- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Va salut! De vreo 3 zile imi tot moare motorul cand e rece.dupa ce ajunge temp pe la 30-40 gr totul merge normal.mi s.a oprit si in mers azi dimineata.am observat ca numai dimineata face cand e rece.dupa.oprire cand ii dau la automat invarte de 7-8 ori si parca merge in 3 pistoane,trepideaza timp de vreo 5-10 secunde dupa care se stabilizeaza.cand se incalzeste totul merge normal nu da in nas,demareaza bine,nu are zgomote ciudate.a mai patit cineva asa ceva.
- Silviu Mustata
- ****
- 1,199 mesaje
- din 28 Mai 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Silviu Mustata
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2017
- Mesaj Privat
Sa încerci o curatare de clapeta? Dupã ce spui tu, pare sã nu brodeasca amestecul la rece. Senzorul de temperatura lichid de rãcire, care mai da probleme pe motoarele din generatia aceasta este prea nou ca sa dea probleme, însã aceata nu gatuie motorul cu creste consumul. Mufe ieșite din vibrații putin probabil pentru ca sunt noi și le scoti greu cu mana, basca am înțeles de la colegii de pe partea cealaltã ca le retine calculatorul. A dat cineva preventiv cu spray de contacte când a luat mașinã de noua di la prima revizie i-au spus bãieții pe unde a umblat. Cred ca și la 1.6 este cam la fel. Pãrerea mea. Baftã!
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Silviu,consumul nu a crescut semnificativ.adica tot cam in valorile obisnuite sta,pt ca ea face fguri doar cat e motorul rece.cand se incalzeste merge normal,tot cam cu acelasi consum.o sa mai urmaresc problema si am sa fac o programare pt o diagnoza.faza e ca nu am nicio eroare in bord,nu mi s.a aprins nici un martor.
In urma cu o luna si jum parca,stand pe loc si asteptand pe cineva,mi s.a aprins esp,cu msg service esp.asa dintr.o data.am oprit motorul si l.am pornit si a disparut.dar atunci nu avea aceste simptome.
In urma cu o luna si jum parca,stand pe loc si asteptand pe cineva,mi s.a aprins esp,cu msg service esp.asa dintr.o data.am oprit motorul si l.am pornit si a disparut.dar atunci nu avea aceste simptome.
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Silviu Mustata
- ****
- 1,199 mesaje
- din 28 Mai 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Silviu Mustata
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2017
- Mesaj Privat
La injectia multipunct se mai aduna praf fin în zona clapetei si mai face figuri. Din ce știu nu prea da mesaje de eroare. La Reno Megane si Clio 3, cam la 2-3 ani trebuie curatat. La Citroen C4 nu am avut probleme 8 ani. La Astra turbo, vad ca nu este problema pânã acum. Practic curatare de face relativ ușor cu niște motorina curatã înmuiat, mai putin partea electronicã, pendular putin, degresat si suflat cu aer. La montaj trebuie resetata cu calculatorul. De preferat ca operațiunea sa se facã la service de marca.
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Ma bate gandul sa aleg pentru masina de familie un Opel Astra J, benzina neaparat, cred ca 1,6 XER 115 cp( am vazut ca ar fi 3 coduri motor). Gpl urmeaza si el a fi atasat acesteia. Ideea este ca dupa ce am citit pe ici pe colo, desi am fugit initial de Opel catre VW, se pare ca tot aici as ajunge. Nu doresc turbo, sunt aproape convins, as merge pe aspirate. Voi cum catalogati aceasta motorizare de 1,6XER? Dar aceasta masina la care am tot citit ca se duc arcurile, amortizoarele, franele spate raman blocate, garnitura de la baia de ulei cedeaza si pierde putin cate putin uleiul...? Ce alte probleme relativ dese mai sunt?
Ce imi doresc in principiu? sa ajung din A in B - 400km fara sa imi fac griji ca imi pica una alta si sa plang datorita costurilor enorme de reparatie.
Stil de condus: poate fi adaptat, preponderent cuminte, desi imi place si stilul sportiv cand e cazul. Acum sa ajung cu 3 masini mai devreme, nu coafeaza.
Motorizare: benzina neaparat
Portbagaj: cat mai mare, de ce nu break.
Multumesc!
Ma bate gandul sa aleg pentru masina de familie un Opel Astra J, benzina neaparat, cred ca 1,6 XER 115 cp( am vazut ca ar fi 3 coduri motor). Gpl urmeaza si el a fi atasat acesteia. Ideea este ca dupa ce am citit pe ici pe colo, desi am fugit initial de Opel catre VW, se pare ca tot aici as ajunge. Nu doresc turbo, sunt aproape convins, as merge pe aspirate. Voi cum catalogati aceasta motorizare de 1,6XER? Dar aceasta masina la care am tot citit ca se duc arcurile, amortizoarele, franele spate raman blocate, garnitura de la baia de ulei cedeaza si pierde putin cate putin uleiul...? Ce alte probleme relativ dese mai sunt?
Ce imi doresc in principiu? sa ajung din A in B - 400km fara sa imi fac griji ca imi pica una alta si sa plang datorita costurilor enorme de reparatie.
Stil de condus: poate fi adaptat, preponderent cuminte, desi imi place si stilul sportiv cand e cazul. Acum sa ajung cu 3 masini mai devreme, nu coafeaza.
Motorizare: benzina neaparat
Portbagaj: cat mai mare, de ce nu break.
Multumesc!
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Este masina potrivita pt ce iti doresti tu.eu am 82 000 km fara nicio problema.amortizoarele au de suferit pt ca e o masina grea,dar ale mele nu dau inca semne.etrierii spate nu se mai blocheaza,s.a remediat problema din 2015 daca nu ma insel.legat de ulei si antigel nu am auzit pe nimeni care sa aiba astfel de probleme.uleiul se mai arde pt ca este motor aspirat si lucreaza la turatii mai maricele.eu,personal,la 10 000 km completez cu 400 gr de ulei.motorul asta prin constructia lui papa putin ulei.lucru confirmat de cei de la opel.am gpl montat de la 16 000 km.consum pe gpl...10l/ 100 km.eu sunt multumit de masina.
- MihaiGSM
- **
- 163 mesaje
- din 05 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2012
- Mesaj Privat
Eu stiu de 2 tipuri de 1.6 aspirat pe astra J: A16XER si B16XER. Difera norma de poluare, A-ul fiind euro 5 si B-ul euro 6.
Odata cu generatia xer, 1.6-le a scapat de problema cu consumul de ulei, nu stiu de ce colegului de mai sus ii papa, dar la mine pe H, la 120.000 km parcursi, cu A16xer, nu papa nimic pe joja de la schimb la schimb.
Bolile comune aflate de mine sunt:
- racitor ulei, la care pica garniturile dupa ceva ani ai si se manifesta prin urme de ulei in lichidul de racire sau pe blocul motor, in spatele evacuarii.
- termostat care se blocheaza de obicei pe deschis
- electrovalve distributie, dar mai rar fata de vechiul Z16xer.
In rest, e usor gurmand la benzina pe H, imi inchipui ca papa mai mult pe J, fiind mai grea masina.
Cu GPL pe ea, nush ce sa zic, sunt cateva cazuri pe forum, unde s-au dus supapele de la chiulasa, la cele echipate cu instalatie de gaz. Eu oricum sunt rezervat in privinta asta.
Odata cu generatia xer, 1.6-le a scapat de problema cu consumul de ulei, nu stiu de ce colegului de mai sus ii papa, dar la mine pe H, la 120.000 km parcursi, cu A16xer, nu papa nimic pe joja de la schimb la schimb.
Bolile comune aflate de mine sunt:
- racitor ulei, la care pica garniturile dupa ceva ani ai si se manifesta prin urme de ulei in lichidul de racire sau pe blocul motor, in spatele evacuarii.
- termostat care se blocheaza de obicei pe deschis
- electrovalve distributie, dar mai rar fata de vechiul Z16xer.
In rest, e usor gurmand la benzina pe H, imi inchipui ca papa mai mult pe J, fiind mai grea masina.
Cu GPL pe ea, nush ce sa zic, sunt cateva cazuri pe forum, unde s-au dus supapele de la chiulasa, la cele echipate cu instalatie de gaz. Eu oricum sunt rezervat in privinta asta.
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Silviu Mustata
- ****
- 1,199 mesaje
- din 28 Mai 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Silviu Mustata
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2017
- Mesaj Privat
catalin1985 a scris:Masina are 3 ani si 3 si 82 000 km rulati.in mare parte,peste 80% rulati la drum intins.bujiile schimbate in urma cu 30 000 km.benzina 99 de la petrom.
Nu știu la motorul tãu la cat se schimbã bujiile, însã l-a C4 cu 1.6 aspirat, de pe la 30k km ma cam gândeam sã le schimb, fabricantul având recomandarea de schimbare la 40k. La schimb se vedea diferența evidenta fata de cele noi, ma refer la electrodul central. Bujiile recomandate erau cele cu electrod de iridiu.
Exploatarea numai cu benzina Mol Evo.
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- fulgu
- OP
- 149 mesaje
- din 05 Jul 2015
- Astra 2016 Z14XEP
- Bucuresti
fulgu
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2015
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- fulgu
- OP
- 149 mesaje
- din 05 Jul 2015
- Astra 2016 Z14XEP
- Bucuresti
fulgu
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2015
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat