- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
ady_23_m
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare! Vreau sa incep prin a va spune k nu ma pricep aproape deloc la mecanica auto. am nevoie de niste sfaturi. Intampin mai multe probleme cu opelul meu din 92:
1. cand apas frana cu tot cu ambreiaj, cateodata, motorul se tureaza exagerat. Nu stiu din ce cauza o fi k doar apas frana si ambreiajul, nu acceleratia;
2. masina nu mai trage deloc. Daca apas mai brusc aceleratia, in loc sa se infiga masina, se supratureaza motorul si ea nu se duce deloc. Mai nou nu mai trage deloc, mai ales in panta. Sa fie discul de ambreiaj, rulmentul, si placa?
3. Stie cineva cum imi pot regla acul de la indicatorul de benzina? imi arata o abatere mare. De vreo 15 litri. la prima linie de deasupra zonei rosii deja raman fara benzina/.
Va rog mult sa imi dati niste sfaturi in leg cu aceste probleme.
Multumesc!
1. cand apas frana cu tot cu ambreiaj, cateodata, motorul se tureaza exagerat. Nu stiu din ce cauza o fi k doar apas frana si ambreiajul, nu acceleratia;
2. masina nu mai trage deloc. Daca apas mai brusc aceleratia, in loc sa se infiga masina, se supratureaza motorul si ea nu se duce deloc. Mai nou nu mai trage deloc, mai ales in panta. Sa fie discul de ambreiaj, rulmentul, si placa?
3. Stie cineva cum imi pot regla acul de la indicatorul de benzina? imi arata o abatere mare. De vreo 15 litri. la prima linie de deasupra zonei rosii deja raman fara benzina/.
Va rog mult sa imi dati niste sfaturi in leg cu aceste probleme.
Multumesc!
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
dalex21ro
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Tb schimbat tot kitul,daca nu a mai fost schimbat pana acum.Scapi de belele pt multi km.Intreaba mecanicul daca se potriveste cel de Cielo Sohc standard,nu de Executive.Il iei pe la 250 lei,de pe www.autodaewoo.ro, marca Valeo,original.Sonda de benzina se schimba si ea,intreaba daca aia de Cielo se potriveste.O iei tot de acolo,originala GM.
- tofi25
- **
- 152 mesaje
- din 21 Nov 2007
- Astra 2002 Z16XE
- Cluj
tofi25
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
ady_23_m
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Bogdanu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: craiova
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- vl30tax
- **
- 243 mesaje
- din 11 Jan 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Valcea
vl30tax
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dumicris1979
- *
- 47 mesaje
- din 10 Nov 2007
- Astra 2008
- Bucuresti
dumicris1979
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
am si eu o problema.am o astra g caravan1.7ydt 2002 decembrien si de la o vreme cand e rece parca trage mai bine cand se incalzeste parca ma rog de ea.poate fii din cauza ambreiajului? tine sus de tot .nu stiu ce sa fac sunt disperat.masina are 155400km.este venita in tara in 2007dupa pasti.va rog ajutati-ma.
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
Am citit discutiile despre adaugarea/schimbatul uleiului la cutia de viteze si ma pregatesc sa schimb si eu uleiul, fiindca se schimba foarte greu vitezele.
Dar am observat ceva.: Cand motorul e oprit vitezele se schimba foarte usor - chiar fara ambreiajul apasat. Dupa ce pornesc motorul, toate vitezele merg foarte greu. Mentionez ca ambreiajul e foarte tare si cand apas pedala pana jos de tot (ceea ce nu e usor) parca se schimba mai usor vitezele, desi a fost schimbat recent cablul de ambreiaj.
Ce parere aveti are rost sa schimb uleiul sau problema e de la ambreiaj?
Dar am observat ceva.: Cand motorul e oprit vitezele se schimba foarte usor - chiar fara ambreiajul apasat. Dupa ce pornesc motorul, toate vitezele merg foarte greu. Mentionez ca ambreiajul e foarte tare si cand apas pedala pana jos de tot (ceea ce nu e usor) parca se schimba mai usor vitezele, desi a fost schimbat recent cablul de ambreiaj.
Ce parere aveti are rost sa schimb uleiul sau problema e de la ambreiaj?
- mihdoi
- ***
- 726 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 726
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
am vazut la alte masini nu e nevoie sa apesi complet ambreiaju.
Daca reglez ambreiajul mai sus (de la surubul de pe cablu), pedala devine foarte tare dar schimbarea vitezelor merge mai usor, dupa ovreme incepe sa scartaie din cauza ca e prea tensionat cablul.
Mersi oricum. o sa mai incerc la alti mecanici, ca mecanicu meu a zis ca e cablul de vina, si se pare ca e altceva.
Daca reglez ambreiajul mai sus (de la surubul de pe cablu), pedala devine foarte tare dar schimbarea vitezelor merge mai usor, dupa ovreme incepe sa scartaie din cauza ca e prea tensionat cablul.
Mersi oricum. o sa mai incerc la alti mecanici, ca mecanicu meu a zis ca e cablul de vina, si se pare ca e altceva.
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut am un opel astra din 2001 - 2000 dth - 200000 km la bord. porneste bine dar dupa ce efectuez manevra de mers inapoi sau inainte schimbatorul ramine blocat in viteza si pedala de ambreaj apasata la podea si nu se mai ridica decit daca opresc motorul ,pierde lichid de frina / ambreaj ,am fost la un sevis si mecanicii mi-au zis ca e pompa de ambreaj . va rog daca vi sa intimplat si voua sa ma ajutati ca abia i-am schimbat chitul ambreaj si ma tem sa nu fie cutia de viteze ms
nslsorin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
nslsorin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
daca zici k ai schimbat kitul ar trebui sa sti . kit-ul complet cuprinde palca de presiune, disc ambreiaj si pompa de ambreiaj care vine cu tot cu rulmentul de presiune ( eu asa am schimbat la a mea).
aceasta pompa inlocuieste cablul de ambreiaj si este actionata cu ajutorului lichidului de frana. dak nu lucreaza bine nu mai debraiaza si e normal sa-ti ramana blocata in viteza.
Uita-te la borcanelul cu lichid de frana .dak e scazut nivelul ( si stii sigur k nu ai probleme cu sistemul de frana) inseama ca pierde pompa.
la cutie nu poti verifica nivelul de ulei decat sa completezi . si atunci vezi can cat ar mai intra .
io am schimbat la a mea uleiu la cutie ( sa iei original GM ) si stiu k intra normal vreo 2 L . ( te costa in jur de 50 ron uleiu) dar dak nu observi pe cutie urme de ulei nu cred k ar trebui sa mai umbli acolo.
sfatul meu este sa cauti pe forum un coleg din Iasi care sa-ti recomande un meanic bun si cred k rezolvi problema.
bafta !
aceasta pompa inlocuieste cablul de ambreiaj si este actionata cu ajutorului lichidului de frana. dak nu lucreaza bine nu mai debraiaza si e normal sa-ti ramana blocata in viteza.
Uita-te la borcanelul cu lichid de frana .dak e scazut nivelul ( si stii sigur k nu ai probleme cu sistemul de frana) inseama ca pierde pompa.
la cutie nu poti verifica nivelul de ulei decat sa completezi . si atunci vezi can cat ar mai intra .
io am schimbat la a mea uleiu la cutie ( sa iei original GM ) si stiu k intra normal vreo 2 L . ( te costa in jur de 50 ron uleiu) dar dak nu observi pe cutie urme de ulei nu cred k ar trebui sa mai umbli acolo.
sfatul meu este sa cauti pe forum un coleg din Iasi care sa-ti recomande un meanic bun si cred k rezolvi problema.
bafta !
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
eu cred ca nu e aerisita bine instalatia, cauta in tis procedura. In mare e cam asa: furtunul de la ambreiaj intra in cutia de viteze deasupra ei pe la un racord negru ce prevede si un orificiu de aerisire, ala ar trebui sa fie astupat cu un dop de cauciuc. Scoti dopul, desfaci vreo 2, 3 filete la surubul ala pana "respira" bine dar nu il scoti complet. In capatul lui bagi un furtun transparent care il duci pana in rezervorul cu lichid de frana, apesi pedala de ambreiaj, in momentul asta ar trebui sa iese multe bule si lichid, ridici pedala si lichidul lipsa va fi tras din rezervor. In realitate cumperi lichid de frana (nu ulei hidraulic ), pui furtunul in capat plin jumate cu lichid, indreptat in sus, daca esti singur il agati de capota. Apesi pedala apoi tragi de ea in sus cat poti tu de usor sa nu traga aer fals. Repeti procedura pana nu mai iese deloc aer. In manual spune ca sunt necesare vreo 4 curse dar poate cu sculele lor. Ar fi bine sa repeti procedura si dupa ce faci cateva pedale normale cu surubul de aerisire strans.
Daca faci corect ce ti-am spus pedala o sa fie sus ca inainte. Succes!
Daca faci corect ce ti-am spus pedala o sa fie sus ca inainte. Succes!
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
ms mult pt sfat dar mecanicii astai mi-au zis ca chitul de ambreaj cuprinde placa disc si rulment cel din urma fiind defect pt care mi-au zis sa schimb tot chitul dar nu au pomenit nimic de pompa azi am fost iar la ei si mi-au zis ca pompa nu face parte din kit si daca vreau sa o schimb sa fac comanda cred ca mecanicii de la iasi nu sint asa de priceputi pt k placa si discul ..GM ..erau intacte. o sa imi schimb si pompa si va spun si voua cum se comporta. oare cit mai costa si POMPA ca pe rulment .placa .,disc si manopera MI-AU LUAT 1900 LEI?
nslsorin
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2008
- Mesaj Privat
nu stiu cum e la tine dar la a mea ( astra z16xe) rulmentul de presiune e fixat pe pompa hidraulica
io am schimbat in toamna kit - ul si m-a costat cu tot cu manopera 1200 Ron . Piesele le-am comandat de pe forum . Vb cu Agilu pt pompa.
In concluzie raman la ideea pe care ti-am sugerat-o : vb cu alti colegi din Iasi si schimba mecanicu'
Mult succes
io am schimbat in toamna kit - ul si m-a costat cu tot cu manopera 1200 Ron . Piesele le-am comandat de pe forum . Vb cu Agilu pt pompa.
In concluzie raman la ideea pe care ti-am sugerat-o : vb cu alti colegi din Iasi si schimba mecanicu'
Mult succes