Ai uitat parola?


  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Da, am motorizare 20 DTH. OPEL astra j sport tourer, 160 cp . Practic e motorizarea de pe insignia.
Poti sa-mi spui unde ai facut resoftarea? Nu mai am rabdare sa le explic ce vreau sa fac si de ce. Vreau sa merg la un service care a mai facut asta, stie de ce trebuie facut si nu ma mai bate la cap cu intrebari.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
La orice reprezentanta... eu am facut la Radacini.
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Bucuresti?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Da... dar orice reprezentanta poate verifica ce versiune de soft ai si sa instaleze ultima versiune disponibila.
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ok. Multumesc!
  • rosetti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut, am și eu eroarea p2453-5a și mașina în limp-mode. Ma puteți ajuta cu un cod pentru senzorul de presiune Dpf? Eventual și unde se afla dacă știți.

Multumesc
  • rosetti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mașina este insignia 2014 a20dth 120 KW. Multumesc
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Cod pentru senzor de ce va trebuie? Vreti sa- l schimbati? S-ar putea sa nu fie nevoie!
Nu am masina la dispozitie momentan dar putem face video chat pe whtasapp si va explic unde e.
  • rosetti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
As vrea sa îl schimb, l-am cautat la vreo 2-3 magazine de piese auto, dar toată lumea îl confunda cu cel de la evacuare gaze, mi-ar trebui cod. În orice caz, îl schimb numai după ce îl verific și integritatea cablurilor de pe lângă dpf, dar dacă ma puteti ajuta cu un cod as fi recunoscator
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu ce cod are, l-am comandat la reprezentanta opel. In schimb il am pe cel vechi, as putea sa va trimit o poza daca va ajuta, desi poza o puteti gasi si pe net. La mine eroarea a aparut si dupa ce am schimbat senzorul.
  • rosetti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
De curiozitate, cât a costat? M-ar ajuta codul și de pe cel vechi. Aveți vreo alta soluție pentru eroarea aceasta? Ați rezolvat problema?
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
In jur de 300 ron, nu mai stiu exact. Am scos mufa de pe senzor, am cuplat-o la loc si am dat comanda "replace senzor" pe op-com. Si merge.... pana o apărea din nou! A trebuit sa-mi cumpar un op-com ca sa evit vizitele la service.
  • rosetti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut,am gasit furtunul de la intercooler fisurat 3 cm. Cei de la Opel mi-au zis ca de acolo eroarea, aștept sa îl înlocuiesc, sa vedem dacă asta a fost cauza.
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt curios sa aflu daca asta e cauza. La mine n-au gasit nimic in neregula si totusi eroarea apara din cand in cand. Nu am gasit inca o explicatie. Poate dvs aveti noroc! Va urez succes si poate-mi spuneti si mie daca s-a rezolvat problema.
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
rosetti a scris:Va salut,am gasit furtunul de la intercooler fisurat 3 cm. Cei de la Opel mi-au zis ca de acolo eroarea, aștept sa îl înlocuiesc, sa vedem dacă asta a fost cauza.


Furtunul de la intercooler s-a fisurat, posibil, din cauza ca ai regenerări nefinalizate și s-a acumulat presiune, ducând la spargerea lui. Vezi dacă după ce îl schimbi, mai ai probleme.
Cheers!
  • rosetti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Într-adevăr am avut regenerări dese în ultimele zile,înainte sa apară eroarea, chiar la interval de câteva zeci de km. Urmăresc regenerarile cu aplicația dpf monitor, dar nu știu în ce măsură îmi da valori reale cu gradul de încărcare al dpf. Mașina initializa regenerare și la 40-50 la suta grad de încărcare, iar în mod obișnuit începe pe la 80% știți/folositi o alta aplicație?
Salutari
  • marius

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Insignia 2014, A20DTH, 120 KW
Am plecat din Buc catre Pitesti, cu interfata Vgate iCar2 + aplicatia Android OPEL DPF Monitor active. La plecare din parcarea Praktiker Militari aveam incarcarea filtrului 78 %. De obicei, regenerarea porneste la peste 80 %. La mai putin de 1 km de la plecare, a inceput regenerarea si imediat mi-a aparut in bord mesajul "SERVICE CURAND", iar masina a intrat in LIMP MODE. Cu toata acestea, regenerarea s-a efectuat pana la capat ( 8% ), dar am mers asa pana la Pitesti si inapoi, neavand calculator + OPCOM la mine. La intoarcere acasa, cu OPCOM am gasit P2453-5A - Diesel Particulate Filter (DPF) Differential Pressure Sensor Circuit - Not Plausible. Am incercat sa sterg eroarea, dar nu se sterge. Furtunul de la intercooler pare OK si nu se vad scurgeri de ulei pe nicaieri.

As incerca Differential Pressure Sensor - replace cu OPCOM, dar inteleg ca trebuie intai scos conectorul, recuplat si abia apoi facuta operatiunea soft cu OPCOM-ul. Senzorul de presiune diferentiala este cel din foto de mai jos ?



NColonelu, inteleg ca ai facut aceasta operatiune. Se face cu motorul oprit sau pornit ? Stii daca exista vreo procedura, ordine a operatiilor speciala ?

Am gasit pe un site strain, dau nu mai stiu unde , ca se poate testa senzorul cu contactul pus, motorul oprit, masurand pe cei trei pini 5v / 0v=masa / <0.7V. Poate confirma cineva ?
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Poza e prea mica dar dupa cum arata senzorul, pare a fi cel de care zici.
Ca sa stergi eroarea, decuplezi mufa electrica de la senzor, o recuplezi apoi pui cheia in contact si o rotesti pana ultimul scat inainte de pornire. Cel putin asa am facut eu. S-ar putea sa mearga si cu motorul pornit dar eu nu l-am pornit. Dupa care dai "replace senzor" din op com si apoi poti sterge eroarea. Daca stergi eroarea fara sa dai replace senzor iti va aparea din nou cand pornesti motorul.
Eu am avut exact acelas simptom pe care l-ai descris tu dar inca nu i-am dat de capat. Umblu cu op comul si laptopul dupa mine. Daca-i dai de capat poate-mi spui si mie care-i problema. Eu sunt plecat din tara pentru cateva luni si nu voi avea acces permanent la internet. Cand revin in tara poate vorbim mai pe-ndelete
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Poza e prea mica dar dupa cum arata senzorul, pare a fi cel de care zici.
Ca sa stergi eroarea, decuplezi mufa electrica de la senzor, o recuplezi apoi pui cheia in contact si o rotesti pana ultimul scat inainte de pornire. Cel putin asa am facut eu. S-ar putea sa mearga si cu motorul pornit dar eu nu l-am pornit. Dupa care dai "replace senzor" din op com si apoi poti sterge eroarea. Daca stergi eroarea fara sa dai replace senzor iti va aparea din nou cand pornesti motorul.
Eu am avut exact acelas simptom pe care l-ai descris tu dar inca nu i-am dat de capat. Umblu cu op comul si laptopul dupa mine. Daca-i dai de capat poate-mi spui si mie care-i problema. Eu sunt plecat din tara pentru cateva luni si nu voi avea acces permanent la internet. Cand revin in tara poate vorbim mai pe-ndelete
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut baieti. Spu eti-mi si mie daca apare ceva in bord cand isi face pdf-ul regenerarea? Am o insignia 2014 163cp.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata