- misache1968
- **
- 55 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Vectra 2008 z18xer
- Bucuresti
misache1968
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pai cu sprint booster mi-am scos lagul la pedala accelerație,Are un rãspuns mai prompt cînd accelerezi in funcție de setãrile care le faci.Iar tuning box in principiu am mai cistigat 10 cãluți si ceva la cuplu,n- am fãcut dyno test ca sã-ți spun sigur,oricum tuning box l-am pus dupã ce am instalat Gpl .
bogdanop
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- misache1968
- **
- 55 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Vectra 2008 z18xer
- Bucuresti
misache1968
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
Se simt,acum nu te aștepta sa te dea pe spate,masina e destul de robusta ...varianta mea de motor z18 xer =103kw/140cp fata de z18 Xe care scoate 122 cp n-am vrut sa remapez fiindcã am maximum la motorizare asta si reapãrea era 300 euro si nu se baga nimeni daca nu e turbo.Când m-am hotãrît sa iau tunning box am luat si sprint booster si am avut un discount de 15%,am dat 1750 Ron fata de 2000ron, poți sa returnezi in 30 de zile daca nu ești mulțumit,la mine n-a fost cazul.
harme
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am tot urmarit diferite topicuri despre vectra c motorizare 1,8 benzina fiind un adept al vectrei.Tot odata intentionez achizitionarea uneia.Ma intreb daca este cineva amabil care cea cu 122 cai sau cea cu 140 ? Nu sunt adept al diesel. Majoritatea timpului masina va sta in Italia de acasa pana la servici 4 km dus . Va mai face si de doua ori pe an Romania (Tulcea) Italia 2000 km. O alta intrebare daca este euro 4 ? Mentionez ca posed o vectra a din 93 motor c18nz.Este cu mine in italia si se comporta super la anii ei. Astept cu nerabdare argumentele dumneavoastra doar pentru motoarele de 1,8 litri exclus altele.Multumesc.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
harme
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
harme
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Afecteaza motorul...dar intr.un sens bun. Ardere mai usoara, performante mai bune. Poate nu le simti neaparat in pedala, dar motorul merge mai binisor. Eu cumpar numai motorina "d.aia scumpa"...ajuta si la mentinerea instalatiei curate si a injectoarelor. Nu stiu daca si la benzina e la fel, dar folosirea aditivilor scade depunerile de parafina.
Legat de performante, cei de la Fift gear au demonstrat inte.o comparatie pe dyno, ca benzina cu cifra octanica superioara ofera performante mai bune, cu urmatoarea mentiune: la masinile obisnuite cresterea de putere este insignifianta, spre deosebire de o masina performanta. Ei comparase atunci un Clio banal, un Golf obisnuit si un Subaru Impreza STI. Puteti cauta episodul pt mai multe detalii.
Legat de performante, cei de la Fift gear au demonstrat inte.o comparatie pe dyno, ca benzina cu cifra octanica superioara ofera performante mai bune, cu urmatoarea mentiune: la masinile obisnuite cresterea de putere este insignifianta, spre deosebire de o masina performanta. Ei comparase atunci un Clio banal, un Golf obisnuit si un Subaru Impreza STI. Puteti cauta episodul pt mai multe detalii.
- HDumitruCiprian
- *
- 1 mesaje
- din 18 Jul 2019
HDumitruCiprian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2019
- Mesaj Privat
Daniel93
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
Ce parere aveti despre 1.8 122cp?
Trage ok? Consuma mult?
Caut o Vectra C undeva sub 2000 de euro, si nu stiu spre ce motor sa ma indrept. Circul si pe distante scurte/urban, dar si drumuri lungi (unde vreau sa depasesc). In final fac sub 10.000km anual, desi 'frec' masina zilnic
Dar 2.0T, cum e "la casa omului"?
Trage ok? Consuma mult?
Caut o Vectra C undeva sub 2000 de euro, si nu stiu spre ce motor sa ma indrept. Circul si pe distante scurte/urban, dar si drumuri lungi (unde vreau sa depasesc). In final fac sub 10.000km anual, desi 'frec' masina zilnic
Dar 2.0T, cum e "la casa omului"?
Daniel93
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
Spuneti voi ce vreti, eu zic ca exista 1.9 CDTI si "restul".
Injectoarele foarte rezistente, raport putere-consum ok, singurele bube sunt la cel de 150cp, galeria de admisie (care ar trebui curatata macar la 50.000km) si DPF, daca avea careva impresia ca e o idee buna sa iei o masina spre 2 tone si 150cp, ca sa te plimbi prin oras la rece.
2.0 dti e slabut la putere, probabil simplu la intretinere (pana pica pompa de injectie)
2.2 dti are impozitul prea mare (si acelasi Bosch VP..)
1.8 banuiesc ca nu trage multumitor si consuma destul
1.6 poate e ok pentru cei care vor o balena de oras
2.0T m-a speriat la capitolul consum (ca ma tenta)
2.8 clar nu e pentru Romania.
Am uitat 2.2 direct, dar se aplica aia cu impozitul.
Bineinteles, doar imi dau cu parerea. Am condus doua Vectra C, ambele Z19DTH. Pe prima nu am cumparat-o, pe urmatoarea da.
Ma tenta si varianta 1.8 122/140cp la pret mic, apoi investitia in GPL, dar nu am avut chef de "delicatetea" unui motor pe benzina banal. Nu se potriveste unei masini mari.
Injectoarele foarte rezistente, raport putere-consum ok, singurele bube sunt la cel de 150cp, galeria de admisie (care ar trebui curatata macar la 50.000km) si DPF, daca avea careva impresia ca e o idee buna sa iei o masina spre 2 tone si 150cp, ca sa te plimbi prin oras la rece.
2.0 dti e slabut la putere, probabil simplu la intretinere (pana pica pompa de injectie)
2.2 dti are impozitul prea mare (si acelasi Bosch VP..)
1.8 banuiesc ca nu trage multumitor si consuma destul
1.6 poate e ok pentru cei care vor o balena de oras
2.0T m-a speriat la capitolul consum (ca ma tenta)
2.8 clar nu e pentru Romania.
Am uitat 2.2 direct, dar se aplica aia cu impozitul.
Bineinteles, doar imi dau cu parerea. Am condus doua Vectra C, ambele Z19DTH. Pe prima nu am cumparat-o, pe urmatoarea da.
Ma tenta si varianta 1.8 122/140cp la pret mic, apoi investitia in GPL, dar nu am avut chef de "delicatetea" unui motor pe benzina banal. Nu se potriveste unei masini mari.