Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • barbumariuslucian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua tuturor, ma numesc Lucian din Pitesti si sunt nou pe forum, am un astra h 1,7 din 2005 si am urmatoarea problema: La un drum mai lung prin tara m-am pomenit cu un furtun de antigel spart din cauza unui colier care nu a fost pozitionat corect de cei de la service,acesta frecand pe acel furtun si din trepidatiile motorului acseta s-a fisurat. Binenteles am inceput sa pierd antigel, am observat la o oprire scurgerea de antigel, am bandajat furtunul cu banda si am continuat deplasarea neavand alta solutie completand cu apa....Pe traseu fiind si serpentine am mai oprit fara sa se aprinda vreun bec pe bord, la oprire am constatat ca motorul fierbea la propriu, MENTIONEZ ca nu s-a aprins nici un bec pe bord lucru neadmisibil la o asemenea masina zic...eu mai avand o dacie din 98. Din acel moment am avut numai probleme..furtune sparte, furtune tari, presiune mare in vas, etc..Am fost la service in pitesti si mi s-a spus ca este de la racitorul de gaze, ca baga gaze in instalatia de racire, l-am scimbat, nici o diferefnta, am dus masina la alt service in ploiesti la o cunostinta, a stat la ei o saptamana, au pus o solutie ceva in antigel ca am gasit masina stropita cu picatele albe pe pavilion si usa soferului, au sters ei dar a mai ramas ici- colo, Problema rezolvata partial, nu pot sa completez antigel la nivel ca se face presiune mare in vas, merg pe minim deasupra furtunului cel gros de jos, iar cand si cand trebuie sa compltez cu antigel. Am schimbat si termostatul si tot la fel... Rog pe cei care au patit astfel de probleme sa-mi dea si mie o sugestie, nu stiu ce sa-i mai fac, pe forum sau in particular la 0729119020 lucian. Multumesc frumos..


MODEL: Astra 2005
MOTOR: C18NZ
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Fa-i o schimbare la garnitura de chiulasa.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si una la profil.
Astra C18NZ din 2005, nu prea exista.
  • barbumariuslucian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
oare asta sa fie problema ,, garnitura de chiuloasa,,,, A mai patit cineva asa ceva,
Cat despre codul de motor c18 nz nu stiu de unde a aparut mai Iulian, eu in descriere NU am scris asa ceva , dar nu asta erea problema...Mersi oricum pentru atentionare dar nu ma ajuta cu nimic..
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Sustin si eu parerea colegului care ti-a recomandat schimbarea garniturii de chiulasa.Sigur a puscat cand ti-a fiert motorul pe serpentine si scapa gaze de ardere in sistemul de racire.Verifica daca cu motorul cald si turat ti se intaresc furtunele de la radiator.Mai mult ca sigur ca da.O seara buna!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
barbumariuslucian a scris:oare asta sa fie problema ,, garnitura de chiuloasa,,,, A mai patit cineva asa ceva,
Cat despre codul de motor c18 nz nu stiu de unde a aparut mai Iulian, eu in descriere NU am scris asa ceva , dar nu asta erea problema...Mersi oricum pentru atentionare dar nu ma ajuta cu nimic..

"Am schimbat si termostatul si tot la fel... Rog pe cei care au patit astfel de probleme sa-mi dea si mie o sugestie, nu stiu ce sa-i mai fac, pe forum sau in particular la 0729119020 lucian. Multumesc frumos..
MODEL: Astra 2005
MOTOR: C18NZ"

Asa ai scris in primul mesaj. C18NZ.
Si cred si eu ca ai ars garnitura de chiulasa, ca si ceilalti colegi.
Astra H are disponibil un "meniu ascuns" daca ai computer de bord unde poti vizualiza, printre altele, tensiunea alternatorului si temperatura motorului.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu sunt de acord cu ce sugerati voi respectiv schimbarea garniturii de chiuloasa.
Mai incearca o chestie ca sa stii sigur. Intr-o dimineata (adica cu motorul rece), scoti capacul de la vasul de expansiune (ala cu antigel) si pornesti motorul ... il lasi pana ajunge pe la 60 grade Celsius. DACA in timpul asta vezi ca bolboroseste in vasul de expansiune (scoate mult aer), atunci chiar ai probleme cu garnitura de chiuloasa. DACA vezi doar apa care circula, atunci inseamna ca pompa lucreaza si nu iti baga copresie in instalatia de racire. Compresie in instalatia de racire baga chiar daca motorul e rece sau cald.
Verifica si cum arata antigelul. Daca este curat, de culoare roz, relativ limpede atunci nu cred sa bage compresie in instalatia de racire. Daca este murdar, cu o tenta negricioasa sau cu multe particule de ulei la suprafata atunci este posibil sa fie garnitura de chiuloasa. Cand iti scapa compresie in instalatia de racire nu scapa "aer curat" ci scapa fie amestec de aer cu benzina, fie amestec de aer cu reziduuri de la arderea din cilindri.
Sa ne tii la curent si multa bafta.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa te contrazic,dar am intalnit un caz (un prieten bun de-al meu) care avea un VW Golf 4 1.9TDI care avea garnitura ciupita si doar la o anumita turatie (viteza) ii baga gaze arse in circuitul de racire.Putea sa mearga 500 km cu 90 km/h fara nici cea mai mica problema.Daca mergea mai tare,ii fierbea motorul,scotea abur pe la vasul de expansiune si i se intareau furtunele.Problema s-a rezolvat prin inlocuirea garniturii de chiulasa.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca e garnitura de chiulasa cu probleme si nu se remediaza urmeaza etapa a doua : se vor sparge furtunele rand pe rand, incepand cu cel care este mai slabit dintre cele slabite deja datorita varstei lor (14ani). Primul care cedeaza e ,,thermostat bypass,, apoi cele de la termoflot.

In principiu, la orice masina primele furtune care cedeaza datorita imbatranirii materialului si regimului termic la care lucreaza (rece/cald/rece si tot asa) sunt cele care alcatuiesc circuitul mic de racire al motorului.

La Astra H 1.7cdti care am luat-o in urma cu 6 saptamani am schimbat furtunul ,,thermostat bypass,, ca era umflat pe toata lungimea lui (!) si preventiv i-am schimbat si furtunele de la termoflot, unul dintre ele este un furtun complex cu un T din plastic in capat care face trecera apei spre alte doua furtunune sertizate pe el si costa 199lei numai asta. Celelalte doua furtune simple costa intre 50-80lei, toate furtunele le-am luat doar pe original. Nu e de joaca la Astra H fara ceas de temperatura in bord sa te lasi pe ideia ca furtunele sunt bune... daca vrei sa previi potentialele problemele cu fiertul motorului demontezi furtunele, le verifici si inlocuiesti unde este cazul.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pana la faza cu schimbatul garniturii de chiulasa mai bine ar face la service un test cu eprubeta si solutie. Nu stiu cum se numeste operatiunea dar stiu ca se gasest trusa pentru asa ceva.
https://www.google.com/searc...rc=0sDgFGqjnYvE_M
  • barbumariuslucian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salutare si multumesc tuturor care mia-ti dat un raspuns sau o sugestie, momentan nu am mai facut nimic la masina, pe distante mici pare sa nu faca probleme, merge sotia cu ea ca intre timp a luat permisul. Varianta cu schimbat garnitura de chiuloasa este si costisitoare si rezolvabila in proportie de 50 la suta am intrebat 2 mecanici, pretul variind de la 1500 la 2000 de lei si stau sa ma gandesc daca se mai merita sa investesc la o masina de 14 ani .....O alta varianta ar fi verificarea tecilor de la injectoare, ar putea fii o alta cauza. Daca stie cineva un tutorial complet cu demontare teci injectoare il rog sa mi-l trimita si mie...Inca nu stiu cum sa fac ma mai gandesc la o variamta cu un motor Sh... Chiar nu stiu cum ies mai ieftin si mai Ok...Mai astept opinii, pareri si sugesti Multumesc tuturor, saptamana frumoasa sa aveti...
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat problema pânã la urmã, care a fost cauza?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR