezolvat!
Skip ads

  • Cristian Rosu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Tocmai daia și enigma, martori in bord nu am aprinși decât cel de la ABS de care știu dar nu am stat de el....
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am și eu o problemã cu pornirea dimineața, pornește foarte greu, învârte câteva secunde pânã o ia. Uneori scoate și un fum alb dacã o ia mai greu. Dupã care pornește bine. Dacã stã peste 3-4 ore iar începe sã porneascã greu, nu la fel de greu ca dimineața dar pe aproape. Am un prieten cu un tester opcom și aș vrea sã îl pun pe mașinã dar nu știu ce date sã vãd dacã sunt în regulã. Mã puteți ajuta cu niște idei?
Ps: astã-iarnã pornea la sfert când erau minus grade. Baterie nouã, electromotor refãcut.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Din prezentarea spetei,cred ca e vorba de o posibila dezamorsare a circuitului pompei de injectie combustibil.Pentru a te convinge de adevar trebuie sa parchezi masina pe un plan cat mai inclinat,de asa natura incat rezervorul sa fie peste nivelul motorului,situatie in care dezamorsarea nu mai este posibila.Daca in acea pozitie motorul porneste corect,dupa un timp suficient de ore(o noapte),se confirma dezamorsarea pe plan orizontal...! Referitor la folosirea Op-com-ului,nu te va ajuta cu nimic in aceasta speta.
Skip ads

  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna, folosind principiul vaselor comunicante, verifica ce spune big_electro. Big_electro, sustine si cu cateva cuvinte ce/unde ar trebui sa caute in cazul dezamorsarii...
Eu tind sa cred ca este o problema si cu capul hidraulic al pompei. Mai poti verifica si daca firele valvei de stop a pompei (cea de jos) sa nu aiba firele coapte si sa dea in scurt... E o problema frecventa si asta...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Interesant! Eu sustin cand/ce vreau eu(valabil pentru toti membri forumului),de altfel cred ca as iesi din profilul creionat cu mult zel de dumneata,cu putin timp in urma! Sa vedem rezultatul experimentului si voi reveni,adopt politica pasilor marunti...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Nu contest, orice completare sau comentariu aduc cate un element constructiv, in orice domeniu. Asta inseamna evolutie.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu accept cu multa placere sa fiu contrazis(contradictiile genereaza progres)...,dar cu argumente,colegial,diplomat si un limbaj normal pe un forum tehnic.In astfel de situatii mi se pun "rotitele" la treaba...,altfel mai lancezesc!
Skip ads

  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Of, iar faci constatari de copil masochist pana in majorat...Ok, ne mai gasim pe aici. Spor la lancezit...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''5. Atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator sunt evident interzise. Un comportament civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.''...! Las moderatorii sa se pronunte! Eu fac eforturi sa ma abtin in a raspunde cu aceeasi moneda...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Foto atasat. O zi buna!
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Din prezentarea spetei,cred ca e vorba de o posibila dezamorsare a circuitului pompei de injectie combustibil.Pentru a te convinge de adevar trebuie sa parchezi masina pe un plan cat mai inclinat,de asa natura incat rezervorul sa fie peste nivelul motorului,situatie in care dezamorsarea nu mai este posibila.Daca in acea pozitie motorul porneste corect,dupa un timp suficient de ore(o noapte),se confirma dezamorsarea pe plan orizontal...! Referitor la folosirea Op-com-ului,nu te va ajuta cu nimic in aceasta speta.

Nu am unde sa o parchez peste noapte in asa pozitie din pacate! Tot ce pot face este sa ridic de spate cu cricul si sa introduc sub roti ceva cam de 30-40 cm. Ar fi de ajuns? Rezervorul este plin.
Skip ads

  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna, iti pot da o idee. Testata.
Daca iti este usor si esti o fire tehnica, fa asta pe seara:
- ia un filtru de motorina transparent de la piese auto (are diametrul stuturilor de 8mm), fa o adaptare cu un capat de furtun cu interior de 8mm si 2-3 coliere, pune-l dupa filtrul de motorina (la iesirea din el), porneste masina in asa fel incat sa il vezi ca se umple si maine dimineata verifici daca e gol sau nu. Asa vei constata daca ai sau nu etanseitate pe instalatia de alim carburant...
Filtrul transparent fiind in partea cea mai de sus a instalatiei, va acumula tot volumul de aer introdus de catre cantitatea de motorina dislocata.
Ai verificat daca etanseaza bine carcasa filtrului de motorina? Uneori, cand pui elementul de filtrare (filtrul propriuzis) luat after market, capacul nu etanseaza corect acolo sau chiar garnitura acestui capac este fie turtita, fie imbatranita, fie stramba pe margini.
Costurile testului: cca 15lei. Durata: cca 30min montare + 1 noapte de asteptare. Atasat poza cu filtrul


Post edit: de ce varianta cu "ridicatul de fund" nu este tocmai ce as incerca? Chiar daca pe principiul vaselor comunicante, aerul ar cauta "sa urce" in rezervor, nici motorina din rezervor NU VA PUTEA SA URCE pana in filtru si sa suplimenteze golul lasat prin pierderi. Doar daca nu s-a inventat antigravitatia sau o noua metoda de a "impinge apa la deal" vreun Coriolis pe verticala, ceva...


Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Lun 24 Jun, 2019 1:35 pm
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am scos conductele de la filtru de motorina si le-am unit printr-un furtun de cativa cm. Am pornit masina doar pentru a se umple acel furtun si am lasat-o peste noapte. La fel face. O sa vad daca gasesc pe la piese prin zona acel filtru si o sa incerc si varianta ta. Si totusi daca ar fi sa fie o dezamorsare pe unde s-ar crea?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Volodin69 a scris:Foto atasat. O zi buna!
Dupa ce arunci grenada,e recomandat sa stai cu capul in nisip...! @marka,totul e sa vrei, sa poti...! Cu 2 cale la rotile din fata si cricul pozitionat succesiv,se poate uraca spatele masinii cat doresti de mult...! Se realizeaza efectul vaselor comunicante si ai certitudinea cauzei ce te deranjeaza! Poti alege oricare alta metoda care te va satisface...,alegerea e a ta!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
In principal, daca peste noapte intra in instalatie un volum mare de aer, ar trebui sa cautati pe tot circuitul cu motorina si niste prelingeri. Pe furtune, pe sub pompa... O constatare vizuala pe sub masina sau cu ea pe rampa, circuit de retur... pe la o-ring-urile/scaunele injectoarelor mai scapa(des intalnita problema), conducte metalice - daca sunt stranse piulitele...


Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Lun 24 Jun, 2019 2:11 pm, modificat de 2 ori in total
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ok, o sa incerc si aceasta varianta. Am curatat senzorul map iar prin "zona" mai era un senzor, cred ca senzorul de la rampa de injectie, am zis sa ii scot mufa putin sa vad daca totul este ok si pe acea mufa se vedea un fel de lichid. Este normal sa fie acolo? Si de unde a aparut daca mufa are ganitura si oricum apa nu avea cum sa intre tocmai acolo.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Aveti simt olfactiv, vedeti daca miroase a motorina. Este posibil sa fi spray-at cineva cu un wd40 pe acolo...

Post edit:
Pe principiul conform caruia "pe unde intra aer, iese si motorina", verificati dupa un drum mai lung, daca aveti prelingeri de motorina prin zonele specificate. Fiind vara, este posibil ca ea sa se volatilizeze repede si indicat ar fi sa verificati asta dupa un drum in tromba, dar sa pastrati, totusi, motorul mai rece...

PS: De ce nu incercati, mai simplu, sa faceti asta la un service? Costa pana in 100lei maxim si dureaza cateva ore. Si nu mai pierdeati atat timp cerand pareri si solutii cronofage sau supozitii produse in urma unor vacuumari ...mentale.


Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Lun 24 Jun, 2019 2:25 pm
  • ABelea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am un Opel Astra g din 2007 1.9 ,120hp. Am o micã problema la rece pornește la sfert,in schimb la cald pornește mai greu și mi se pare cã toatã tremurã pânã pornește nu știu dacã e ok cum m.am exprimat. Mã poate ajuta cineva cu o pãrere sau o sugestie.
Ms anticipat!
  • Cristian Rosu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salut, dupã cum am spus și în postãrile anterioare, am probleme cu pornirea dupã o anumitã perioadã de stat (5, 6 ore) am schimbat bujiile, am pus supapã de sens , am schimbat furtunasele de retur de la injectoare și niciun rezultat, problema a rãmas, și dupã una și alta mai pierd și lichid de servo pe la conducta de tur, ce credeți cã ar fi de fãcut? (Înafara de a schimba mașina cu totul) sau cine e din Giurgiu dacã știe cineva un mecanic bun...m-a disperat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR