- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Codul P 0135 apare cand circuitul de incalzire al sondei nu functioneaza Ca sa functioneze corect sondalambda este incalzita de o minirezistenta la aprox 300 gr C si de aceea functioneaza prost pana se incalzeste.Parerea mea e sa inlocuiesti sonda 1 cu una noua pt ca nu e chiar scumpa (202 lei DELPHI) Orienteaza-te dupa mufa sa iei sonda 1 (mufa semiovala) si nu sonda 2 (mufa dreptunghiulara).Daca vrei sa afli mai multe despre funtionarea sondelor O2 uita-te la acest clip Nu cunteaza ca nu e Opel principiul e acelasi la toate marcile
http://www.youtube.com/watch?v=DvKZ2GDYEz4
http://www.youtube.com/watch?v=DvKZ2GDYEz4
lobea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Llazar
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2019
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Datorita unei situatii speciale nu am miscat masina cca 2 luni de zile.
Vineri am reinceput sa circul cu ea si la un moment dat mi s-a aprins martorul de check engine, care a stat aprins pentru cca 10 km.
Eroarea stocata este "P0136 02 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)".
Ar trebui sa o asociez cu perioada mare in care masina nu a fost mutata si a durat o perioada in care s-a recalibrat, ceea ce ar insemna sa sterg eroarea si sa verific daca mai apare, sau ar trebui sa o consider doar o coincidenta si sa caut mai adanc dupa problema (din ce am mai citit pare relationat la sonda lambda)? De functionat functioneaza impecabil, am avut inclusiv un drum de cca 300 km unde s-a miscat perfect, nu a dat nici un semn de slabiciune.
Opel Astra H benzina, Z16XER
Multumesc anticipat.
Datorita unei situatii speciale nu am miscat masina cca 2 luni de zile.
Vineri am reinceput sa circul cu ea si la un moment dat mi s-a aprins martorul de check engine, care a stat aprins pentru cca 10 km.
Eroarea stocata este "P0136 02 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)".
Ar trebui sa o asociez cu perioada mare in care masina nu a fost mutata si a durat o perioada in care s-a recalibrat, ceea ce ar insemna sa sterg eroarea si sa verific daca mai apare, sau ar trebui sa o consider doar o coincidenta si sa caut mai adanc dupa problema (din ce am mai citit pare relationat la sonda lambda)? De functionat functioneaza impecabil, am avut inclusiv un drum de cca 300 km unde s-a miscat perfect, nu a dat nici un semn de slabiciune.
Opel Astra H benzina, Z16XER
Multumesc anticipat.
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Este sonda de "verificare" O2 situata dupa catalizator.Sonda 1 are rol de comanda O2 si este inainte de catalizator.Da,cred ca ar trebui sa o stergi..Atata timp cat nu e P0141-O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (circuitul de incalzire al sondei-intrerupt).este reparabila.Poti eventual inainte de stergere sa dai cu spray de contacte la mufa si sa conduci mai sportiv vre-o 10 km ( o forjezi un pic) si apoi stergi eroarea si vezi daca mai apare.
klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Dupã ce i am dat pe coada asearã 160 , am luat limp și a tãiat pedala de accelerație. Limitare la 2000 rpm , am oprit motorul apoi repornire cu eroarea stocata adicã mașinuța cu cheita și mergea în parametri.Egr nou + clapeta ambele originale , senzor maf curãțat , turbina are 30 de mii de la recondiționare. Maine verific jocul axial pentru vad și ceva ulei borat pe acolo. Ceva sfaturi pentru ecn 227911?Seara buna.
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
P2279
Intake Air System Leak Detected
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
Intake system
Intake system
Intake system: sistemul de admisie (Leak-scurgere....aprox)
Deci ai o scadere de presiune in admisia aerului....verifica tot sistemul.Eventual pentru o evaluare corecte sterge erorile,ruleaza putin si fa diagnoza iar Daca faci testul cu pedale...noteaza-le in ordinea aparitiei,e important.
Intake Air System Leak Detected
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
Intake system
Intake system
Intake system: sistemul de admisie (Leak-scurgere....aprox)
Deci ai o scadere de presiune in admisia aerului....verifica tot sistemul.Eventual pentru o evaluare corecte sterge erorile,ruleaza putin si fa diagnoza iar Daca faci testul cu pedale...noteaza-le in ordinea aparitiei,e important.
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Am demontat astazi pe seara cele 2 conducte din intercooler sa le pot inspecta de crapaturi si ulei , si se pare ca nu aveau ulei decat foarte infim(picaturi) si crapaturi deloc.Nu m am mai complicat sa l desfac si pe ala din turbo la cum arata corpul interior ca si nou...turbina nu fluiera ori sa arunce ulei in clapeta deci sare din schema.Ce mi a atras atentia este intercoolerul la imbinarea de sus plastic/metal se vad urme de ulei(infime dar pe acolo cred ca sufla).Am verificat si furtunasele din electrovalva si sunt ok si necrapate , la fel si racordul ala de pastic care iese din turbina nu are scurgeri.Eroarea cu masinuta nu se mai stinge la punerea contactului , doar dupa ce pornesc si daca nu ma rastesc la ea peste 120-140 nu apare.Momentan o sa ramana asa ca sunt alte prioritati , si nu am cu ce sterge eroarea si nici 50 de lei nu arunc pe geam.Nu sunt garnituri uitate sau alte lucruri nemontate , multumesc celor implicati in conversatie si sper sa gasesc unul bun la un pret decent daca nu se vinde intre timp.
CAdi513
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2018
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
CAdi513
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2018
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Codul de eroare este format din primele 4 cifre ECN inclusiv 0 deci ai eroare P0380 si subcodurile 04 si 0F.Eroarea P0380 este descrisa im mai multe topicuri aici si apare datorita bujiile sau releul de bujii.Daca ai schimbat si releul si bujiile atunci probabil este stocata si nestearsa deci trebuie sterse si facuta o diagnoza din nou si pune si un multimetru pe baterie cu motorul pornit sa vezi cat incarca alternatorul (trebuie sa ai 14,2-14.4 V) Ai aici mai multe despre P0380
https://www.clubopel.com/rez...0380&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...0380&sa=Cauta
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat
Va salut.inainte de toate mentionez ca am facut testul agrarã și nu.mi apare nicio eroare.problema este urmãtoarea porneste greu la rece.adica tin la automat vreo 4-5secunde pânã porneste.apoi la cald o ia repede.sa fie bujiile?bateria e ok am verificat.o.nu trebuia sa.mi dea vreo eroare ceva un cod?
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat