- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
De o vreme, la prima pornire, mi se aprinde in bord "masinuta cu cheita"! Se aprinde pentru cateva minute, apoi se stinge. Fara sa ma duc la vreun tester am banuit ca vreo bujie incandescenta este arsa si din cauza asta se aprinde martorul in bord, cata vreme lucreaza bujiile, apoi se stinge. Azi am masurat rezistenta fiecarei bujii in parte, clasic, cu un aparat de masura, cu un fir pe capatul bujiei si unul "la masa". Spre surprinderea mea am gasit rezistente cuprinse cam intre 35 si 90 de ohmi, ceea ce ma duce cu gandul ca n-ar fi arsa nici o bujie! Acum ma intreb daca bujiile nu sunt alimentate electric prin vreuna din sigurante. Daca da, poate imi spuneti si mie care-i aia sa ma uit la ea sa vad daca nu e arsa! Sau poate alte idei legate de bujii. Eu tind sa cred ca de pe-aici e problema, pentru ca nu am nici un alt simptom (pierdere de putere sau altceva) si becul se stinge dupa cateva minute!
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
salut
mai nou dimineata pornirea se face greu aprox. 4-5sec
este insotita si de un zgomot ciudat, carait, cred ca de la electromotor. oare?
tensiunea bateriei (aia originala) e 14.05V la relanti, turatia la relanti e constanta 850rpm.
In timpul zilei acelasi zgomot de scartaiala, dar porneste mai repede.
Cum verific bujiile incandescente?
Deci electromoturul e pe duca? am vazut ca se demonteaza destul de greu
mai nou dimineata pornirea se face greu aprox. 4-5sec
este insotita si de un zgomot ciudat, carait, cred ca de la electromotor. oare?
tensiunea bateriei (aia originala) e 14.05V la relanti, turatia la relanti e constanta 850rpm.
In timpul zilei acelasi zgomot de scartaiala, dar porneste mai repede.
Cum verific bujiile incandescente?
Deci electromoturul e pe duca? am vazut ca se demonteaza destul de greu
- sabinilie
- **
- 350 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Astra Z17DTL
- Bucuresti
sabinilie
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cele 4 bujii au pe ele cate un capacel de cauciuc si un cablu electric , scoti capacele de la bujii si cu un ohmetru verifici intr-e electrodul situat in capul bujiei si masa masinii , fiecare bujie are o rezistenta foarte aproape de 0 , parerea mea este sa nu incerci sa dai jos bujiile ptr ca risti sa le rupi si atunci se complica situatia . Daca dupa punerea contactului se aprinde un bec sibmolizand o sarma spiralata si care dupa 2-3 secunde se stinge iar beculetul cu multvestita masinuta cu cheita se stinge , inseamna ca bujiile sunt bune .
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
eu zic ca bujiile lucreaza bine, se aprinde martorul ala pt 1-2sec.
eu suspectez ansamblul electromotor-baterie descarcata.
de ex. acum 10 min am pornit-o si a luat-o bine, fara zgomot.
La pornire dimineata se simte cum electromotorul parca nu se invarte destul de repede + zgomotul respectiv.
Porneste din prima si motorul merge rotund, fara fum sau oscilatii ale relantiului.
Cand e cald afara (15-20grade) nu sunt probleme de genul.
Maine vreau sa incerc cu o baterie mai buna.
Nu vreau sa dau jos electromotorul
Citisem undeva ca zgomotul respectiv poate fi ori de la nu stiu ce bucsa sau de la perii(carbuni)?
eu suspectez ansamblul electromotor-baterie descarcata.
de ex. acum 10 min am pornit-o si a luat-o bine, fara zgomot.
La pornire dimineata se simte cum electromotorul parca nu se invarte destul de repede + zgomotul respectiv.
Porneste din prima si motorul merge rotund, fara fum sau oscilatii ale relantiului.
Cand e cald afara (15-20grade) nu sunt probleme de genul.
Maine vreau sa incerc cu o baterie mai buna.
Nu vreau sa dau jos electromotorul
Citisem undeva ca zgomotul respectiv poate fi ori de la nu stiu ce bucsa sau de la perii(carbuni)?
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
am pus-o original...
dimineata cand s-o pornesc, n-a luat-o de la prima cheie, nici n-am insistat f mult
cand sa dau a 2-a cheie nimic, electromotorul nu mai cupleaza, liniste totala...
am zis ca ia venit sorocu bateriei, am cumparat un Rombat Calciu de 72Ah, am montat-o si surpriza...
tot nu merge...
ce as putea verifica rapid? pana sa dau electromotorul jos.
Are ceva daca las bateria noua pe masina?
Sper sa apuc sa-i fac garantia
LE:
Tocmai m-am intors de la masina...am incercat sa dau electromotorul jos, ajutat binenteles
Ne-a luat ceva timp pana l-am gasit
Insa e bagat ca dreq, n-am reusit sa facem nimic...
Citisem undeva ca trebuie dat jos scutul, eventual si suportul de la baterie si iese usor...da de unde...
Dupa cateva ciocane aplicate cu bun simt electromotorului si dupa ce am pus bateria la loc, a pornit
Insa cu acelasi carait specific.
Ma asteptam de la bateria noua sa invarta mai cu putere electromotorul.
La astea noi, trebuie sa faci cateva ture pana sa ajunga la capacitate maxima?
dimineata cand s-o pornesc, n-a luat-o de la prima cheie, nici n-am insistat f mult
cand sa dau a 2-a cheie nimic, electromotorul nu mai cupleaza, liniste totala...
am zis ca ia venit sorocu bateriei, am cumparat un Rombat Calciu de 72Ah, am montat-o si surpriza...
tot nu merge...
ce as putea verifica rapid? pana sa dau electromotorul jos.
Are ceva daca las bateria noua pe masina?
Sper sa apuc sa-i fac garantia
LE:
Tocmai m-am intors de la masina...am incercat sa dau electromotorul jos, ajutat binenteles
Ne-a luat ceva timp pana l-am gasit
Insa e bagat ca dreq, n-am reusit sa facem nimic...
Citisem undeva ca trebuie dat jos scutul, eventual si suportul de la baterie si iese usor...da de unde...
Dupa cateva ciocane aplicate cu bun simt electromotorului si dupa ce am pus bateria la loc, a pornit
Insa cu acelasi carait specific.
Ma asteptam de la bateria noua sa invarta mai cu putere electromotorul.
La astea noi, trebuie sa faci cateva ture pana sa ajunga la capacitate maxima?
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Ieri mi-am luat liber si am desfacut electromotorul.(ajutat)
E un adevarat chin...
Am demontat electromotorul, era plin de carbune, facea scurt pe niste lamele...
L-am curatat, am schimbat platoul cu perii, l-am montat la loc, a luat-o din prima
Acum cand o pornesc se aude super fain, zici ca-i noua
E un adevarat chin...
Am demontat electromotorul, era plin de carbune, facea scurt pe niste lamele...
L-am curatat, am schimbat platoul cu perii, l-am montat la loc, a luat-o din prima
Acum cand o pornesc se aude super fain, zici ca-i noua
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
În seara aceasta am desfãcut una din bujiile incandescente fiindcã era arsã. Deºi a plecat relativ uºor, s-a desfãcut cu greutate, dar a ieºie. Problema a apãrut la filet: este ºters.
Am încercat înfiletarea unei bujii noi dar se ºterge filetul ºi la aceasta. Mâine voi cãuta sã cumpãr un tarod pentru a rectifica filetul în chiuloasã.
Se pune întrebarea dacã va rezista noua bujie într-un filet rectificat.
Mi-ar folosi sã ºtiu ce dimensiune ºi pas are tarodul înainte de a-l cumpãra mâine dimineaþã, aºa cã îi mulþumesc anticipat celui ce mã va lãmui.
Am încercat înfiletarea unei bujii noi dar se ºterge filetul ºi la aceasta. Mâine voi cãuta sã cumpãr un tarod pentru a rectifica filetul în chiuloasã.
Se pune întrebarea dacã va rezista noua bujie într-un filet rectificat.
Mi-ar folosi sã ºtiu ce dimensiune ºi pas are tarodul înainte de a-l cumpãra mâine dimineaþã, aºa cã îi mulþumesc anticipat celui ce mã va lãmui.
stanescu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 1.7dti astra g
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
NAICUL_77
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut si bine v-am gasit. Sunt din suceava si am un opel astra g combi 1,7 TDI 2004.
De cand a venit frigul am observat dimineata la pornire ,becul la bujii nu sta aprins mai mult de 2 sec si porneste greu, daca fac contactul de 3-4 ori porneste la sfert de cheie. Bujiile sunt bune. Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie ii multumesc ff frumos
De cand a venit frigul am observat dimineata la pornire ,becul la bujii nu sta aprins mai mult de 2 sec si porneste greu, daca fac contactul de 3-4 ori porneste la sfert de cheie. Bujiile sunt bune. Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie ii multumesc ff frumos
- petrelazar
- *
- 5 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Corsa 1998
- Giurgiu
petrelazar
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Corsa 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat