Ai uitat parola?


  • furnny

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Va scriu aici o experienta avuta zilele trecute la Di-Bas Fundeni in legatura cu ITP-ul (o includ in capitolul legislatie).
Masina Opel, rulata in Germania (140.000 km, benzina, Euro 3) cu inspectii realizate doar la service-uri specializate (arata impecabil la caroserie-motor-interior) adusa in 2018 in tara cu o verificare realizata la un service multimarca (cu referinte bune) inainte de inmatriculare, pentru a nu avea emotii la RAR (ITP-ul german fiind in termen). RAR-ul trecut excelent chiar surprins inspectorul de felul in care arata masina,
Acum s-a facut "anul", sa o duc la ITP la Di-Bas Fundeni; inainte de asta o duc la service Di-Bas Fundeni, pentru verificarea problemelor uzuale / consumabile (furtunuri, garnituri, vas de expansiune, uleuri, partea electrica-senzori, curatat radiator-ventilator, compresor-freon,etc), o las la ei spunand sa faca tot ce trebuie pentru o buna functionare, deviz total aprox 6200 ron (fara TVA) Very Happy . Ok zic, nu stiam care sunt preturile, dar specialistii trebuie platiti.
Le-am spus ca m-am programat la ITP (la ei) si vreau sa verifice masina pentru a avea timp de reparatii daca este cazul; mi-au spus ca masina arata bine au fost facute toate reparatiile (cu garantii la piese) .
Intru la ITP, o las acolo, vorbesc cu inspectorul ca masina este in baza lor de date, cu o revizie facuta inainte si ca daca sunt probleme sa ma caute in sala de asteptare de la reprezentanta showroom-ului si ca pot reveni ulterior dupa reparatii daca este cazul (ITP-ul expirand in cateva saptamani).
Dupa 1/2 ora ma cauta inspectorul cu talonul vizat si documentul ITP cu mentiuni neconforme: probleme la directie. Vorbesc cu inspectorului ca nu asa ne-am intales, ca trebuia sa imi respinga ITP-ul si mai veneam inca o data. Inspectorul iritat imi spune ca aceasta "rabla" nu ar fi trecut ITP-ul dar ca el este "de treaba" si m-a ajutat - incerc sa-i spun ca nu am cerut ajutor; nervos omul imi aduce o folie scoasa de la noxe prin care imi arata ca am depasiri (solicit o copie dupa document dar cica nu este posibil); insist sa o mai facem inca o data contracost dar cu un martor (fie si cu angajatii lor). Rapuns: nu se mai poate, a fost aplicata viza pe talon. Bine zic, oricum am ITP-ul, totusi cat costa o astfel de reparatie la voi: caseta de directie originala si manopera 3-3500 ron, sa mori tu-zic,(calculez in euro = 750 euro) asta este, masina in sine valoreaza acum 3000 euro...dar inspectorul insista ca siguranta este foarte importanta.
Ca sa ma linistesc o duc la o firma specializata in cutii de directie, sincer, le explic situatia cu ITP-ul; oamenii super profesionisti imi spun sa astept 1/2 ora si ca, caseta de directie este ok; o lasa 1/2 zi ma suna si imi spun ca trebuia strans un surub + adaugat ulei si in niciun caz nu trebuie schimbata caseta de directie, totul = 500 ron.
Concluzie: suspectez o "colaborare" intre service Di-Bas si inspectorul ITP (pe care il banuiesc ca mai avea o varianta a documentului ITP pe care nu erau mentionate neconformitati) in cazul as fi fost de acord cu reparatia la caseta de directie;eu nefiind specialist in mecanica putea sa imi spuna orice si sa-i puna motor de avion.
Aveti mare grija, si la service-urile de firma se fac "combinatii".
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,961
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
N-ai avut de lucru.
De ce trebuie sa faci ITP-ul la reprezentanta ?
De aia 6200 fara TVA ti-au mai dat inca o masina sau ce ?
Completeaza in Profil modelul de Opel si motorul.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata