Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da de alea spune...dar alea le auzi la viteza mica pe piatra cubica si pocnete la viraje cu viteza mica.
Ar trebui sa le auzi ...daca au probleme
Skip ads

  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pe loc cand iau de volan merge normal si.nu bate nimic!eu merg tot pe reglarea directie si apoi daca st probleme iau in calcul.multumesc
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am fost am facut directia si cand iau dreapta revine volanul dar cand iau stanga nu revine.......unde am facut directia mi sa spus ca s-ar putea sa fie caseta de directie(am puso) tin sa spun ca nu mai aveam nici ulei si a zis ca s-ar putea sa isi dea drumu acum astept sa vedem cum se comporta si sa verific flansele de la amortizor si rulmentii amortizor daca nu alta caseta de directie
!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca aveai ceva la flanse si rulmenti amortizori se auzea troncanit...pe denivelari, piatra cubica... la viteza mica,
Skip ads

  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
nu se aude nimic..... cred ca caseta de directie e sigur.. acum sa vedem
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ca sa fie treaba treaba am o problema mai mare! in noaptea de inviere am trecut printro balta cam adanca sa zic... dupa ce am luat balta respectiva am dat dupa masian cam pana pe la vreo 90 si mi sa aprins becul de la baterie 2 sec apoi sa stins si sa aprins din nou tin sa spun ca la viteza de 80 90 am avut noroc ca eram pe drum drept pentru ca nu mai imi mergea volanul deloc mai greu ca la o masina fara servo..... cauzele nu le stiu dar banuiesc ca ceva de la alternator ori mi-a intrat apa ori sa dus releul sau dioda... voi ce credeti?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ca ar trebui sa pui mana sa citesti ca informatie exista pe forum si este detaliata despre ambele probleme pe care le ai...
ca sa nu zici ca sunt rau iti dau niste indicii: verifica legaturile firelor de la alternator si la baterie iar pe partea de caseta de directie ai la publicitate pe forum un coleg care se ocupa cu reconditionatul si il poti intreba exact de ce nu iti revine directia in ambele sensuri...
in alta ordine de idei, inainte de a posta citeste postul si vezi daca se intelege ceva din el ca eu m-am chinuit sa inteleg ce ai "am dat dupa masian cam pana pe la vreo 90 si mi sa aprins becul de la baterie 2 sec apoi sa stins si sa aprins din nou" si mai pune mana pe o carte de gramatica sa vezi cum se scrie corect "s-a aprins becul sau sa aprins becul..."
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
inainte de a intreba pe forum e logic ca am verificat sigurantele si cablurile! in schimb cu gramatica nu ma intereseaza cum scriu aici dar felicitari tie pentru observatie! eu ti-as face observatie la chiciul ala de masina pe care il ai... apropo frumoase proiectoare Smile)))
am citit astazi in cartea masinii despre martorul care arata ca o baterie si am aflat ca martorul se numeste alternator iar problema evident este de la alternator cablurile sigurantele si toate cele au fost ferificate urmeaza dupa ce trec sarbatorile astea sa montez alt alternator! o sa scriu dupa rezolvarea ambelor probleme.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca ai pune mana sa citesti REGULAMENTUL ai vedea de ce am scris de greselile gramaticale pentru ca tu vi aici sa ceri ajutori si te astepti ca toti cei care sunt aici sa iti sara rapid in ajutor sa iti rezolvi problema dar nu ai putina rabdare ca sa scri corect sa se inteleaga corect problema care o ai... nimeni nu este obligat sa se chinuie sa descifreze fraza ta si apoi sa iti raspunda.
cat despre chiciul meu de masina este treaba mea cum l-am vopsit si nu accept jigniri de la tine sau altcineva. Nu te obliga nimeni sa te uiti la masina mea. Daca vreo sa te uiti la ceva uita-te la posturile care le-am scris si poate asa mai inveti si tu ceva dar lasand la o parte asta pe acest forum trebuie sa exista RESPECT si BUN SIMT asa ca lasa jignirile si impresiile deoparte ca altfel ajungi sa stai pe margine si sa vezi forumul doar ca spectator Wink
In alta ordine de idei completeaza-ti in profil tipul motorului ca nu suntem mama Leonida ca sa ghicim ce motorizare ai asta pentru viitoarele posturi pe care le vei mai face pe acest forum.
Cat despre alternator, daca zici ca ai verificat toate cablurile si sigurantele (oare cum ai verfiicat cablurile si legaturile lor?) cum de nu ai verificat si incarcarea de la alternator? si de ce sa schimbi un alternator intreg cand poate este dusa doar puntea de diode si redresare?...
spor la rezolvat problema si revino cu rezolvarea la final pentru ajutorul altora. Succes
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa sti tipul de motor pentru ca problema aceasta este la aproape toate modelele de opel! Nu am ce sa mai explic cum am verificat si ce am verificat si dc cumpar alt alternator nou. Voi spune la final rezolvarea. Daca esti in masura fa ma spectator Wink Daca stam sa o luam dupa scris spune-mi cum se scrie corect perlele tale(sa ceri ajutori sau sa ceri ajutor) (daca vreo sa te uiti sau daca vrei sa te uiti) pe viitor nu mai vorbii de gramatica altora pentru ca tu esti analfabet!
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
alternatorul a fost dus la reparat problema a fost releu de incarcare care a costat 140 de lei cu tot cu verificat si montat releu. Montajul alternatorului si demontajul a fost de facut de mine, e usor! acum ramane sa o duc in service sa vad dc nu revine volanul.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema cu revenirea volanului de vina fiind caseta de directie! ca idee poate vreti sa stiti cat a costat toata treaba:caseta directie 400ron(traiasca dezmembrarile), montaj 150ron, ulei servo 30ron,reglaj directie 70ron! numai bine
Skip ads

  • leutz25us

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut colegi,daca nu postez unde trebuie rog un admin sa-mi mute postarea unde trebuie și scuze.V-as ruga sa imi da-ti un sfat in legatura cu o problema la o coloana de directie la o Corsa C.
Problema sta in felul urmator: Cand fac stanga sau dreapta si las volanul liber in mana acesta nu mai revine in mod natural la pozitia dreapta , ci ramane blocat pe pozitia in care virez stanga/dreapta.Am desfacut axul cardanic de la imbinarea cu caseta de directie si am incercat sa invart de volan stanga sau dreapta si spre surprinderea mea acesta se invarte f greu. Cred ca problema ar fi cei doi rulmenti din coloana de directie.Unul e sub volan si unul e un pic mai jos, cred ca stiti despre ce vorbesc.
Acum intrebarea este, as putea schimba doar acei doi rulmenti sau trebuie sa schimb coloana cu totul?
Daca schimb tota coloana trebuie sa reprogramez si cheia pe urma? Coloana vi ne cumva cu contactul pt cheie pe ea?
As putea folosi una sh? In cazul asta trebuie sa reprogramez cheia?
Va rog dati-mi un sfat fiindca o coloana noua e 2500 lei si mi se pare cam scump.
Ce solutii as avea?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O recalibrare senzor unghi volan poate rezolva problema
  • leutz25us

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ai vreo idee cum as putea face aceasta recalibrare?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
E de preferat un Tech2....si cineva care stie ce face.
Daca ai drum prin Galati...cu cea mai mare placere!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR