Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • dmx4ever

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2005 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut, nimeni nu ma poate ajuta cu problema mea?
Va rog mult!
Skip ads

  • luly
  • *
  • 39 mesaje
  • din 15 Mar 2016
  • Astra 2004 Z16xep
  • Caras-Severin
  • luly

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ce problema mai exact
  • SAnghel880

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva din Bucuresti cu inseraraea acelui rezistor de 680 ohmi rog sa ma contacteze. 0735712055
  • MIulian522

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Mai pune cineva rezistenta in Bucuresti ?
Skip ads

  • luciii

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu adaugarea rezistorului pe fire? Aceeasi eroare 1113.
  • GMarin435

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua am un opel astra g 1616v x16xel la relantiu imi tremura motorul in mers nu are nici o problemã va rog frumos sa ma ajutati si pe mine nu stiu ce sa fac sint cu masina in anglia si vreau sa vin in romania va multumesc frumos o zi bunã
  • TCristian650

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut daca pun o rezistenta de 750 ohm, pentru cã nu am gasit altceva , poate cauza ceva? Sau mai bine sa nu incerc?
  • sorin_miu_tm

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1,6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salut,
rezistenta asta nu se poate monta si pe cablu in alta parte ?
unde duce firul maro , P/U pozitia B67 ?
vezi schema de pe pagina 1
ca e greu accesibila langa galerie

mersi
Skip ads

  • VAndi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:P1113: Port Deactivation Position Sensor Circuit Low Voltage si
P1113: Port Deactivation Position Sensor Circuit High Voltage
Este o problema cunoscuta la motoarele Z16XEP.
Daca ajungeti la reprezentanta cu aceasta eroare, vi se spune sa inlocuiti galeria de admisie.
Nu e vina lor, asta e rezolvarea cunoscuta de ei (si de mine pana ieri).



Costuri: 3400 lei galeria, 400 lei manopera instalare. Sau pe garantie, pentru norocosi.

Am intalnit-o de cateva ori pana acum, insa ieri i-am venit de hac Wink

Simptome:
Doar se aprinde beculetul enervant (masinuta cu cheita).
Si ce daca? ar zice unii. In primul rand, e enervant. In al doilea rand, daca ai tot timpul beculetul aprins nu stii cand apare alta problema.
Daca aveti si alte simptome (gen tremurat), nu va incadrati la aceasta rezolvare. Ma contactati si studiem.

Cauza:
ECU vede o tensiune prea mica pe senzorul pozitie TW la initializare si are impresia ca e intrerupt sau ca e scurt la masa.

Solutie:
Ii aratam lu' ECU ca nu e niciun scurt si nicio intrerupere.
In primul rand, verificam senzorul (gasiti mufa lui in partea dreapta a galeriei de admisie, adica inspre baterie):

Pentru norocosi, exista mufa X63 care e mai accesibila:


Pin 1 - fir NegruAlb
Pin 2 - fir Maro
Pin 3 - fir RosuAlbastru
Practic e un potentiometru care, masurat cu un ohmmetru, are urmatoarele valori:
~7.2 Kohm intre pinii 1 si 2 indiferent de pozitia cursorului;
~1.6 Kohm intre 3 si 2, respectiv 8.8 Kohm intre 3 si 1 cand cursorul e la minim (adica lasat liber);
~8.8 Kohm intre 3 si 2, respectiv 1.6 Kohm intre 3 si 1 cand cursorul e la maxim (adica la aprox 90 grade);
Chiar daca nu are fix valorile astea, nu va impacientati. Daca aveti variatie de rezistenta intre minim si maxim, e ok.
Nu intram prea mult in amanunte, ca sa nu para prea complicat Smile

Se adauga una bucata rezistor de 330 ohm (era OK si 680) in serie cu potentiometrul:
"Low" - pe firul Maro (adica la pinul 2)
"High" - pe firul NegruAlb (adica la pinul 1):


In acest fel, la initializare ECU vede o tensiune de ~0.4V in loc de ~0.1V si nu mai da eroare. Totul e in regula, aceasta valoare este perceputa ca si pozitie 0%.
Am efectuat toate testele posibile, fara sarcina (cu Tech2) cat si in sarcina. Twinportul se comporta excelent.

Cam asta e tot.
SUCCES!

Later edit:
Inlocuit poze crapate de imageshack, actualizat valoare rezistor, "High" se rezolva in mod similar, inserand aceeasi valoare pe firul NegruAlb.
Poza cu rezistorul inseriat si degete murdare e recuperata de pe un forum bulgaresc Smile
Ma bucura sa vad ca ideea a fost preluata in diverse tari, o simpla cautare pe google dupa "P1113 680" ma face sa zambesc.

SALUT ,AM SI EU ACEIASI PROBLEMA DOAR CA LA MINE APARE SI ACEL ,,TREMUR,, AI CUMVA VRE-O SOLUTIE ?CA NU MAI STIU CE SA II FAC
  • GIgnat

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu problema cu al meu H am eroarea 1113-6 am citit rezolvarea cu siguranța, dar chiar nu ma pricep deloc sa o fac eu, dacã ma poate ajuta cineva, va rog. Ca simptome e nasol, se oprește în mers, si pornește doar dupa ce ridic capota sau dacã aștept 2-3 minute, sincer ma disperat.
Contra cost bineînțeles.
Mulțumesc anticipat.
  • madalin0609

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, ma puteți ajuta și pe mine cu un martor aprins în bord la un Opel astra g 1.6 8v anu 2001,martoru este mașinuța cu cheia, mașina merge dar o simt ca nu mai trage cum trebuie. Mai are momente când martoru dispare și mașina funcționeazã cum trebuie. Ma puteți ajuta va rog frumos.
  • VAndi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am montat ieri o rezistenta de 680....sa stins martorul ,,masina cu cheita,, masina functioneaza perfect dar am impresia ca acum consuma mai multa benzina....
Skip ads

  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut prieteni.Am demontat si curatat galetia de admisie impreuna cu sistemul twinport acela unde sunt clapetele.Intrebarea mea este :acel tub care iese din valva pleumatica ce actioneaza tija twinport se baga undeva?sau trebuie lasat liber?

Stima!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut
Nu stiu despre ce tub e vorba, dar considera actuatorul vacuumatic (electrovalva) ca fiind o vana cu 3 cai - cu o intrare, o iesire si o refulare (de obicei refularea este un filtru, ca pe-acolo trage aer).

Vezi care e situatia la tine si care din astea 3 e tubul.
Daca e refularea, e ok si sa stea liber, dar mai bine ar sta intr-un filtru sau chiar conectat la admisie, inainte de clapeta.
  • LOrac

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am legat tubul la galeria de admisie si masina merge super rau si anume la 2000 rpm in orice treapta daca merg constant da suturi.Dupa ce l-am deconectat masina merge fara nici o problema.Mai rau am facut ca am curatat canalele EGR din admisie si admisia,mai bine mergea inainte ca acum.

PS:daca nu aveti probleme lasati masina in pace ca,cateodata mai rau faceti!

Stima
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR