- FMarian536
- *
- 1 mesaje
- din 17 Jul 2019
FMarian536
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2019
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu se poate pe buton. In rest, nu sunt probleme. Sunt masini remapate de sute de mii de km fara probleme.
Orice operatiune de remapare e precedata de o diagnoza. Aceasta este inclusa in pretul remaparii si se plateste doar in cazul in care remaparea nu se realizeaza din motive ce nu tin de noi (ex: probleme mecanice ce trebuie rezolvate).
Ultima modificare facuta de Mikki la Mie 17 Jul, 2019 10:45 pm
Orice operatiune de remapare e precedata de o diagnoza. Aceasta este inclusa in pretul remaparii si se plateste doar in cazul in care remaparea nu se realizeaza din motive ce nu tin de noi (ex: probleme mecanice ce trebuie rezolvate).
Ultima modificare facuta de Mikki la Mie 17 Jul, 2019 10:45 pm
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:BINGO!
Permiteti-mi sa ma abonez primul la promotia asta cu o Astra H 1.7cdti Z17DTH 2005 pe care o aduc din DE in data de 01 August.
Rog pe PM un numar de telefon al colegului din Alba care este colaborator EDS, doresc sa-l sun din timp sa vedem daca imi poate remapa masina atunci cand vin cu ea din DE inspre Sibiu (poate scutesc un drum Sibiu-Alba si retur doar pentru remapare).
Cu Stima.
Permiteti-mi sa ma abonez primul la promotia asta cu o Astra H 1.7cdti Z17DTH 2005 pe care o aduc din DE in data de 01 August.
Rog pe PM un numar de telefon al colegului din Alba care este colaborator EDS, doresc sa-l sun din timp sa vedem daca imi poate remapa masina atunci cand vin cu ea din DE inspre Sibiu (poate scutesc un drum Sibiu-Alba si retur doar pentru remapare).
Cu Stima.
Numarul de telefon e in primul post.
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
In regula.
Eu am banii pregatiti, problema e ca nu prea pot sa ma invoiesc de la serviciu.
Dar rezolv eu cumva, sa imi fac aceasta bucurie 🙂.
Puteti sa pregatiti deja si un sticker sa pun pe masina.
Benzina da, doar OMV 100 sau Petrom 99+.
Ultima modificare facuta de wud la Vin 19 Jul, 2019 10:51 am
Eu am banii pregatiti, problema e ca nu prea pot sa ma invoiesc de la serviciu.
Dar rezolv eu cumva, sa imi fac aceasta bucurie 🙂.
Puteti sa pregatiti deja si un sticker sa pun pe masina.
Benzina da, doar OMV 100 sau Petrom 99+.
Ultima modificare facuta de wud la Vin 19 Jul, 2019 10:51 am
- sicka
- **
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2018
- Astra 2018 B16DTH
- Bucuresti
sicka
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2018
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Cristiano43
- *
- 1 mesaje
- din 21 Jul 2019
- Insignia 2014 A20DTH
- Bucuresti
Cristiano43
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salutare, pentru un Insignia 2.0 cdti 120kw 4x4 automata, 128.000km la bord (a20dth) din octombrie 2014, cit ma costa remaparea si care este valoarea maxima CP ce pot sa o obtin, ce avantaje sau dezavantaje am dupa aceea?!?
As dori un pret total cu tva si daca aveti vreo oferta cu discount cit este in total(tva inclus in pret)
Multumesc frumos.!
As dori un pret total cu tva si daca aveti vreo oferta cu discount cit este in total(tva inclus in pret)
Multumesc frumos.!
- mugurel121
- *
- 18 mesaje
- din 22 Sep 2018
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
mugurel121
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2018
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- simu catalin
- **
- 73 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Vectra 2008 z1.8xer
- Prahova
simu catalin
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 z1.8xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Va salut!
Impresiile mele sunt asa:
- modificarea masinii nu se simte total imediat, ci necesita un timp de adaptare ECU si TCM; la mine a durat cam 3 zile, probabil asa mult si din cauza calculatorului transmisiei automate
- nelamurirea mea era legata de faptul ca puterea in plus se simte din plin pana in 4000 ture, si mai putin dupa aceea
- s-a reverificat softul, si se pare ca totul este OK, deci teoretic, sunt 115 cai
- se pare ca senzatia de crestere mai mica de peste 4000 de ture, s-ar putea datora benzinei de slaba calitate, cat si unei limitari impuse de TCM (calc. transmisie); voi face un plin cu OMV 100 + octane booster si voi reveni cu impresii - acum am Petrom 99+ in rezervor; de asemenea, anul care vine, voi face si resoftarea transmisiei
- s-a modificat limita de turatie la acceleratul pe loc, de la 3000 rpm (transmisie automata), la 4000; s-a modificat turatia maxima de la ~6500 la aprox. 7000 (asta e motivul pentru care vreau sa fac resoftarea transmisiei, pentru ca si acum, tot la ~6300 schimba in modul automat - se poate ajunge la 7000 (6500 inainte) doar in modul manual, fara kickdown; in modul manual cu kickdown, schimba la ~6400 si acum si inainte; pot beneficia in depasiri, astfel: accelerez cu pedala la fund, pana la 7000, apoi dau kickdown ca sa schimbe, apoi las un pic acceleratia sa ajunga inainte de pragul de kickdown, se tureaza la 7000, dau iar kickdown ca sa schimbe, si tot asa
- viteza maxima pare limitata tot la 180, s-a incercat in ziua resoftarii, dar pe o vreme nefavorabila; merita incercat din nou pe vreme frumoasa, cu benzina mai buna, acum ca calculatoarele s-au adaptat complet
- diferenta se simte foarte clar la mersul normal, se tureaza cu mult mai multa usurinta, chiar in treapta a 6-a de la 1800 de ture; practiic acum masina trage in treapta X, ca inainte in treapta X-1 - adica in a 6-a ca in a 5-a, in a 5-a ca in a 4-a, si tot asa
- parametrii motorului s-au imbunatatit, de exemplu LTFT era 7-8, acum e 3-4; deschiderea comandata a clapetei de acceleratie (Commanded Throttle Actuator) era maxim ~85%, acum e 100% (am inteles de pe un forum din .de ca acesta era modul prin care cei din fabrica limitasera masina de la 100 de cai la 90 de cai)
In concluzie sunt multumit de modificare, si consider ca a meritat din plin costul remaparii.
Tin si pe aceasta cale sa multumesc colegilor @Mikki si @MaiAndrei pentru amabilitate, rabdare si seriozitate.
Mentionez in mod deosebit ajutorul colegului @MaiAndrei cu o problema care m-a sacait de 4 ani de cand am masina: calibrarea pozitiei volanului. Tragea usor stanga in anumite conditii. Pe tester s-a observat o mica diferenta fata de 0, exact cat sa nu fie evidenta (ca am fost si la reprezentanta cu problema asta, dar nu s-a rezolvat), dar totusi sa te enerveze, ca sofer care merg zi de zi cu masina.
Acum directia functioneaza PERFECT!
Recomand tuturor sa apeleze cu incredere la seviciile lor, daca vor sa se bucure ma mult de masina proprie.
Cat despre mine, sunt un client castigat inclusiv pe partea de intretinere si service EDS Auto.
Atasez si un grafic dyno pentru acest motor, gasit pe site-ul din Germania.
Impresiile mele sunt asa:
- modificarea masinii nu se simte total imediat, ci necesita un timp de adaptare ECU si TCM; la mine a durat cam 3 zile, probabil asa mult si din cauza calculatorului transmisiei automate
- nelamurirea mea era legata de faptul ca puterea in plus se simte din plin pana in 4000 ture, si mai putin dupa aceea
- s-a reverificat softul, si se pare ca totul este OK, deci teoretic, sunt 115 cai
- se pare ca senzatia de crestere mai mica de peste 4000 de ture, s-ar putea datora benzinei de slaba calitate, cat si unei limitari impuse de TCM (calc. transmisie); voi face un plin cu OMV 100 + octane booster si voi reveni cu impresii - acum am Petrom 99+ in rezervor; de asemenea, anul care vine, voi face si resoftarea transmisiei
- s-a modificat limita de turatie la acceleratul pe loc, de la 3000 rpm (transmisie automata), la 4000; s-a modificat turatia maxima de la ~6500 la aprox. 7000 (asta e motivul pentru care vreau sa fac resoftarea transmisiei, pentru ca si acum, tot la ~6300 schimba in modul automat - se poate ajunge la 7000 (6500 inainte) doar in modul manual, fara kickdown; in modul manual cu kickdown, schimba la ~6400 si acum si inainte; pot beneficia in depasiri, astfel: accelerez cu pedala la fund, pana la 7000, apoi dau kickdown ca sa schimbe, apoi las un pic acceleratia sa ajunga inainte de pragul de kickdown, se tureaza la 7000, dau iar kickdown ca sa schimbe, si tot asa
- viteza maxima pare limitata tot la 180, s-a incercat in ziua resoftarii, dar pe o vreme nefavorabila; merita incercat din nou pe vreme frumoasa, cu benzina mai buna, acum ca calculatoarele s-au adaptat complet
- diferenta se simte foarte clar la mersul normal, se tureaza cu mult mai multa usurinta, chiar in treapta a 6-a de la 1800 de ture; practiic acum masina trage in treapta X, ca inainte in treapta X-1 - adica in a 6-a ca in a 5-a, in a 5-a ca in a 4-a, si tot asa
- parametrii motorului s-au imbunatatit, de exemplu LTFT era 7-8, acum e 3-4; deschiderea comandata a clapetei de acceleratie (Commanded Throttle Actuator) era maxim ~85%, acum e 100% (am inteles de pe un forum din .de ca acesta era modul prin care cei din fabrica limitasera masina de la 100 de cai la 90 de cai)
In concluzie sunt multumit de modificare, si consider ca a meritat din plin costul remaparii.
Tin si pe aceasta cale sa multumesc colegilor @Mikki si @MaiAndrei pentru amabilitate, rabdare si seriozitate.
Mentionez in mod deosebit ajutorul colegului @MaiAndrei cu o problema care m-a sacait de 4 ani de cand am masina: calibrarea pozitiei volanului. Tragea usor stanga in anumite conditii. Pe tester s-a observat o mica diferenta fata de 0, exact cat sa nu fie evidenta (ca am fost si la reprezentanta cu problema asta, dar nu s-a rezolvat), dar totusi sa te enerveze, ca sofer care merg zi de zi cu masina.
Acum directia functioneaza PERFECT!
Recomand tuturor sa apeleze cu incredere la seviciile lor, daca vor sa se bucure ma mult de masina proprie.
Cat despre mine, sunt un client castigat inclusiv pe partea de intretinere si service EDS Auto.
Atasez si un grafic dyno pentru acest motor, gasit pe site-ul din Germania.
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Azi am facut ceva teste de accelerare.
Am cam 1.5 secunde in minus fata de specificatia standard 0-100.
Uitandu-ma pe fisa tehnica la variantele de 1.0 turbo, una de 90 de cai cealalta de 115 cai, diferenta de accelerare intre ele este de exact 1.6 secunde.
Deci e clar ca se simt din plin cei 25 de cai in plus.
Multumesc, EDS!
👍
Am cam 1.5 secunde in minus fata de specificatia standard 0-100.
Uitandu-ma pe fisa tehnica la variantele de 1.0 turbo, una de 90 de cai cealalta de 115 cai, diferenta de accelerare intre ele este de exact 1.6 secunde.
Deci e clar ca se simt din plin cei 25 de cai in plus.
Multumesc, EDS!
👍
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut. De multa vreme tot zic ca as remapa si eu Z17DTH ul de pe Corsa mea.
Problema e distanta de circa 400 km pana la Bucuresti(si asta e cel mai apropiat centru).
Dar, intreb:
Se poate face programare pentru reconditionare turbina(adica inlocuire cu una reconditionata, am inteles ca aveti un colaborator in apropiere) + remapare - operatiunile sa fie facute intr-o singura zi?(evident in conditiile pe care le doriti, avans daca e cazul...etc)
Turbina actuala functioneaza ok, doar ma seaca ca am ceva ulei in admisie+scurgeri de ulei in zona actuatorului.
Care ar fi estimativ costurile? Multumesc.
Problema e distanta de circa 400 km pana la Bucuresti(si asta e cel mai apropiat centru).
Dar, intreb:
Se poate face programare pentru reconditionare turbina(adica inlocuire cu una reconditionata, am inteles ca aveti un colaborator in apropiere) + remapare - operatiunile sa fie facute intr-o singura zi?(evident in conditiile pe care le doriti, avans daca e cazul...etc)
Turbina actuala functioneaza ok, doar ma seaca ca am ceva ulei in admisie+scurgeri de ulei in zona actuatorului.
Care ar fi estimativ costurile? Multumesc.
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Lord_Zeus
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Arges
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2014
- Mesaj Privat