Ai uitat parola?


  • hellboy1983

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:In primul rand, distributia pe original este Dayco(cred ca asa se scrie). In ala ordine de idei, cred ca acel anunt face referire doar la curea si nu la pompa de apa ca si marca Gates! Bafta!


http://www.epiesa.ro/set-po...piesa-1617972.htm
acesta este link ul de la acelasi kit de distributie dar de la alt magazin:

1 Curea de distributie GATES 5623XS 1 Numar dinti: 199
Latime [mm]: 24
2 Rola ghidare / conducere curea distributie GATES T42140 1
3 Rola intinzator curea distributie GATES T43211 1
4 Pompa apa GATES WP0040

TOATE SUNT GATES

Deci? Si a montat cineva asa ceva?
Mersi
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
O intrebare pt alexje. masina ai luat-o de noua ? altfel nu prea iese la socoteala nr de km anul si in plus defectul masinii.
asa cum au spus si altii nici nu mai treb sa pornesti motorul.
si inca ceva unde ai citit ca se schimba distributia la 60k? .
daca in manualul masinii spune ca se schimba la 150 k de unde 60 k?
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare.
Luna asta masina mea face 6 ani si 60000 km.
Careta zice ca la 10 ani sau 150000km se schimba distributia. La reprezentanta mi.au spus ca nu e cazul s.o schimb. Motor 2l 130 cp diesel.

Ce parere aveti?
S.o schimb sau sa mai stau?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
daca ai masina de noua de ce mai intrebi?
  • Daniel Chiorean

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara, am o întrebare pentru colegii de pe forum. De o sapatamana am cumpărat o Insignia de la o persoana privată din D cu km reali adică 114600 km repet încă o data km reali verificati tot in regula acum el a zis ca distributia trebuie făcută la 150000 km acuma întrebarea mea ar fi ca e posibil sa meargă atâtia km? Masina este din 2011 luna 12 multumesc .
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Opel recomanda schimbarea distributiei la 150000 km. Sau 10 ani. Prima care se atinge.
Parce e totusi prea mult. Very Happy
  • crapu7

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Depinde in ce stadiu se afla. La a mea i-am schimbat distributia la aprox 140,000 km si absolut toate piesele aferente distributiei erau in stare perfecta de la curea la pompa de apa etc. Deci poate lejer sa duca 150,000 cum sustine Opel doar ca in mare parte uzura unei masini rulate in RO este semnificativ mai mare relativ cu Germania sau alte tari Europene. Din cate stiu in Romania prin service-uri s-ar recomanda pe la 60,000km.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
E posibil ca originalul sa tina cat zice Opel. Dar daca face poc...
Eu unul la masina luata la +100000 ar fi primul lucru pe care l-as face.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,198
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
eu am schimbat la 70 de mii(1800 lei la reprezentanta BV cu tot cu schimb de ulei ) si o sa o schimb din nou la 140 de mii daca masina mai ramane la mine(am 116 mii acum).
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Nu suntem degeaba pe primul loc la analfabetism funcțional în Europa.Producatorul zice 150k noi schimbam la 60.
Chiar nu este nimic de adăugat.
Fără supărare.😑
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,198
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nu-i bai, dar daca-ti cumparai masina noua ai fi semnat o hartie unde scria ca toate intervalele se injumatatesc in RO.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
iulius a scris:Nu suntem degeaba pe primul loc la analfabetism funcțional în Europa.Producatorul zice 150k noi schimbam la 60.
Chiar nu este nimic de adăugat.
Fără supărare.😑


Si ce vei face in cazul in care se rupe cureaua la 70-80k..., vei merge peste producator?
Vei umbla sa faci reclamatii...etc.Bani si timp pierdut, nervi si multe altele...
Chiar se merita?
Nu avem destul stres?
Fiecare procedeaza cum doreste...
  • canguru

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DT LBR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
iulius a scris:Nu suntem degeaba pe primul loc la analfabetism funcțional în Europa.Producatorul zice 150k noi schimbam la 60.
Chiar nu este nimic de adăugat.
Fără supărare.😑


Sint sigur ca, cultura operationala iti va tine de cald in cazul in care ti se va rupe cureaua in mers, nu iti doresc bineinteles...
Eu am rezonat cu bezna mintii unui umil mecanic care m a asigurat ca sansele sunt foarte mari ca pana la 150k sa am un incident neplacut. Sub 100k cand am schimbat eu deja avem zgomot la fiecare pornire iar dupa ce a desfacut a gasit si in mic joc la una din role.
Cum a spus si gyzmo fiecare face cum considera pe banii/masina/nervii lui
  • ciprinho

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jan 2015

  • Garaj Mesaj Privat
revitalizez topicul asta ca sa nu fac altul,

vi se pare normal sa se blocheze pompa de apa dupa 3 ani si 30K km de cand am schimbat distributia? ar mai trebui schimbat ceva pe langa kitul de distrib si pompa de apa daca tot se lucreaza acolo?
  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat si eu la 150 de mii si cei din Iasi mi au spus ca daca circul in Austria unde este masina inmatriculata 150k in romania la jumatate din cauza conditiilor de trafic ( drumuri proaste,praf etc
  • Enachedc

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia A20DTR din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
ciprinho a scris:revitalizez topicul asta ca sa nu fac altul,

vi se pare normal sa se blocheze pompa de apa dupa 3 ani si 30K km de cand am schimbat distributia? ar mai trebui schimbat ceva pe langa kitul de distrib si pompa de apa daca tot se lucreaza acolo?


Eu am schimbat si uleiul din cutia de viteze cand am facut distributia.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra A20DTH din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!

Am o astra J 2,0 CDTI, cea din semnatura, motorul este acelasi de pe insignia si de aceea scriu aici, am decis sa schimb distributia cu una originala. Am mers la un service de incredere, bun si am cerut kit + pompa apa origiale...si mi-au adus doar pompa GM dar kitul este pentru fiat/alfa romeo, intrebarea este daca e vr-o problema ?!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,784
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Service-urile care recomanda inlocuirea unei distributii la 70.000 km cand producatorul motorului da 150.000 km intervalul de schimb ofera si o explicatie logica pentru treaba asta?Care sunt motivele in afara de ' sa lucram pentru un ban' chiar daca nu-i nevoie ? la articulatii am inteles,la frane la fel,chiar si sistemele de alimentare mai scartaie aici ....da cu motoru ce au? Lucrez de multi ani prin Europa numai motoare si acu sant in Anglia ,aici astia decat sa schimbe uleiul mai bine schimba masina,desfac busoanele de turnat uleiul numai cu clestele sant lipite ,motoare blocate de mizeria acumulata in ulei la ordinea zilei ,lanturi uzate prematur distributii rupte de axe cu came gripate....si la romani se schimba la mai putin de jumatate ca vrea Gigel sa faca si el un ban cinstit zice el.
Distributiile garantate de producator 150.000 sau recomandate a fi schimbate la intervalul asta le-am gasit cu 160.000 sau 180.000 fara probleme ,se rup chiar si mai devreme daca sunt probleme de alta natura ,aici nu-si freaca nimeni creierii daca sau poate.trebuie schimbate inainte.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata