- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- kleinechrystyan
- OP
- 25 mesaje
- din 18 Jul 2019
- Astra 2005
- Olt
kleinechrystyan
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salutare din nou,am reusit oarecum sa ii dau de cap la problema cu "palpaielile"de la esapament,mecanicul a verificat distributia si este sarita de la punct 1 dinte,dar a intervenit o alta problema,mecanicul meu zice ca nu poate folosi cale pentru a pune distributia la punct pentru ca axele nu au acel spatiu pentru a se putea folosi aceste cale,zice mecanicul ca nu a mai vazut acest tip de axe la un motor opel,mai degraba este asemanator cu cele de la ford,Acum v-as ruga sa imi spuneti cum ar trebui trasa aceasta distributie la punct intalnind aceasta problema cu spatiile lipsa pentru cale,daca se poate un video sau o explicatie cat mai detaliata.Va multumesc.
PVlad590
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2019
- Mesaj Privat
- kleinechrystyan
- OP
- 25 mesaje
- din 18 Jul 2019
- Astra 2005
- Olt
kleinechrystyan
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2019
- Mesaj Privat
Buna seara,am reusit sa se puna la punct distribuția,problema este aceeași,am facut o compresie la cilindrii si rezultatul este urmatorul:cilindrii 1-255,cilindrul 2-0,cilindrul 3-255,cilindrul 4- 175.Mecanicul imi sugereazã sa desfacem chiuloasa;el considerã cã sunt cv probleme cu supapele,ca s-au îndoit cand a sãrit distribuția de la punct.Vreau sa stiu daca a întâmpinat cineva aceleasi probleme si cum s-a rezolvat,se lasa cu trimiterea chiuloasei la rectificare sau cum se procedeazã?Multumesc anticipat.
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Citirile date de tine nu sunt corecte.
In general compresia se masoara in Atmosfere sau in Bari .... ar trebui sa fie intre 12 si 16 atmosfere.
Fie ai mancat tu virgulele, fie ti-a masura compresia in KiloPascali, fie era defect aparatul de masura sau nu era pentru masurarea presiunii din cilindri.
Pe de alta parte daca la cilindrul 2 ai compresie 0 atunci foarte probabil acolo este problema. Se da chiuloasa jos, se verifica supapele, etanseitatea lor si apoi se ia o decizie in functie de ce se gaseste acolo (inlocuire supare sau inlocuire chiuloasa sau altceva).
In general compresia se masoara in Atmosfere sau in Bari .... ar trebui sa fie intre 12 si 16 atmosfere.
Fie ai mancat tu virgulele, fie ti-a masura compresia in KiloPascali, fie era defect aparatul de masura sau nu era pentru masurarea presiunii din cilindri.
Pe de alta parte daca la cilindrul 2 ai compresie 0 atunci foarte probabil acolo este problema. Se da chiuloasa jos, se verifica supapele, etanseitatea lor si apoi se ia o decizie in functie de ce se gaseste acolo (inlocuire supare sau inlocuire chiuloasa sau altceva).