Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Schimba distributia....baia de ulei jos si curatat sorbul de ulei...ulei sintetic 5W40 ....filtre....antigel
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
.... m-am razgandit Smile
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Bunã ziua. Posed o Corsa C z12xe, an fabricație 2002. Cam de vreo lunã, mã confrunt și eu cu un tãcãnit la motor. Se manifestã în felul urmãtor: dimineața când pornesc, pentru cã se tureazã brusc pânã la 1500-2000 de ture datoritã șocului, motorul e ok, plec cu mașina, totul ok. Dar dupã ce opresc motorul și apoi, dupã o juma' de orã sau dupã o orã, când pornesc motorul, începe sã se audã zgomotul de tãcãnit la relanti. Dacã o las așa la relanti, la nesfârșit va tãcãni. Dar în momentul când o turez brusc pânã pe la 3500 turații(doar o datã) și apoi o las din nou la relanti, zgomotul dispare. Și apoi, pot pleca liniștit cu ea. În timpul mersului, nu face zgomotul acela. Totodatã, la relanti am și oscilații de turație, între 800 și 1000 de ture. Vreau sã mai adaug cã îmi stã și becul "check engine" aprins în bord tot timpul. Codul de eroare la diagnoze a ieșit P0340(problemã cu senzorul poziției axei cu came). În ce privește zgomotul, am primit mai multe rãspunsuri de la diverși mecanici. Ba cã sunt tacheții, ba cã ar fi lanțul uzat, ba cã ar fi întinzãtorul de la distribuție, ba cã ar fi de la cuzineți, ba cã ar putea fi chiar de la pompa de apã(apã nu pierd pe nicãieri si nici ulei) șiii tot așa. Mi s-a recomandat sã schimb uleiul mai întâi, cu toate cã, îi fãcusem schimbul prin luna iunie 2018 și parcursesem doar vreo 1000 km. Am schimbat uleiul. Liqui Moly 10w-40 (acesta mi-a fost recomandat, înainte am avut Castrol). În ce privește codul de eroare afișat la diagnoze(am fãcut 4 teste, la toate a ieșit codul P0340), sã fie de vinã acel senzor, sau din cauza lanțului sau a întinzãtorului, senzorul dã eroare? Aș vrea sã cunosc pãrerile voastre, cu ce sã încep sã verific? Ce credeți voi cã ar fi de vinã pentru apariția acelui tãcãnit la motor?


Ultima modificare facuta de VALI6-7 la Sam 15 Dec, 2018 4:22 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Schimba distributia. Eroarea este de la ea. Senzorul ax came pica extrem de rar.
Da jos capacul culbutori si verifica daca e lantul slab.
Skip ads

  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Dacã lanțul va fi slab, sã schimb doar lanțul? Lanțul se poate întinde, ca sã nu îl schimb?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nici sa nu te gandesti sa nu schimbi tot kit-ul...lant patine intinzator
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am înțeles. Deci, tãcãnitul ãla ar fi de la distribuție?
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
A fost depistatã problema cu zgomotul la mașina mea. Patru tacheți trebuie înlocuiți. Ambii tacheți evacuare-piston 3, tachet 8 admisie-piston 4, tachet 2 admisie-piston 1. În ce privește codul de eroare P0340, se pare cã totuși, senzorul de poziție axa cu came nu funcționeazã. Rãmâne dupã Anul Nou sã fac o probã cu un alt senzor.
Skip ads

  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Probleme rezolvate. Am inlocuit cei 4 tacheti, am montat saiba intre pinion si discul cu faze pentru ca lipsea. Masina toarce acum, ca o pisicuta. Laughing
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Treaba facuta ok. Bravo.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Revin cu o noua nelamurire. Dupa montarea saibei distantor, dupa cum am descris mai sus, am scapat de oscilatii si de avertizorul "check engine" din bord. Insa acum, facand o diagnoza cu un tester mai complex (testerul meu OBD nu mai imi afiseaza niciun cod de eroare), acesta afisat iar codul P0340. Am repetat atunci si metoda cu pedale si intradevar, mi-a aratat acelasi cod-P0340. Dar eu in bord, nu mai am niciun led de avertizare aprins. Repet, Nici oscilatii de turatie nu mai am de cand am pus saiba distantor. Din ce cauza imi mai apare in continuare codul de eroare? Si de ce apare la diagnoza, fara sa mai fiu avertizat si in bord cu "check engine"? Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E pusa prost saiba.
Skip ads

  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Pai, cum ar trebui pusa? Am respectat indicatia din schita. Atunci, de ce avertizorul "check engine" nu se mai aprinde? Explicatia data de mecanici a fost ca nu trebuia facuta rectificarea chiuloasei cand am avut probleme cu distributia in urma cu ani buni. Atunci am schimbat eu distributia. S-a rupt lantul si mi-a lovit 4 valve si m-au pus sa refac planeitatea chiuloasei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masoara cu o lera distanta intre senzor si disc fante, sa fie 0,1mm.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am inteles. Si daca distanta e mai mare de 0,1 mm, ce-i de facut? Mai ramane sa conving mecanicul sa mai deschidem inca o data motorul. Dar pana la urma, rectificarea chiuloasei trebuia facuta sau nu?
  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut colegii. Am un corsa c cu motor de 1.4 16v, problema e ca am o bataie la motor in zona inferioa, se aude din baia de ulei, nu se accentueaza cand accelerez si cateodata dispare. Cand o pornesc dimineatza, nu se aude imediat, se aude dupa 1 minul doua. Ce ar putea fi?
  • SStoica319

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel corsa c 2001 1L,am segmentat motoru, am schimbat egr, debitmetru, bobina bujii, catalizator, tobe noi,galeria de admisie și la relantiu merge întrerupt și se aude un tacãnit din când în cand, la relantiu sta numai cu mufa de la debitmetru scoasa dacã o bag mufa moare motoru,nu știu ce sã-i mai fac ca am bãgat o grãmadã de bani,ma poate ajuta cineva?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Te cam repeți...și asta e împotriva regulamentului...
  • SStoica319

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Îmi cer scuze, nu am stiut
  • SStoica319

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare bãieți,este normal ca, catalizatoru sa se i roșeascã (înãuntru) și sa scoata o flacãrã în 2 minute de mers la relantiu am desfãcut racordu flexibil și am lãsat doar catalizatoru, ca nu ma pricep(am problema cu relantiu) sa fie înfundat catalizatoru sa fie din cauza aia? Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR