- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Acum au pe configurator varianta diesel de 1.5litri DTH si 130 CP. Intr-adevar pleaca de la 25200 euro in varianta Innovation (aproape cat un Volkswagen Tiguan 2.0 tdi 150 CP cu tractiune 4x2).
Totusi, la varianta pe benzina 1.2 T 130 CP preturile vor fi mai mici. In ianuarie la aceasta varianta se pornea de la 20260 euro.
Totusi, la varianta pe benzina 1.2 T 130 CP preturile vor fi mai mici. In ianuarie la aceasta varianta se pornea de la 20260 euro.
- kk333
- **
- 102 mesaje
- din 24 Mai 2019
- Bucuresti
kk333
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2019
- Mesaj Privat
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- deleted-94154
- *
- 31 mesaje
- din 16 Jun 2014
deleted-94154
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2014
- Mesaj Privat
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- deleted-94154
- *
- 31 mesaje
- din 16 Jun 2014
deleted-94154
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2014
- Mesaj Privat
Revin cu opinii dupa 4.000 de km, motor 1.2:
- consum extern, pe ultimii 2000 de km: aprox. 5.5/100 km (100-130 km/h); consumul de pe bord si cel real se sincronizeaza, un aspect pozitiv;
- consum urban: 8-10 l/100 km ( viteza medie 16-20 km/h si AC);
- la prima intrare pe autostrada a fost un vant ingrozitor, iar acest lucru s-a reflectat in stabilitatea masinii; ulterior, tot pe autostrada, in conditii normale, totul a fost perfect;
- accelerarea in depasiri este mai mult decat suficienta, motorul face fata oricaror provocari; stabilitatea in depasiri este foarte buna, de asemenea;
- de doua ori, in 4.000 km, s-a aprins, la viteza foarte mica, pentru 2-3 secunde, martorul pentru noxe, timp in care puterea motorului a scazut dramatic; probabil, ceva legat de benzina, desi alimentez fara exceptie doar de la benzinarii;
- pozitia la volan este foarte confortabila, dupa ore de condus, inca sunt "fresh";
- ma deranjeaza faptul ca sub capota sunt, in 2-3 locuri, fire care ar fi putut fi izolate/protejate mai bine; la fel, si bateria cred ca ar fi putut avea o husa sau ceva asemanator; in schimb, totul este mult mai aerisit decat la o masina cu motor 1.9-2, unde totul este aglomerat si inaccesibil;
- nu stiu de ce m-am trezit, de doua ori, cu setarea de limba schimbata din romana in rusa/alfabet chirilic, desi nu actionasem in meniu;
- in rest, totul este OK, sunt satisfacut de masina;
- consum extern, pe ultimii 2000 de km: aprox. 5.5/100 km (100-130 km/h); consumul de pe bord si cel real se sincronizeaza, un aspect pozitiv;
- consum urban: 8-10 l/100 km ( viteza medie 16-20 km/h si AC);
- la prima intrare pe autostrada a fost un vant ingrozitor, iar acest lucru s-a reflectat in stabilitatea masinii; ulterior, tot pe autostrada, in conditii normale, totul a fost perfect;
- accelerarea in depasiri este mai mult decat suficienta, motorul face fata oricaror provocari; stabilitatea in depasiri este foarte buna, de asemenea;
- de doua ori, in 4.000 km, s-a aprins, la viteza foarte mica, pentru 2-3 secunde, martorul pentru noxe, timp in care puterea motorului a scazut dramatic; probabil, ceva legat de benzina, desi alimentez fara exceptie doar de la benzinarii;
- pozitia la volan este foarte confortabila, dupa ore de condus, inca sunt "fresh";
- ma deranjeaza faptul ca sub capota sunt, in 2-3 locuri, fire care ar fi putut fi izolate/protejate mai bine; la fel, si bateria cred ca ar fi putut avea o husa sau ceva asemanator; in schimb, totul este mult mai aerisit decat la o masina cu motor 1.9-2, unde totul este aglomerat si inaccesibil;
- nu stiu de ce m-am trezit, de doua ori, cu setarea de limba schimbata din romana in rusa/alfabet chirilic, desi nu actionasem in meniu;
- in rest, totul este OK, sunt satisfacut de masina;
- dcrst75
- **
- 132 mesaje
- din 30 Mai 2018
- Grandland X 2018
- Mehedinti
dcrst75
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2018
- Mesaj Privat
- cosmin_b
- **
- 169 mesaje
- din 16 Mai 2018
- Grandland X 2018
- Bucuresti
cosmin_b
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2018
- Mesaj Privat
Salut! Eu am ajuns la el dupa ce am citit pe forumul de Peugeot 3008. Acesta e linkul https://www.forum-peugeot.co...-habitacle.32382/
E destul de ușor de ajuns la locasul lui. De scos, nu l.am scos afara ca sa.mi dau seama daca intampin sau nu vreo problema. E format din doua bucati.
Seara buna!
E destul de ușor de ajuns la locasul lui. De scos, nu l.am scos afara ca sa.mi dau seama daca intampin sau nu vreo problema. E format din doua bucati.
Seara buna!
- epidaurus
- **
- 262 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Astra 2018 B14NET
- Ilfov
epidaurus
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
- dcrst75
- **
- 132 mesaje
- din 30 Mai 2018
- Grandland X 2018
- Mehedinti
dcrst75
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2018
- Mesaj Privat
cosmin_b a scris:Salut! Eu am ajuns la el dupa ce am citit pe forumul de Peugeot 3008. Acesta e linkul https://www.forum-peugeot.co...-habitacle.32382/
E destul de ușor de ajuns la locasul lui. De scos, nu l.am scos afara ca sa.mi dau seama daca intampin sau nu vreo problema. E format din doua bucati.
Seara buna!
E destul de ușor de ajuns la locasul lui. De scos, nu l.am scos afara ca sa.mi dau seama daca intampin sau nu vreo problema. E format din doua bucati.
Seara buna!
din ce vad in pozele alea la 3008 pare sa fie prima poza de SUB torpedou nu in SPATE.
- cosmin_b
- **
- 169 mesaje
- din 16 Mai 2018
- Grandland X 2018
- Bucuresti
cosmin_b
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2018
- Mesaj Privat
Se scot clipsurile din plastic, 3-4 , nu mai stiu cate sunt. Se trage de partea centrala a lor si se vor slabi. Se indeparteaza pasla neagra de sub torpedou. Apoi te uiti cumva in spate stg cum privesti torpedoul. Poate prima oara o sa fie mai de durata -max 10 min, ca sa te prinzi care sunt pasii. Apoi, in 2-3 min desfaci totul. Asamblatul e in ordine inversa, alte 2 min, cu indulgenta. Toata treaba e sa nu pierzi plasticele negre de prindere. Bafta!
panna
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2018
- Mesaj Privat
- peraciurcia
- *
- 15 mesaje
- din 12 Oct 2018
- Grandland X 2018
- Caras-Severin
peraciurcia
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2018
- Mesaj Privat
Buna. Am GLX 1.2 manual, Enjoy cu numeroase extra optiuni de 9 luni si vin cu impresiile mele inaintea primei revizii, la 30.000km. (Am mai fost la servive ,chiar in prima luna, pt butoanele incalzirii scaunelor spate si turometru - detalii in postari anterioare)
Motorul e impresionant. Trage foarte bine. Treapta a 5-a ofera o elasticitate foarte buna pt a depasi pe DN-urile noastre. A 6-a insa nu. E mai degraba pt un consum scazut, sau un nivel de confort sporit pe autostrada. Vorbind de confort, masina e char silentioasa. In oras, la 40 de grade, cu clima imprastiind machiajul sotiei, motorul abia se aude. Nici la 150km/h nu e zarva in masina. Singurul lucru sesizabil e zgomotul rotilor. Dupa 150, apare rezistenta la vant, iar la 170 de aude, foarte suparat si motorasul.
