Important e ca acest bec sa fie aprins cu alternatorul pornit si stins cind porneste.
Daca nu ai defecte mecanice la alternatorul tau pune releu nou si daca tot nu merge schimbi si puntea. Eu asa am facut la cel vechi al meu - am scapat doar cu releul si m-a dus vreo 7 ani.
Deja am cumparat alternator nou, stiind ca sunt probleme cu diodele si releele de schimb (alternatorul vechi a fost ani de zile "beneficiarul" gazelor de esapament de la cotul turbo crapat, iar de un an l-am scapat de chinul asta. Insa este afumat rau si am zis ca daca tot s-a stricat, sa iau altul nou, sa nu-l mai curat.
Mufa este originala, are infundata din fabrica conexiunea "W" (de acolo unele ECU isi iau rpm ale motorului). Si la cel nou si la cel vechi pinul "L" este la locul lui.
Gabi, esti primul caz de care aflu ca are mai bine de 7 ani schimbat releul si-i rezista!
Insa, se pare ca eu sunt fericitul ghinionist cu alternator nou defect! Astazi verific cu becul si ma lamuresc daca dau jos alternatorul nou pentru a-l face bucatele sa vad ce nu au conectat din fabrica cum trebuie (cazul fericit) sau are puntea/releul defect (cazul nefericit pe care voiam sa-l evit)!
Multumesc frumos inca o data pentru ajutor!