Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Cu nimic, dar nu-i necesar sa resetezi intervalul service ca sa vezi toate astea...crede-ma.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am scris ca nu are legatura, dar este enervant, cel putin pentru mine. Problema ta care este, eu am o problema cu aceasta resetare?
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Scuze daca am comentat ,,,,si daca te-am suparat....sincer
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Sincer nu ma supar sa fiu criticat cand gresesc, dar in ultima vreme se gaseste cineva care sa-mi comenteze postarile chiar daca este corect ce spun. Eu comentez alte postari cand cred ca sunt gresite si am argumente.
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Pai si in cazul asta....nu are nici o eroare dar se plange ca oscileaza la relanti....pot fi multe cauze dar eu cred ca are cava mizerie pe debitmetrul de aer...nu mult ca sa depisteze senzorul dar suficcient ca sa fluctueze putin debitul de aer....e doar o banuiala,dar daca mai trece timpul se va vedea.....oricum ar trebui pus un op-com si vazute valorile cu motorul pornit dar nu poti explica asa la incepatori si cei care se pricep cat de cat cu un op-com....gasesti greu.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Exact, totul incepe cu o diagnoza, altfel batem campii.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Da....de multe ori se intampla asta aici pe forum ...dam cu presupusu....Ce ma enerveaza e ca incercam sa ajutam si de multe ori nu mai primim raspuns daca am banuit bine.....de un multumesc...nici atat.
  • razvanvopel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Salut, mi-a dat ECN 035200, ce semnifica?
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Semnifica faptul ca trebuie sa inveti regulile forumului...ai pus 5 intrebari pe 4 topicuri de discutii....trebuia sa continui in "Z16XEP: Problema martor in bord" daca acolo ai inceput.Sau daca pui o intrebare aici incepe prin a prezenta si aici problema...Schimba bobina...ai intreuperi la cilindrul 2.
  • razvanvopel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2019

  • Mesaj Privat
@thirteen

mersi frumos pentru ajutor. Te pup 😊
  • Ionutz1983

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua.

Detin un Opel Astra H, model 2008, motor Z16XER.

Am si eu o eroare la masina, la testul cu pedala, mai exact ECN 001463.

Problema am observat-o cand am vazut ca martorul masinuta cu cheita nu se mai stinge la 1-2 secunde dupa ce pui contactul ci doar dupa ce pornesc motorul, am facut testul pedala si a iesit codul respectiv.
Am fost in service cu ea, s-a pus testerul, au spus ca totul pare normal si ca problema este daca acel martor se aprinde in timpul mersului si au sters codul de eroare dar a reaparut.

Din ce am observat, eroarea apare daca merg cu viteza mare.
De exemplu a fost sters codul de eroare vineri, in data de 06.09.2019 si martorul masinuta cu cheita se stingea la 1-2 sec dupa ce puneam contactul, totul normal.
Am umblat cu masina o saptamana, am mers si cu 100-110 km/h (am turat-o si pana la 4500-5000) si nu a aparut.
Sambata trecuta (14.09.2019) am iesit din oras si am mers cu 140-150 km/h si imediat ce am ajuns la destinatie am observat ca deja martorul nu se mai stingea cand puneam contactul si iar aveam stocat codul de eroare.
La fel, prima data a aparut cand am mers pe autostrada cu 150-160 km/h.

De functionat masina functioneaza, singurul aspect observat ar fi ca la relanti, in zona unde este capacul acel cu ECOTEC, se aude un zgomot ca si un tacanit, nu foarte pronuntat dar diferit de cum era inainte.
Uleiul este la nivel, am verificat.

Oare de la ce poate fi si de ce se manifesta doar daca merg cu viteze mari (din cate imi dau seama, cred ca apare daca merg peste 130-140 km/h)?

Un mecanic mi-a spus ca ar putea fi ceva legat de solenoid, nu se face cum trebuie amestecul si ca ar trebui curatat (a zis ca se poate desface si curata) si ca simptomele cam astea ar fi, un zgomot metalic.

Asa o fi?

Va multumesc anticipat pentru eventuale pareri si sfaturi.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La urmatorul schimb de distributie schimba si ambele pinioane ale axelor cu came (variatoare hidraulice ale axelor cu came).
De la ele e problema si nu e de neglijat
In link e cel de la evacuare...trebuie si cel de la admisie.
http://www.autoa.ro/produs/...82000001-85000001
Succes.
Skip ads

  • Ionutz1983

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.

Distrubutia am schimbat-o la aprox 50000KM (acum 2 ani) si a fost schimbata in reprezentanta si montata distributie pe original GM.
Am schimbat-o pentru ca in carte scrie ca se schimba la 10 ani sau 150000 KM si cum KM inca nu-i aveam, am schimbat-o la nr de ani (avea 9 ani cand am schimbat distributia).
Masina am luat-o de noua in noiembrie 2007 si momentan are 77000KM, deci in teorie ar mai fi destul de mult pana la urmatorul schimb de distributie.

Acele pinioane se schimba asa de repede (ma refer ca si nr de KM)?

Presupun ca recomandarea de a fi schimbate cand se schimba distributia este pentru ca trebuie demontata atunci cand se schimba pinioanele.

Se poate merge asa inca aproximativ 30000-35000KM (cam atat estimez ca as face cu ea pana la urmatorul schimb care l-as face tot la nr de ani)?

Multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In teorie se poate merge...in practica tu esti singurul care decide....
Teoretic ar trebui sa tina mai mult acele variatoare....practic... folosirea uleiului de motor prost ( contrafacut)...nerespectarea normei 5W30 care e recomandata de producator....schimbul de ulei la intervale mai mari decat 10 000 km....neschimbarea antigelului la intervalul recomandat ....probleme la instalatia de racire ( radiator sau calorifer partial infundat )....duce la uzura prematura a lor
Poti face o operatie simpla si chiar recomandata de GM....scoaterea sitelor de la actuatoarele hidraulice care alimenteaza acele variatoare....si e posibil un timp sa nu mai apara eroarea ....gasesti discutii si poze pe club.
Spor...
  • Ionutz1983

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc inca o data.

Legat de ce ai spus, de aceea ma mir si eu ca ar fi probleme atat de repede pentru ca masina a fost intretinuta ca la carte daca ma pot exprima asa: revizii in fiecare an doar la reprezentanta (anual eu fac cam 5000-6000KM), am pus doar ulei GM 5w30, filtre totul pe original.

De fapt singura chestie care nu am pus pe original a fost o garnitura de la capac culbutori care am pus Victor Rantz ca am inteles ca e ok, in rest doar original GM.

Si de fiecare data am stat langa masina si am asistat la fiecare operatiune.

Este cumva vorba despre sitele care apar si in filmuletul acesta: http://www.youtube.com/watch?v=NOFGDnypkPg?
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
P0014
Exhaust Camshaft Phasing Mechanics Malfunction
https://www.yourmechanic.com...-1-by-jay-safford
Cred ca din moment ce distributia a fost schimbata de 2 ani si apare abia acum codul ,defectul e la "the camshaft oil control valve for bank 1" supapa de control a uleiului de la arborele cu came bankul 1.
Da pe Google "the camshaft oil control valve for bank 1" si ai sa vezi cam cum arata piesa (sunt si niste tutoriale pe Youtube).Totusi verifica in prima faza senzorul arborelui cu came (scoate mufa si da cu spray de contacte).Oricum in linkul trimis scrie mai multe despre P0014 (adauga extensia Google Translate la Chrome si-ti traduce toata pagina)
  • Ionutz1983

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.
  • buzeboss

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Va salut.am si eu o problema cu masina din semnãtura am fost cu ea pe tester si imi apar urmãtoarele erori p0090;p0087 si p0002.simptomele sunt urmãtoarele pornește greu dar mi se oprește în mers la turatii de 2000
  • buzeboss

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Baiatul de la service a facut testul pe retur la injectoare si sunt ok.zice cã s.a dus pompa de injectie.ideea e ca eu nu prea ma pricep si altcineva mi.a zis ca daca era pompa nu mai pornea deloc
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
P0087
Rail Pressure Low Pressure
Common rail pressure is too low
Effect:
Engine is stopped.
P0090
Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance
Difference between actual and desired common rail pressure is greater than 25 MPa
P0002
Rail Pressure Control Range/Performance
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
High pressure section
Nu e pompa de injectie ci senzorul de presiune de pe rampa....o piesa care arata asa

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR