Buna, iti pot da o idee. Testata.
Daca iti este usor si esti o fire tehnica, fa asta pe seara:
- ia un filtru de motorina transparent de la piese auto (are diametrul stuturilor de 8mm), fa o adaptare cu un capat de furtun cu interior de 8mm si 2-3 coliere, pune-l dupa filtrul de motorina (la iesirea din el), porneste masina in asa fel incat sa il vezi ca se umple si maine dimineata verifici daca e gol sau nu. Asa vei constata daca ai sau nu etanseitate pe instalatia de alim carburant...
Filtrul transparent fiind in partea cea mai de sus a instalatiei, va acumula tot volumul de aer introdus de catre cantitatea de motorina dislocata.
Ai verificat daca etanseaza bine carcasa filtrului de motorina? Uneori, cand pui elementul de filtrare (filtrul propriuzis) luat after market, capacul nu etanseaza corect acolo sau chiar garnitura acestui capac este fie turtita, fie imbatranita, fie stramba pe margini.
Costurile testului: cca 15lei. Durata: cca 30min montare + 1 noapte de asteptare. Atasat poza cu filtrul
Post edit: de ce varianta cu "ridicatul de fund" nu este tocmai ce as incerca? Chiar daca pe principiul vaselor comunicante, aerul ar cauta "sa urce" in rezervor, nici motorina din rezervor NU VA PUTEA SA URCE pana in filtru si sa suplimenteze golul lasat prin pierderi. Doar daca nu s-a inventat antigravitatia sau o noua metoda de a "impinge apa la deal" vreun Coriolis pe verticala, ceva...
Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Lun 24 Jun, 2019 1:35 pm