Consumul dupa 30.000km e de 6.7 pe drumuri ce variaza de la autostrada, la orase superaglomerate si drumuri forestiere de weekend. Pe drum accidentat, masina nu scutura, nu agata, nu derapeaza (daca stii totusi cum si pe unde sa mergi cu un SUV 4x2 !)
In cei 30.000km nu s-a dezlipit nimic, nu au cazut usile, nu s-au topit plasticurile si nu scartaie nimic. Toate se prezinta ca in prima zi. Interiorul are unele zone din plastic dur, dar nu troncane, nu bate si nu pocneste (tine si de noroc, dar si de felul in care mergi cu masina)
Masina necesita un stil mai finut de condus. Daca o pornesti, i dai "a intaia si scurt a doua", sigur ca va scartai si va trosni din incheieturi.
Intelilink 4 cu AndroidAuto se ridica la asteptari. E promt, nu are intarziere la incarcarea hartilor, si a functionat fara nicio eroare pana acum.
Asadar, eu sunt foarte multumit de masinta mea, dar si mai multumit de mine cam am facut, la 17000 euro, aceasta alegere, cand piata second era tentanta. Bravo mie!
Bravo Opel!
Motorul e impresionant. Trage foarte bine. Treapta a 5-a ofera o elasticitate foarte buna pt a depasi pe DN-urile noastre. A 6-a insa nu. E mai degraba pt un consum scazut, sau un nivel de confort sporit pe autostrada. Vorbind de confort, masina e char silentioasa. In oras, la 40 de grade, cu clima imprastiind machiajul sotiei, motorul abia se aude. Nici la 150km/h nu e zarva in masina. Singurul lucru sesizabil e zgomotul rotilor. Dupa 150, apare rezistenta la vant, iar la 170 de aude, foarte suparat si motorasul.
Consumul dupa 30.000km e de 6.7 pe drumuri ce variaza de la autostrada, la orase superaglomerate si drumuri forestiere de weekend. Pe drum accidentat, masina nu scutura, nu agata, nu derapeaza (daca stii totusi cum si pe unde sa mergi cu un SUV 4x2 !)
In cei 30.000km nu s-a dezlipit nimic, nu au cazut usile, nu s-au topit plasticurile si nu scartaie nimic. Toate se prezinta ca in prima zi. Interiorul are unele zone din plastic dur, dar nu troncane, nu bate si nu pocneste (tine si de noroc, dar si de felul in care mergi cu masina)
Masina necesita un stil mai finut de condus. Daca o pornesti, i dai "a intaia si scurt a doua", sigur ca va scartai si va trosni din incheieturi.
Intelilink 4 cu AndroidAuto se ridica la asteptari. E promt, nu are intarziere la incarcarea hartilor, si a functionat fara nicio eroare pana acum.
Asadar, eu sunt foarte multumit de masinta mea, dar si mai multumit de mine cam am facut, la 17000 euro, aceasta alegere, cand piata second era tentanta. Bravo mie!
Bravo Opel!
- bazate
- **
- 487 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 487
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
- peraciurcia
- *
- 15 mesaje
- din 12 Oct 2018
- Grandland X 2018
- Caras-Severin
peraciurcia
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2018
- Mesaj Privat
Masina are ulei full sintetic, tip longlife, asadar, macar in teorie, 30.000km ar fi un interval de schimb "ca la carte",tinand cont de faptul ca am si un stil de condus lejer, fara a forta inutil masina. Problema ce ai ridicat-o tu este, insa, cel putin intriganta: de ce in cartea de service e specificat interval de schimb de 10000km, iar masina indica revizia pt 30.000km. (de la 25.000 incep atentionari cand pornesti motorul ). Pe site-ul producatorilor de ulei, se recomanda schimbul la 25-30k, in functie de tipul de ulei. Asadar e o nebuloasa totala. Parerea mea, la un asa motor mic, pt a-l folosi longeviv, trebuie scazut intervalul de km pt schimb ulei, odata cu invechirea masinii. (sau la 12 luni)
- bazate
- **
- 487 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 487
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Masina e facuta pt mers pe autostrada vestica. De aici intervalul de 30k. Exista insa specificatii diferite privind reviziile in functie de țarã. Reprezentantele noastre nu s-au obosit sa modifice insa meniul ca sa corespunda prevederilor din carte. Ulterior se scad...se ajungela 10k in Romania...15k in Ungaria samd. La vechiul Astra K aveam un indicator de uzura ulei si cu cat mergeam mai mult in oras cu atat scadea durata de viata ramasa...eu ajungeam sa schimb la 23-24k. Probabil doar circuland in afara as fi atins cei 30k. Chiar si asa uleiul arata destul de negru si era un motor aspirat. Pentru un motor turbo cu praful din Ro cred ca 10k sau un an nu e ok. Eu fac 10k cam in 3-4 luni si schimb filtrul de aer la 2 revizii...si uleiul la fiecare interventie. Plus ca Opel a avut in trecut probleme cu uleiurile longlife si a stricat in felul asta niste motoare.
eLgin
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2019
- Mesaj Privat
- bazate
- **
- 487 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 487
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
- peraciurcia
- *
- 15 mesaje
- din 12 Oct 2018
- Grandland X 2018
- Caras-Severin
peraciurcia
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Grandland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2018
- Mesaj Privat
Chiar ca sunt curios acum sa vad cum va arata uleiul ce va fi scos. Daca intr-adevar e negru, singura varianta ramane schimbul la 10k, desi nu e prea fain sa o dai cu masina la service tot la 3 luni ( pt cei care fac km mai multicei). Si sunt curios si de pret. Prevad un 6-700 lejer. Cat despre uleiul GM, stiu ca nu e grozav, dar cat e masina in garantie nu pot cere inlocuirea acestuia.
Si revenind la impresii despre Gl: cum afara se dezlantuie zilele astea caldurile iadului, iar clima trage pt a aduce temp la 22 grade, am resimtit, urcand o panta destul de abrupta, o usoara sfortare a motorului. Nimic de ingrijorat, dar suficient sa produca disconfort ( in trapta a 3-a motorul subtura, iar treapta a doua a fost zgomotoasa). Sunt convins ca se datoreaza si caldurii de afara , si climei, dar totusi, uite ca motorul laudat de mine e, cel putin in cazul asta, prea mic
Si revenind la impresii despre Gl: cum afara se dezlantuie zilele astea caldurile iadului, iar clima trage pt a aduce temp la 22 grade, am resimtit, urcand o panta destul de abrupta, o usoara sfortare a motorului. Nimic de ingrijorat, dar suficient sa produca disconfort ( in trapta a 3-a motorul subtura, iar treapta a doua a fost zgomotoasa). Sunt convins ca se datoreaza si caldurii de afara , si climei, dar totusi, uite ca motorul laudat de mine e, cel putin in cazul asta, prea mic
eLgin
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2019
- Mesaj Privat
bazate a scris:eLgin: Ce prevede cartea ta de service?
15k stiu ca e pt Crossland, care are acelasi motor dar e mai usoara.
Si mie la livrare mi s-a spus 15k...am verificat in carte si am intrebat apoi la service...dupa verificare in sistem mi s-a spus ca e 10k.
15k stiu ca e pt Crossland, care are acelasi motor dar e mai usoara.
Si mie la livrare mi s-a spus 15k...am verificat in carte si am intrebat apoi la service...dupa verificare in sistem mi s-a spus ca e 10k.
Asa scrie si in carte 15000 km sau 1 an (care vine primul) si tinand cont ca pana acum am 3700 km din aprilie probabil ca o sa o fac la 1 an.